بوتاکس مو - شادلین بیوتی

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو روشی است برای احیای مو که برای داشتن موهایی خوش حالت و سالم، زیبایی منحصر به فردی به چهره ما می بخشد. مدل های مویی که در گذشته افراد استفاده می کردند و بخاطر آنها مجبور بودند ساعت ها بر روی موهای خود بیگودی بگذارند، دیگر از مد افتاده اند. امروزه با ترند شدن آرایش و مدل موهای طبیعی و نچرال، افراد بیش از پیش بر حالت طبیعی موهای خود و سالم به نظر رسیدن آنها حساس شده اند.

از طرفی دیگر استفاده از رنگ موهای شیمیایی و سشوار و اتو مو کشیدن های مداوم، به ساختار مو آسیب های جدی وارد می کند. از مبحث سلامت مو که بگذریم، بحث صاف شدن موها به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده است. حتی آنهایی که خود موهای صافی دارند همواره به دنبال روش هایی هستند که صافی موهای بیشتری به آنها بدهد. بوتاکس یکی از بهترین انتخاب ها برای رسیدن به همه این اهداف است. اگر می خواهید بدانید که بوتاکس مو چیست در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

این روش یکی از جدیدترین روش های احیا کردن تارهای مو است. بوتاکس مو در واقع از مواد و ترکیباتی تشکیل شده است که با قرار گرفتن در شکاف ها و فضاهای خالی ایجاد شده در تارهای مو، موجب ترمیم آن می گردد. این کار در وهله اول یک کار درمانی است و به مو کمک می کند که ساختار اصلی خود را بازیابد. اما همین کار به دلیل اینکه فضاهای خالی را پر می کند به صاف شدن مو نیز می انجامد. بنابراین می توان گفت که این روش یکی از راه های بی خطر و ایده آل برای صاف شدن مو و احیای موهای آسیب دیده است.

آموزش بوتاکس مو - شادلین بیوتی

قیمت بوتاکس مو در تهران

بوتاکس مو از ترکیبات مختلف اعم از پروتئین های ساختاری لازم و ضروری برای مو تشکیل شده است. برندهای مختلفی اقدام به تولید مواد این روش کرده اند. اگر به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و آرایشی سر زده باشید از قیمت های مختلفی که در سالن های مختلف و یا حتی یک سالن به شما داده می شود، حتما تعجب کرده اید. جای تعجب نیست زیرا محصولات آرایشی و زیبایی مانند بسیاری دیگر از محصولات موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی هستند. بر اساس همین تفاوت کیفیت، قیمت آنها نیز فرق می کند. قیمت این روش مستقیما تحت تاثیر کیفیت آن و میزان مواد مغذی موجود در آن بستگی دارد. برخی از شرکت های سازنده بوتاکس ادعا می کنند که در ترکیبات خود از روغن خاویار استفاده کرده اند.

همین مساله بدون شک کیفیت محصول را بالا برده و  قیمت بوتاکس مو این برند را چندین پله افزایش میدهد. مساله ای که در اینجا لازم است اشاره شود این است که هرگز به دنبال محل هایی که ادعا می کنند با قیمت بسیار پایین این روش را انجام می دهند نروید. زیرا این محصول خود ذاتا محصول گران قیمتی است. این ارزانی آنها منطقی نبوده و بسیار مشکوک است و ممکن است به قیمت نابودی موهای شما تمام شود.

قیمت بوتاکس مو به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بوتاکس مو بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و به همین دلیل است که نرخ های ارائه شده برای آن در بازه گسترده ای تغییر می کند. از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت بوتاکس مو تاثیرگذار هستند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

قد و تراکم مو

یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در این زمینه قد موها و تراکم آنها می باشد. چون بر اساس قد مو و تراکم آنها مقدار مورد نیاز مواد بوتاکس تعیین می گردد و بدون شک هر چه قد موها بلندتر، به همان نسبت مواد بیشتری نیاز خواهید داشت. به همین دلیل است که هزینه بوتاکس مو در افراد مختلف تفاوت دارد و یکسان نمی باشند.

وضعیت سلامت موها

از دیگر موارد بسیار مهم، وضعیت فعلی موها و میزان موخوره و سلامت آنها می باشد. موهای دارای موخوره و شکستگی زیاد که آسیب های جدی به آنها وارد شده است، به مواد قوی تر نیاز دارند. علاوه براین، مدت زمان بوتاکس برای این نوع مو طولانی تر می باشد و در نهایت باعث افزایش هزینه نهایی کار خواهد شد.

تخصص استایلیست

این کاملا طبیعی است که افراد حرفه ای و مخصص در هر شغل و کسب و کار، دستمزد بیشتری نیز دریافت می کنند. در نتیجه در تعیین قیمت بوتاکس مو نمی توان از هزینه های مربوط به دستمزد استایلیست چشم پوشی کرد.

منطقه جغرافیایی

قیمت تمام خدمات آرایشی و زیبایی بر اساس شهر و جغرافیا تغییر می کند که کاملا طبیعی است. چون در شهرهای بزرگ هزینه های تمام کسب و کارها بیشتر بوده و به همین دلیل خدمات را با قیمت های بالاتری ارائه می دهند. به عنوان مثال، قیمت بوتاکس مو در تهران بیشتر از سایر شهرها و شهرستان ها محاسبه میشود.

مواد بوتاکس مو

توجه داشته باشید که مواد استفاده شده برای بوتاکس مو دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این مواد توسط برندهای مختلفی تولید شده و در ترکیبات و فرمولاسیون آنها ممکن است تفاوت وجود داشته باشد. به همین دلیل قیمت های آنها با هم فرق دارد و بدون شک این عامل می تواند بر قیمت بوتاکس مو نیز تاثیر زیادی داشته باشد. مساله بسیار مهم در این باره، وارداتی بودن مواد می باشد. به همین دلیل قیمت مواد بوتاکس مو تحت تاثیر نوسان نرخ ارز قرار گرفته و همیشه در حال تغییر می باشد. علاوه براین، دقت داشته باشید که در بسیاری از مواقع، محصولات ارائه شده توسط برندهای معتبر دارای قیمت و کیفیت بالاتری هستند. به همین دلیل است که نرخ و قیمت بوتاکس مو در سالن های زیبایی مختلف با هم تفاوت دارد. در بسیاری از مواقع تبلیغات بوتاکس مو ارزان به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت می باشد که حتی ممکن است به سلامتی موها آسیب جدی وارد کنند.

بهترین مارک بوتاکس چیست؟

بوتاکس ماده ای بی ضرر و کاملا مفید برای مو است. اما تهیه بهترین مارک بوتاکس مو و همچنین انجام آن توسط فردی خبره، باید در اولویت افراد قرار گیرد. در بازار مارک های مختلفی برای بوتاکس محصولات تخصصی تولید کرده اند. در وهله اول توصیه ما به شما این است که انتخاب بهترین مارک این کار را بر عهده آرایشگر خود بگذارید. زیرا آنها در این کار تجربه و تخصص کافی را دارند. در قدم دوم بنا داریم شما را با چند مارک محصولات بسیار با کیفیتی که ارائه کرده اند آشنا کنیم. یکی از برندهای شناخته شده و اصیلی که اقدام به تولید این محصول مو نموده است، برند اورآل است. این شرکت خوشنام فرانسوی بوتاکس مویی حاوی مواد میکرو ملکول دارد که به آسانی به کوچکترین شکاف های مو رخنه کرده و موجب احیا و صافی مو می گردند. بوتاکس مو اینوار بوتوهر، یکی دیگر از برندهای بسیار خوش نام در تولید محصولات مو می باشد. این محصول مو در ترکیبات خود دارای روغن آرگان بوده که به نرمی و لطافت موها می انجامد. کرارگانیک یک محصول کاملا گیاهی و فاقد فرمالدهید است که پس از بیست دقیقه اثر خود را نشان می دهد. بدون شک اینها تنها اشارات کوچکی به هزاران برند موجود در بازار هستند. انتخاب بهترین مارک مورد نیاز موهای خود را به دست آرایشگر معتمد خود بسپارید.

بوتاکس مو-شادلین بیوتی

آموزش بوتاکس مو

آموزش بوتاکس مو یکی از تخصصی ترین خدمات قابل ارائه در آموزشگاه ها و مراکز معتبر می باشد و به شما مهارت زیباتر شدن موها با حذف موخوره و زبری و مجعد بودن آنها را می آموزد. این آموزش ها با توجه به میزان مهارت مربی دارای خروجی های مختلفی است. اما اگر به صورت حرفه ای انجام شود، ترکیبات موجود در مواد، نحوه اجرای کار، مزایا، معایب و عوارض و راه های جلوگیری از آسیب دیدن موها و همچنین برندهای معتبر تولید کننده این مواد باید معرفی شوند. شادلین بیوتی یکی از مراکز معتبر در زمینه آموزش صفر تا صد بوتاکس مو در تهران می باشد که تخصص، مهارت و کیفیت را با هم تلفیق نموده است. این آموزش ها توسط مربی بسیار حرفه ای و با تجربه در محیطی بروز با هزینه مناسب ارائه میشود.

صفر تا صد آموزش بوتاکس مو

آموزش بوتاکس مو در حالت کلی نیاز به انجام تمام مراحل کار به صورت عملی در حضور افراد حرفه ای در این زمینه دارد. چون موها حساسیت بسیار بالایی داشته و هرگونه اشتباه در انتخاب نوع مواد و نحوه اجرای بوتاکس منجر به آسیب آنها خواهد شد. البته لازم به ذکر است که برخلاف سایر روش های زیبایی مو، بوتاکس تقریبا آسان تر است و با پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی می توانید این کار را در منزل نیز انجام دهید. در آموزش بوتاکس مو به صورت حرفه ای نوع مواد و ترکیبات به کار رفته در آنها نیز باید به صورت کامل بررسی شود. چون برندهای مختلف از نظر کیفیت محصول با هم تفاوت زیادی دارند و بر اساس جنس موها و میزان زبری و مجعد بودن باید مواد را انتخاب کرد. مساله بسیار مهم دیگری که در آموزش بوتاکس مو به آن پرداخته میشود، مدت زمان اجرای این کار می باشد. چون برای موهای آسیب دیده و زبر زمان بیشتری باید مواد بوتاکس روی آنها قرار گفته و در برخی از مواقع نیز حرارت دهی مورد نیاز است. برای حرارت دهی موهای دارای مواد بوتاکس، از اتو موهای سرامیکی و سشوار استفاده میشود.

آموزش بوتاکس مو در منزل

اگر تصمیم گرفته اید که به آرایشگاه نروید و خود در منزل این کار را انجام دهید، باید با آموزش بوتاکس مو ما در اینجا همراه شوید. بدون شک انجام این کار توسط خود فرد کار راحتی نیست. اگر این امکان برای شما میسر است از یک نفر برای انجام این کار کمک بگیرید. زبرا با اینکار مطمئن خواهید شد که مواد به همه قسمت های موی شما خواهید رسید. برای آموزش این روش و انجام آن مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

  1. موهای خود را با یک شامپوی مناسب و فاقد سولفات شست و شو دهید.
  2. موهایتان را با استفاده از حوله و هوای خنک سشوار به میزان ۸۰ درصد خشک کنید. ۸۰ درصد خشک کردن مو به این معنی است که موهایتان باید نمدار باشند.
  3. محلول بوتاکس مو را که بر اساس دستور روی خود محلول تهیه کرده اید، با کمک فرچه رنگ به کل موهایتان بزنید. برای راحت تر شدن کار در این مرحله می توانید موهایتان را به چندین بخش مختلف تقسیم کنید. مطمئن شوید که همه بخش های مو به یک اندازه مواد بوتاکس دریافت کرده اند.
  4. بسته به میزان فر بودن یا آسیب دیدن مو، می توانید از ۴۵ دقیقه تا حدود ۵۵ دقیقه مواد بوتاکس را بر روی موهایتان نگه دارید. در این مرحله یک کلاه رنگ روی سرتان بکشید و ۲۰ دقیقه آخر موهای خود را با هوای نسبتا گرم سشوار، ماساژ دهید.
  5. ۸۰ درصد مواد روی موهایتان را با آب خالی بشویید و پس از خشک کردن آنها با باد خنک سشوار، کل موهایتان را با اتو موی سرامیکی، اتو کنید.
  6. سعی کنید تا ۲۴ ساعت پس از بوتاکس حمام نروید و پس از آن از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مضرات بوتاکس

بوتاکس مو یکی از بی خطرترین روش های درمان و صافی مو است. در این روش از مواد شیمیایی قوی و مضر استفاده نمی شود. بنابراین بعید به نظر می رسد که این روش برای مو عارضه جانبی خاصی را برای کسی ایجاد کند. با این وجود همواره ریسک واکنش های آلرژیک در استفاده از همه موادی که با پوست در تماس هستند، وجود دارد. بنابراین بهترین کار این است که از تماس با مواد و هر ماده دیگری که برای احیا و صافی مو استفاده می شود، با کف سر خودداری شود. از طرفی دیگر انجام این روش توسط فردی حرفه ای و مجرب مضرات و عوارض آن را به صفر می رساند. این روش صافی و احیای مو نه تنها هیچ ضرری برای مو ندارد بلکه به میزان بسیار زیادی به سلامت مو کمک می کند.

فواید بوتاکس

بسته به اینکه از بوتاکس مو برای چه اهدافی استفاده گردد، فواید بسیار متنوعی را به همراه دارد. برخی از افراد خود دارای موهایی صاف هستند اما دکلره کردن، سشوار و اتو مو کشیدن های پی در پی باعث آسیب به ساقه موهای آنها شده است. در چنین حالتی بوتاکس راهی بسیار ایده آل برای بازگرداندن سلامت و شادابی مو به شمار می آید. گاهی نیز پیش می آید که فردی بطور ژنتیکی دارای موهایی فر و مجعد و گاها زبر و وز است. فواید بوتاکس برای چنین افرادی کمک به صاف شدن موی آنها به روشی درمانی و کاملا بی ضرر است. بنابراین چنانچه بخواهیم فواید بوتاکس مو را نام ببریم این فواید عبارتند از:

  • کمک به صاف شدن موهای فر، مجعد، وز و زبر
  • کمک به احیای موهای آسیب دیده و شکننده
  • کمک به درمان موخوره
  • براق کردن و ابریشمی کردن موها
  • کمک به درمان خشکی ساقه مو

مواد بوتاکس مو

بوتاکس بر خلاف بسیاری از مواد دیگر صاف کننده مو، از ترکیبات شیمیایی برای احیای موهای فر و یا آسیب دیده استفاده نمی کند. در این روش از احیا و صافی مو از یک کوکتل سرشار از مواد مغذی استفاده می گردد. کوکتل بوتاکس مو شامل ترکیباتی از قبیل ویتامین B5، ویتامین E، اسیدآمینه، گلیوکسیلیک اسید، کمپلکس کلاژن، پپتید BOND-L و… می باشد. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهند که این مواد علاوه بر تاثیر چشم گیری که در صافی و احیای تارهای مو دارند، می توانند در کاهش ریزش مو هم موثر باشند.

ماندگاری بوتاکس مو

بیشترین اثر گذاری بوتاکس بر روی صافی و احیای تارهای مو، پس از چهار هفته نمایان می شود. پس از این زمان موارد مختلفی می توانند در ماندگاری اثر مواد بوتاکس بر روی صافی موها موثر باشند. بسته به میزان مراقبت فرد از مو بوتاکس شده، ماندگاری آن بین ۳ تا ۶ ماه و در صورت مراقبت مناسب ممکن است تا ۸ ماه هم اثر گذاری خود را داشته باشد. کارهایی مانند استفاده از شامپو فاقد سولفات، پرهیز از اتو کشیدن مداوم موها، عدم رنگ کردن پیاپی موها، جمع نکردن و نبستن موها به مدت طولانی، همه و همه می توانند سبب افزایش ماندگاری این روش گردند. از طرفی دیگر در مدت زمانی که موهای خود را بوتاکس کرده اید با استفاده از ماسک موهای مناسب می توانید بیش از پیش موهای خود را احیا کرده و بر زمان صاف بودن آنها بیفزایید.

شیوه تزریق بوتاکس

بوتاکس مو در واقع به دو شکل مختلف صورت می گیرد. منظور از بوتاکس مویی که بطور عامیانه و همه گیر از آن استفاده می شود، استفاده از کوکتل مغذی بر روی تارهای مو جهت صاف کردن و احیای آنهاست. اما شکل دیگر بوتاکس که ماده واقعی بوتاکس یعنی سم بوتولینیوم در آن وجود دارد، مستقیما به کف سر تزریق می شود. این روش بوتاکس از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید نشده است. همین امر می تواند بر نامناسب بودن استفاده از آن صحه بگذارد. توصیه ما استفاده از کوکتل بوتاکس است که نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه کمک فراوانی به سلامت مو می نماید. شیوه تزریق بوتاکس مو حاوی سم بوتولینیوم، تزریق مستقیم آن به کف سر بوده و حتما باید توسط پزشک صورت گیرد.

مقایسه بوتاکس مو و کراتین

بوتاکس مو بر خلاف کراتین مو از مواد شیمیایی تشکیل نشده است. هر دوی این روش ها به منظور احیا و صافی مو مورد استفاده قرار می گیرند. در بوتاکس از یک کوکتل حاوی مواد مغذی مختلف برای پر کردن شکاف های موجود در تار مو که منجر به زیر شدن و داشتن ظاهری غیر صاف در مو می شود، استفاده می گردد. کراتین مو نیز دقیقا همین استراتژی را دنبال می کند با این تفاوت که در اغلب مواد کراتین مو از ماده خطرناکی تحت عنوان فرمالدهید بهره می برند. این ماده که در صاف شدن موها بسیار موثر است، خطرات فراوانی برای سلامتی دارد. چنانچه قصد انجام کراتین مو را دارید بهتر است این کار را در مرکزی که از مواد کراتین استاندارد و فاقد فرمالدهید استفاده می کنند، انجام دهید. مقایسه بوتاکس و کراتین مو از نقطه نظر ماندگاری نشان می دهد که تفاوت چشم گیری در مدت زمان ماندگاری اثر این دو روش صافی مو دیده نمی شود. اما به دلیل اینکه کوکتل بوتاکس مغذی تر بوده و دارای مواد مفید بیشتری است معمولا هزینه آن از کراتین مو بالاتر است.

روش های جایگزین بوتاکس مو

بوتاکس یکی از کم عارضه ترین روش هایی است که می توان برای صاف کردن و احیای موهای آسیب دیده یا فر از آن استفاده کرد. با وجود محبوبیت زیادی که روش بوتاکس مو دارد، روش های دیگری نیز هستند که آنها نیز طرفداران خاص خود را دارند. از جمله روش های جایگزین برای این کار می توان به روش های موقت نظیر اتو مو و سشوار اشاره کرد. گرچه این روش های موقت می توانند بصورت موضعی موها را صاف کنند اما استفاده مداوم از آنها نه تنها مو را تقویت نمی کند بلکه موجب تخریب کوتیکول مو نیز می گردند. از طرفی دیگر روش های بلند مدت تری نظیر کراتین مو و پروتئینه مو نیز وجود دارند که در سال های اخیر با روش بوتاکس مو رقابت داشته اند. هر یک از این روش ها بر حسب نیاز و میزان بودجه مشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

بوتاکس برای افرادی که به دنبال روشی برای صافی موهای خود هستند و از طرف دیگری می خواهند موهایشان آسیب نبیند، بهترین انتخاب است. در واقع می توان گفت که بوتاکس مو روشی درمانی و مفید برای احیای موهایی با کوتیکول آسیب دیده نیز محسوب می شود. مواد مغذی موجود در کوکتل بوتاکس می توانند موهایی صاف و لخت و در عین حال سالم به شما هدیه دهند. انجام این روش به دلیل حساسیت بالایی که در پخش مناسب مواد بر روی تمامی سطح ساقه مو وجود دارد، باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. با همکاران ما در سالن زیبایی شادلین تماس بگیرید تا شما را در انجام هرچه بهتر بوتاکس مو راهنمایی کنند.

نانو کراتین مو

نانو کراتین مو یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای درمان موهای آسیب دیده و خشک می باشد که صاف و صیقلی بودن و درخشندگی موها را به همراه دارد. این روش شباهت زیادی به کراتینه داشته اما مواد مصرفی در آنها با هم فرق دارند. اگر به دنبال این هستید که بدانید نانو کراتین مو چیست و چه تفاوتی و با کراتینه و بوتاکس مو دارد؟ برای چه افرادی مناسب است و چطور اجرا میشود و قیمت آن چقدر است، در ادامه با ما در شادلین بیوتی همراه باشید.

نانو کراتین چیست؟

سلامت مو ارتباط مستقیم با زیبایی زنان و مردان دارد و به همین دلیل باید به روش های مختلف از آنها مراقبت کرد. اما متاسفانه در طول روز به دلیل قرار گرفتن موها در برابر نور خورشید، از بین رفتن رطوبت آن با رنگ های شیمیای و شامپوهای غیر استاندارد به مرور آسیب زیادی به آنها وارد میشود. موخوره، وز و مجعد شدن موها و از بین رفتن لختی و صافی و نومی مو از نشانه های موهای آسیب دیده می باشد. کراتین از مهم ترین پروتئین های موجود در مو می باشد که وظیفه آن، حفظ بافت صاف و یکدست در ساق مو می باشد و با کاهش آن موها خشک و شکننده میشوند.

نانو کراتین به موادی گفته میشود که بر روی موها قرار گرفته و حاوی مقدار زیادی از پروتئین کراتین هستند. این ذرات در اندازه های بسیار ریز و نانو بوده و به همین دلیل می توانند بر روی منافذ ایجاد شده روی ساقه موها نفوذ پیدا کنند. به عبارت دیگر، نانو کراتین مو به تکنیکی گفته میشود که در آن مواد کراتین را در اندازه های بسیار ریز تبدیل نموده و باعث نفوذ آنها به ساقه مو خواهند شد.

نانو کراتین برزیلی چیست؟

یکی از سوالات بسیار رایجی که برای اغلب افراد وجود دارد این است که نانو کراتین برزیلی چیست؟ آیا نحوه اجرای این تکنیک با نانو کراتین معمول تفاوت دارد؟ لازم به ذکر است که این دو هیچ تفاوتی با هم ندارند و به دلیل برند مواد استفاده شده برزیلی گفته میشود. برندهای برزیلی کیفیت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل اغلب برای داشتن موهای زیبا با ماندگاری بالا ترجیح می دهند این مواد را استفاده کنند.

 

نانو کراتین برای چه موهایی مناسب است؟

به دلیل سبک زندگی و شامپوهای بی کیفیتی که بسیاری از افراد استفاده می کنند، به مرور موخوره و وز بودن آنها را مشاهده می کنیم. بر همین اساس می توان گفت، این روش برای بسیاری از افراد جامعه مناسب است و زن و مرد در گروه های سنی مختلف می توانند از آنها استفاده کنند. اما برخی از افراد بهترین کاندید برای این تکنیک هستند که عبارتند از:

  • افرادی که موهایی خشک و وز دارند
  • خانم هایی که بیش از اندازه از مواد دلکره استفاده می کنند
  • افرادی که بیش از اندازه از رنگ های شیمیایی برای موها استفاده می کنند
  • افرادی که از رنگ مو به روش غیر استاندارد استفاده نموده و اصطلاحا موهایشان سوخته است.
  • افرادی که در مناطق خشک و بدون رطوبت زندگی نموده و موهایشان نیاز به آبرسانی قوی دارد
  • افرادی که به طور مداوم از سشوار و اتو مو با حرارت بالا استفاده می کنند
  • افرادی که موخوره را روی ساق مو مشاهده می کنند.

مراحل انجام نانو کراتین

اگر در هر یک از گروه هایی که در بالا اشاره شد قرار دارید و می خواهید موهایتان را با نانو کراتین زیبا  جذاب و سالم کنید، کافیست گام های زیر را طی کنید:

  • با توجه به وضعیت فعلی موها و میزان آسیبی که به آنها وارد شده، مواد مناسب را از برندهای معروف و معتبر را خریداری کنید
  • موها را کاملا شانه بزنید و رطوبت روی آن را خشک کنید.
  • مواد را در تمام بخش های مو اسپری کنید. با توجه به حجم و قد موها مقدار مواد نانو متفاوت خواهد بود.
  • حدود ۳۰ دقیقه با توجه به وضعیت فعلی مو و آسیب های وارد شده به آن صبر کنید. در این فاصله مواد فرصت پیدا می کنند وارد منافذ و روزنه های روی ساق مو شوند.
  • به منظور تسریع در نفوذ مواد نانو به درون مو و بهبود اثرگذاری آنها، از سشوار یا اتو مو استفاده کنید
  • بعد از اتمام کار حدود ۳ الی ۵ روز نباید موها شستشو داده شوند، در غیر این صورت این تکنیک نمی تواند اثر و ماندگاری خوبی داشته باشد.

مراقبت های بعد از نانو کراتین

به منظور اثر بیشتر مواد نانو کراتین و افزایش ماندگاری آنها، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • حدود ۳ الی ۵ روز بعد از نانو کراتین موها را به هیچ عنوان نباید خیس کنید.
  • بعد از ۵ روز با استفاده از شامپوهای بدون کلرید سدیم موها را شستشو داده و تا حد امکان موها را با سشوار خشک کنید
  • اگر قصد دارید بعد از این تکنیک موها را رنگ کنید، حداقل ۲ تا ۳ هفته صبر کنید.
  • استفاده از کش و بستن موها یا حالت دادن موها تا ۵ روز بعد از این تکنیک ممنوع است.
  • استفاده از ماسک های تقویت کننده را حداقل تا ۴ روز بعد از این کار به تعویض بیندازید.

ماندگاری نانو کراتین

ماندگاری نانو کراتین تا حد زیادی به نوع مواد و کیفیت آنها، روش اجرا و همچنین مراقبت های بعد از آن بستگی دارد. استفاده از مواد بی کیفیت و شستشوی سریع موها با شامپوهای اسیدی به شدت ماندگاری اثر این مواد را کاهش می دهد. اما در حالت استاندارد می توان گفت ماندگاری نانو کراتین مو حداقل ۸ ماه است. البته موهای ضحیم ماندگاری کمتری از آنرا شاهد خواهند بود.

دستگاه نانو کراتین

دستگاه نانو کراتین برخلاف تصور اغلب افراد از مواد نانو استفاده نمی کند، بلکه ذرات آب را با اندازه های بسیار ریز وارد مو خواهد کرد. در واقع این دستگاه آبرسانی را برای مو انجام داده و به همین دلیل می تواند موها را بسیار صاف کند. با استفاده از این دستگاه می توانید از خشک شدن موها جلوگیری نمایید.

سلامتی و درخشندگی مو با نانو کراتین

شادلین بیوتی تمام آنچه برای زیبایی و سلامت پوست و مو نیاز دارید را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. نانو کراتین مو از جمله خدمات این مجموعه می باشد که با بهترین مواد و رعایت استانداردها ارائه میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریاف نوبت مراجعه به سالن زیبایی شادلین بیوتی می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده کنید.

نمونه کارهای بوتاکس مو

سوالات متداول بوتاکس مو - نانو کراتین

مقایسه بوتاکس مو و کراتین از نقطه نظر ماندگاری نشان می دهد که تفاوت چشم گیری در مدت زمان ماندگاری اثر این دو روش صافی مو دیده نمی شود. اما به دلیل اینکه کوکتل بوتاکس مو مغذی تر بوده و دارای مواد مفید بیشتری است معمولا هزینه آن از کراتین مو بالاتر است.

  • کمک به صاف شدن موهای فر، مجعد، وز و زبر
  • کمک به احیای موهای آسیب دیده و شکننده
  • کمک به درمان موخوره
  • براق کردن و ابریشمی کردن موها
  • کمک به درمان خشکی ساقه مو

سلامت مو ارتباط مستقیم با زیبایی زنان و مردان دارد و به همین دلیل باید به روش های مختلف از آنها مراقبت کرد. اما متاسفانه در طول روز به دلیل قرار گرفتن موها در برابر نور خورشید، از بین رفتن رطوبت آن با رنگ های شیمیای و شامپوهای غیر استاندارد به مرور آسیب زیادی به آنها وارد میشود. موخوره، وز و مجعد شدن موها و از بین رفتن لختی و صافی و نومی مو از نشانه های موهای آسیب دیده می باشد.

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری