هاشور ابرو - شادلین بیوتی

هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو نیز از روش های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو است. هاشور ابرو یکی از جدید ترین متد های قرینه سازی ابرو هاست که طرفداران بسیاری در بین بانوان و خانم های جوان ایرانی دارد که باعث اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود.

فایل صوتی این متن

 

هاشور ابرو به طور کلی به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکروبلیدینگ صورت میپذیرد این دو روش شاید از لحاظ ظاهری مشابه به نظر برسند اما قطعا تفاوت های ریزی دارند که ما به اختصار توضیح خواهیم داد. این در حالی است که بعضی ها ابرو های پرپشت و عده ای حال بنا بر دلایل مختلفی مثل بیماری های ارثی یا ابرو ندارند ،یا ابرو های کم پشتی دارند. سوالی که وجود دارد این است که ما چطور میتوانیم از پس این مشکل بر بیاییم و ابرو های خوب و پر پشتی را که باعث زیبایی دو چندان چهره ماست به صورتمان برگردانیم. ما در سالن زیبایی شادلین هاشور ابرو را که جزء بروزترین متد زیبایی ابرو ها به شمار می آید را پیشنهاد میکنیم. در شادلین بیوتی متخصصین ما در زمینه تتو و میکرو پیگمنتیشن و میکروبلیدینگ آماده ارائه هر گونه خدمات به شما زیبا پسندان میباشند.

میکرو پیگمنتیشن در تهران

در روش میکروپیگمنتیشن از دستگاهی برقی استفاده میشود که در آن از پیگمنت ها (رنگدانه ها)  استفاده شده و به وسیله سوزن پیگمنت ها وارد لایه های زیر پوست میشود. تارهای مویی که روی خط ابرو ایجاد شود اگر توسط متخصص این کار به خوبی انجام گردد قطعا کسی تفاوت آن را با ابرو های طبیعی شما  متوجه نخواهد شد. در این روش هاشور  ابرو خط هایی هستند ضخیم با ماندگاری بالا که باعث پر پشت نشان دادن ابرو های شما میشوند.ماندگاری این روش از شش ما تا دو سال متغییر است اما توصیه ما به شما این است که هر شش ماه یکبار برای ترمیم اقدام فرمایید چرا که با ترمیم دوباره مثل روز اول خواهید شد.

متد پی آر بروز پرفشنال (میکروپیگمنتیشن)

متد پی آر بروز پرفشنال( میکروپیگمنتیشن ) کاملا نچرال هست. دوام کار نسبت به سایر متد بالاتر بوده ودر محدوده طبیعی ابرو کار میشه ،متریال کمپانی پی آر کاملا ارگانیک میباشد.کار کاملا بدون درد می باشد لزوما یک متد برای تمامی پوستها مناسب نیست ،با دانش وتجربه بهترین پیشنهاد رو برای شما داریم.

برای بازدید از خدمات  آرایشگاه زنانه شادلین کلیک کنید: آرایشگاه زنانه

میکرو بلیدینگ در بلوار فردوس

در این روش بر خلاف روش میکروپیگمنتیشن از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود و تنها به وسیله یک قلم عملیات هاشور ابرو آغاز میگردد. این قلم که با نام قلم بلید معروف است حاوی مواد رنگی در داخل خود بوده که با ظرافت خاصی بر روی  فرم ابرو های شما قرار گرفته  و تار های نازک ی بر روی ابرو ایجاد میکند. فقط کسانی که مجوزهای لازم را داشته باشند و آموزش های مربوطه را دیده باشند میتوانند میکروبلیدینگ انجام دهند چون این کار بسیار دقیق و حساس است و باید با دقت و مهارت زیادی انجام شود .به طور کلی میزان ماندگاری رنگ در میکرو بلیدینگ حدود یک ماه تا یک سال است. و در واقع میشود به این نکته اشاره کرد که تفاوت اصلی بین دو روش میکرو بلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن در میزان ماندگاری آنهاست.

هاشور ابرو دخترانه

هاشور ابرو دخترانه به تکنیک‌ هایی اشاره دارد که بسیار ظریف و طبیعی باشد. هدف این تکنیک ‌ها قرار دادن زیبایی خاص و ظریف دخترانه را دارند. به طور خاص به گونه ‌ای طراحی می ‌شوند که با ابروهای نسبتاً باریک و منحنی‌ بیشتر همخوانی داشته باشند.

برخی از ویژگی ‌های متداول هاشور ابرو دخترانه عبارتند از:

  • ظرافت خطوط: ابروها با خطوط بسیار ظریف و