لیفت ابرو - شادلین بیوتی


یکی از اعضای چهره که در چگونه به نظر رسیدن آن تاثیر به سزایی دارد، ابرو می باشد. ابرو قاب چشم و عضوی برای دادن حالت به چهره می باشد. لیفت ابرو یکی از روش هایی است که در شاداب و بشاش به نظر رسیدن روحیه شخص، تاثیر می گذارد.  پیری یا جوانی، چاقی یا لاغری، خسته به نظر رسیدن یا قرینگی چهره همه از عواملی است که شما با تغییر حالت ابرو ی خود می توانید به آن دست یابید. امروزه آرایش ابرو و به طور کلی آرایش صورت به حالت طبیعی صورت می گیرد. روش هایی مثل تاتو منسوخ شده و روش های هاشور زدن ابرو و کاشت آن که حالت طبیعی تری به چهره می دهد، مورد استفاده قرار می گیرد.

فایل صوتی این متن


لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی که در آن با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مخصوصی بهمراه براش های مناسب این کار باعث تقویت و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابرو ها و همچنین  زیبا تر شدن ابرو ها میشود و میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو به حساب می آید. در واقع میتوان گفت این روش پروسه گیاهی کراتینه است.

مساله زیبایی همواره یکی از دغدغه های خانم ها بوده و هست و خوشبختانه راه های بسیاری برای رهایی از این دغدغه ها وجود دارد. زیبایی ابرو ها هم میتواند یکی از این دغدغه ها باشد. خانم های زیادی بنا به دلایل مختلف وراثتی و تغذیه ای با مساله کم پشتی ابرو مواجه هستند.

راه های بسیاری برای پر پشت نشان دادن ابرو ها وجود دارد.متد های جدید آرایشی ابرو نظیر میکرو بلیدینگ و میکروپیگمنتیشن راه های مناسبی میباشند. اما خیلی ها علاقه ای به استفاده از این ابزار ها نشان نمیدهند. ما راه جایگزین لیفت یا لمینت ابرو را به این دسته از عزیزان پیشنهاد میکنیم.

لیفت ابرو قبل و بعد

قبل لیفت ابرو - شادلین بیوتی

لیفت ابرو یکی از روش های نوین و بی دردسر برای زیبایی ابرو میباشد که این روزا طرفداران بسیاری در بین خانم های  زیبا پسند دارد.باید توجه داشته باشید این روش  عملکرد متفاوتی نسبت هاشور ابرو دارد و این دو نباید اشتباه گرفته شود.

در هاشور ابرو آرایشگر بر روی پوست صورت کار کرده و از روش های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برای طراحی و قرینه سازی و فرم دادن به ابرو استفاده میشود. این در حالیست که لیفت کار ساده و بی دردسری است که به وسیله یک ماده مخصوص و براش انجام میپذیرد.

لیفت ابرو باعث ریزش ابرو های ما میشود

شاید این سوال در ذهن شما هم امده باشد باید جواب داد خیر .از انجایی که گفته شد این مواد کاملا گیاهی و ارکانیک بوده و در واقع یک تقویت کننده برای ابرو ها به حساب میآید و رشد ابرو ها را تحریک میکند و به هیچ عنوان باعث ریزش نخواهد شد.

بعد از لیفت ابرو چه کارهایی را نباید انجام داد؟

در ۲۴ ساعت اول پس از لمینیت ابرو، این کار را نکنید:
ابروهای خود را خیس یا مالش ندهید.
هر کرم یا روغن را در اطراف ناحیه ابرو نزنید.
هرگونه آرایش بر روی ابروها ممنوع.
سونا، دوش بخار یا کارهایی که باعث عرق بیش از حد پیشانی شود انجام ندهید.

لیفت ابرو دخترانه

لیفت ابرو دخترانه یک روش زیبایی است که برای بهبود شکل و موقعیت ابروها و افزایش جلوه زیبایی چهره استفاده می ‌شود. این روش معمولاً با استفاده از تکنیک‌ های آرایشی انجام می شود. از این تکنیک برای بالا بردن ابروها استفاده می شود. لیفت ابرو دخترانه بدون برداشتن ابروها و روی ابروهای پرپشت انجام می شود. این روش سبب می شود تا چهره شما حالت شاداب تری داشته باشد؛ چرا که صورت شما بازتر و جذاب تر دیده می شود.

چهره دخترانه بسیار مهم است تا جوان و شاداب به نظر برسد. از همین رو، لیفت ابرو برای دختران جوان بسیار توصیه می شود. اما باید به خاطر داشته باشید که این کار باید با مواد مرغوب و اصل برای شما انجام شود. در غیر این صورت پوست شما ممکن است دچار حساسیت شود. در سالن شادلین بیوتی لیفت ابرو با بهترین مواد اولیه و توسط فرد متخصص انجام شود.

برای این کار ابتدا ابروهای شما را شانه و مرتب می‌ کنند. سپس به کمک چسب مخصوص یا مواد کراتین مایع ابرو، موهای ابرو را به سمت بالا هدایت می‌ کنند. در این روش، ابروها در حالت مورد نظر شما ثابت نگه داشته می شوند. ابروها باید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در این حالت بمانند. در نهایت با مواد فیکس کننده مواد کراتین را پاک می کنند.

ماندگاری لیفت ابرو

این روش ماندگاری بالایی ندارد و تقریبا به مدت ۳۰ الی ۴۵ روز ابرو های شما را حالت دار و پر پشت نشان میدهد.توصیه میشود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت به صورت خود آب نزنید چرا که آب باعث چسبیدن تار های ابرو به هم میشود و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد.

بعد از پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت شما میتوانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شست وشو از تار های ابرو از هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد. از خوبی های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت میبرید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

توضیحاتی در خصوص روش انجام لیفت ابرو

لیفت ابرو هم در میان بانوان و هم در میان آقایان رایج است و به جوان‌سازی و زیباسازی چهره کمک می‌کند. دو طریق که برای لیفت ابرو نام برده می‌شود، درواقع مربوط به نوع بیهوشی است که می‌تواند موضعی یا کامل باشد. غالبا بیهوشی موضعی توصیه شده است و نیازی به بیهوشی کامل نیست. جراحی لیفت ابرو با دو روش باز و اندوسکوپی صورت می‌گیرد. روش‌های غیرجراحی نیز به دو روش لیفتینگ با نخ‌های مخصوص و لیفتینگ با فیلر (تزریق) انجام می‌شود.

مراقبت‌های پس از انجام لیفت ابرو

مهم است که لیفتینگ را در چه مرکزی و تحت نظر چه متخصصی انجام می‌دهید. این‌که روش انتخابی با ویژگی‌های پوست و صورت شما سازگار باشد هم قطعا شرایط پیش‌نیاز برای انجام موفق عمل لیفت ابرو است. اما لازم است مراقبت‌های پس از آن را نیز جدی بگیرید تا فرایند کامل و موفقیت‌آمیز باشد و رضایت شما را تأمین کند. به این نکات توجه کنید:

  • استراحت کافی:بر اساس این‌که از کدام روش برای لیفت ابرو استفاده می‌کنید، نوع مراقبت و میزان استراحتی که باید داشته باشید، متغیر است اما بهتر است از سه تا ده روز به عنوان زمان استراحت درنظر بگیرید. پزشکتان در این مورد شما را راهنمایی خواهد کرد پس حتما به توصیه‌ی او عمل کنید.
  • مصرف به‌اندازه داروهای مسکن: انواع روش‌های لیفت با درد همراه است. به‌ویژه اگر روش جراحی را انتخاب کرده باشید، داروهایی برای کنترل درد پس از عمل برایتان تجویز می‌شود که مدت زمان مصرف آن‌ها نیز می‌تواند از سه تا پنج روز باشد. معمولا در این مدت نباید داروهای ضدالتهاب (مانند آسپرین) و نیز الکل مصرف شود.
  • پرهیز از انجام کارهای سنگین: در مدتی که برای استراحت شما درنظر گرفته شده است، سعی کنید تا حد امکان استراحتی واقعی داشته باشید و از کارهای سنگین و پرفشار دوری کنید.
  • بالش مناسب: پس از لیفت ابرو، هنگام خواب باید سرتان نسبت به بدن بالاتر باشد وگرنه ورم زیاد خواهد شد یا دیرتر برطرف می‌شود. برای این‌کار باید از بالش بزرگ و مرتفع استفاده کنید.
  • پرهیز از سیگار و نمک: قطع مصرف سیگار استثنائا از مواردی است که رعایت آن پیش از عمل لیفت ابرو جدی‌تر است اما پس از آن نیز باید مصرف به حداقل برسد. همچنین در مصرف نمک دقت کنید خصوصا که تورم را افزایش می‌دهد.
  • کمپرس سرد: برای تسریع روند بهبود ورم‌ها از کمپرس سرد استفاده می‌شود. یک دستکال آغشته به آب سرد می‌تواند کار کمپرس را انجام دهد.
  • مصرف پماد: در صورتی که زخم‌هایی پس از لیفت ابرو ایجاد شود، پمادهایی تجویز می‌شود که در تسریع بهبود آن‌ها مؤثر است. این پمادها نه تنها برای التیام زخم‌ها تجویز می‌شود بلکه می‌تواند از عفونت نیز پیشگیری کند پس استفاده از آن‌ها ضرورت دارد.
لیفت ابرو - شادلین بیوتی
لیفت ابرو - شادلین بیوتی

لیفت ابرو در آرایشگاه

لیفت ابرو برای تمام کسانی که با مشکل کم پشتی و ریزش ابرو ها مواجه هستند  و کسانی که دارای ابرو هایی با تار نازک و یا حالت ابروی پراکنده  هستند مناسب است.

یکی از ساده ترین روش ها برای حالت دادن به ابرو های بی حالت لیفت ابرو می باشد این روش یک روش کاملا گیاهی است پس اگر فکر میکنید ابرو های شما کم پشت است یا علاقه به ابرو های پر پشت و دخترانه دارید حتما از این روش در سالن زیبایی شادلین استفاده کنید.

ما با به کار گیری بهترین کادر و متخصصین ترین افراد در زمینه لیفت و لمینت این تضمین را به شما خواهیم داد که بهترین را در کنار ما تجربه خواهید کرد.

با خدمات زیبایی سالن شادلین بلوار فردوس آشنا شوید.

میکرو لیفت ابرو

در این روش ابتدا باید با استفاده از چسب مخصوص لیفت، ابروها را به سمت بالا لیفت و ثابت کرد. پس از فیکس ابروها، مواد اصلی لیفت را روی ابرو می گذارند. این مواد از ریشته تا میانه ی تار مو گذاشته می شود. بعد از یک مکث حدود ۲۰ دقیقه ای، باید مواد اولیه پاک شود و مواد ثانویه و شماره دو گذاشته شود. مواد شماره دو فیکس کننده نام دارد. در این مرحله روی ابرو را با نایلون کاور می کنند.

بعد از ۱۵ دقیقه، مواد روی ابرو پاک شده و رنگ ابرو روی آن گذاشته شود. بعد از ۸ دقیقه، ابروها به صورت کامل تمیز می شوند. در مرحله آخر روی ابروها مواد کراتین گذاشته می شود. این کار سبب تقویت و تار تار شدن موهای ابرو می شود. این روش بین یک تا دو ماه ماندگاری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش، می توانید با ما تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مراحل لیفت ابرو :

در ابتدا برای انجام لیفت ابرو حتما باید به یک آرایشگاه معتبر مراجعه کنید چرا که این کار تخصصی بوده و مستلزم یک آرایشگر حرفه ای است تا کار لیفت را به درستی انجام دهد.

برای لیفت ابرو ابتدا ابرو ها را با براش مخصوص ابرو مرتب کرده و در ادامه به وسیله چسب مخصوص لیفت که ماده ای گیاهی است ، آنها را به سمت بالا سوق داده و در همان حالتی که شما میخواهید تثبیت میکنیم. مدت زمان مورد نیاز برای این کار ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بوده . در این مدت باید چسب بر روی ابرو های شما مانده و در نهایت با مواد فیکس کننده ابرو را پاک میکنیم.اگر تمایل داشته باشد میتوانید بعد از اتمام کار بر روی ابرو های شما رنگ گذاشته شود.

لیفت ابرو با جراحی

این روش یک روش تهاجمی است که به وسیله آن پوست قسمت ابرو بالا کشیده می شود. همین موضوع سبب لیفت شدن ابروها و شاداب تر شدن چهره می شود.

لیفت ابرو-شادلین بیوتی
لیفت ابرو-شادلین بیوتی

لیفت ابرو با مواد

برای بالا بردن ابرو می توان از ماده ای به نام کراتین مایع نیز استفاده کرد. در آرایشگاه ها برای حالت دادن به ابرو و دادن مدل هاشور به آن از این ماده استفاده می کنند. این روشی ساده و بی خطر است که باعث لیفت ابرو می شود. این روش ابروها را از حالت آشفته در آورده و به صورت دخترانه منظم می کند.

روش دیگری به نام لمینت ابرو وجود دارد که علاوه بر لیفت ابرو سبب پرپشت به نظر رسیدن و حجیم شدن ابرو می شود. توصیه می شود این کار را با مواد ارزان و چینی انجام ندهید، زیرا باعث آسیب بافت ابرو می شود.

این روش لیفت ابرو موقتی می باشد.

لیفت ابرو چه کاری انجام می دهد؟

لیفت ابرو، که به عنوان لیفت پیشانی یا جوان سازی پیشانی نیز شناخته می شود، یک فرآیند زیبایی برای بالا بردن ابروها است. لیفت ابرو با بالا بردن و حالت دهی به موهای ابرو ظاهر پیشانی، ابرو و اطراف چشم را بهبود می بخشد.همچنین لیفت ابرو اعتماد به نفس شما را نیز تقویت کند.

لیفت ابرو به روش pr

پی آر ابرو یکی از روش های میکروبیلدینگ ابرو است. آیا معنی این اصطلاحات را می دانید؟

میکروبیلدینگ یک دستگاه هاشور ابرو است که دارای تیغه ی تیز و پهن است که رنگ تاتو را به سطح پوست می کشد. و هاشور ابرو امروزه جای تاتو را گرفته و زیبایی و ظرافت بیشتری به چهره می بخشد.

عملیات شیدینگ ابرو، به معنای سایه انداختن در ابروست. سطح ابرو را با رنگ پر می کنند، به صورتی که حالت پودری به ابرو داده و تنظیم رنگ آن به صورتی است که حالتی طبیعی به آن می دهد. و در قسمت تاج ابرو از سایه و رنگ کمتری استفاده می شود، تا حالت طبیعی ابرو باقی بماند.

میکروپیگمنتیشن ابرو روشی است که هاشور های آن توسط سوزن های ظریفی بر روی پوست کشیده می شود. مدت زمان آن بیست دقیقه است که اثر آن شش تا سه سال طول می کشد. هاشور ها توسط این سوزن ها به گونه ای است که در لایه های مجزا صورت می گیرد.

اما روش pr به مجموعه ای روش های بالا گفته می شود که ضخامت و ظرافت و رنگ هاشور با توجه به چهره هر کس تعیین می گردد. خراش های آن بسیار سطحی است و در انتهای ابروها، حالتی برجسته به وجود می آورد که بافتی شبیه مو به آن می دهد.

 این روش یک روش بی خطر و موثر در زیبایی ابرو میباشد و محدودیت خاصی برای استفاده ندارد.

لیفت ابرو با صابون

کاشت ابرو و لیفت ابرو از جمله روش های فرم دهی ابرو است که برخی از آنها بدون هزینه و توسط خود شخص انجام می شود، برخی دیگر در سالن های آرایش و برخی دیگر با جراحی صورت می گیرد. لیفت ابرو با صابون از جمله روش های منظم کردن ابرو است که با صابون های آرایشی توسط خود شخص امکان پذیر است. شما می توانید با یک قلم موی مرطوب، با رطوبت بسیار کم روی صابون کشیده و آن را به ابروهای خود بمالید. کمی صبر کنید، تا خشک شود، سپس آن را با شانه ی ریمل تمیز، شانه کنید. اگر قسمت های صابون روی ابرو باقی مانده بود آنرا با دستمال مرطوب پاک کنید. به این روش می توانید، ابروها را به مانند هاشور شانه زده و مرتب کنید و لیفت ابرو را به روش آسان انجام دهید.

لیفت ابرو با بوتاکس

یکی دیگر از روش های بالا بردن ابرو، با مدت زمان زیادتر، تزریق بوتاکس است. این روش لیفت ابرو، باید در مراکز مجاز پزشکی صورت گیرد. بوتاکس، سم بوتولیسم است که توسط سرنگ به عضلات صورت تزریق می شود، این سم باعث فلج شدن عضلات شده و باعث می شود، چروک های پیشانی و صورت باز شود. میزان تزریق بسیار حائز اهمیت است. اگر تزریق بیش از اندازه صورت گیرد و لیفت ابرو، بسیار شدید باشد، باعث گرفتن نتیجه معکوس می شود. گاهی در فیلم ها مشاهده کرده اید، برای گریم شخصیت های بدجنس و جادوگران، شیب ابرو یا لیفت ابرو را بسیار شدید، نشان می دهند. پس مراقب باشید که در این کار زیاده روی نکنید، تا چهره شما حالت ملایمت و مهربانی خود را از دست ندهد.

لیفت ابرو-شادلین بیوتی

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است

همه افراد می توانند از لیفت ابرو استفاده کنند. با این حال افرادی که شرایط زیر را دارند، جزء گزینه های انجام لیفت ابرو حساب می شوند:

  • برای کسانی که ابرو های افتاده به سمت پایین دارند و علاقه ای به مدل ابرو های خود ندارند
  • کسانی که به دلیل مشغله کاری ، وقت کافی برای رسیدگی ابرو ها و آرایش همیشه ابرو ها ندارند.
  • برای خانم های که به دنبال تغییرند اما ریسک به خطر انداختن خود را بابت این زیبایی ندارند.
  • برای کسانی که دچار افتادگی پلک هستند و فاصله چندانی میان ابرو چشمانشان نیست.
  • افرادی که علاقه ای به هاشور ابرو نداشته اما خواهان پرپشتی ابرو های دخترانه و مرتب هستند.
  • کسانی که به دلیل پرپشتی ابروها، حالت خسته و عصبانی در صورت خود دارند.
  • برای کسانی که می خواهند با بالا کشیدن ابروها به شادابی و جوان تر دیده شدن صورت خود کمک کنند.

برای مشاهده کاشت ناخن ۲۰۲۰ کلیک کنید.

تایم مواد گذاری لیفت ابرو

مواد لیفت ابرو نیاز به زمان خاصی دارد تا بتواند اثر خود را روی ابرو بگذارد. بهترین زمانی که مواد لیفت می توانند تاثیر خود را اعمال کنند بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. در صورتی که مواد لیفت کمتر از این مدت باشد اثر چندانی ندارد. اگر بیشتر از این مدت روی تارهای ابرو بماند نیز منجر به سوختن و کز خوردن ابرو خواهد شد.

تایم مواد گذاری لیفت ابرو

مواد لیفت ابرو نیاز به زمان خاصی دارد تا بتواند اثر خود را روی ابرو بگذارد. بهترین زمانی که مواد لیفت می توانند تاثیر خود را اعمال کنند بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. در صورتی که مواد لیفت کمتر از این مدت باشد اثر چندانی ندارد. اگر بیشتر از این مدت روی تارهای ابرو بماند نیز منجر به سوختن و کز خوردن ابرو خواهد شد.

نکات لیفت ابرو

برای ماندگاری لیفت ابرو باید نکاتی را رعایت کنید. در صورت عدم رعایت این نکات، ممکن است طول مدت ماندگاری ابرو کاهش یابد. از جمله نکاتی که باید برای نگهداری از لیفت ابروها رعایت کرد می توان به نکات زیر اشاره کرد:

تا ۲۴ ساعت اصلا به صورت آب نزنید. ابروها نباید خیس شوند.

اصلا به ابروها دست نزنید.

بعد از ۲۴ ساعت می توانید به راحتی صورت خود را بشویید اما پس از هر بار شستن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید.

آرایش ابرو تا زمانی که مواد لیفت ماندگاری دارد ممنوع است.

روی صورت نخوابید. طرز خوابیدن خود را اصلاح کنید.

از لایه بردار اصلا استفاده نکنید.

سوالات متداول لیفت ابرو

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی که در آن با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مخصوصی بهمراه براش های مناسب این کار باعث تقویت و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابرو ها و همچنین  زیبا تر شدن ابرو ها میشود و میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو به حساب می آید.

آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابروها میشود؟

خیر.زیرا این مواد کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و در واقع یک تقویت کننده برای ابرو ها به حساب میآید و رشد ابرو ها را تحیرک میکند و به هیچ عنوان باعث ریزش نخواهد شد.

فرق بین لیفت و لمینت در چیست؟

لیفت در واقع حالت دهنده ابرو ها به سمت بالا و لمینیت باعث تقویت ابروها ست .مواد لمینت گیاهی بوده و به دلیل وجود رنگدانه در آن زمانی که بر روی ابرو قرار داده میشود باعث تیره و پر رنگ تر شدن ابروه و همچنین ضخامت آنها میشود.

نمونه کار لیفت ابرو

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری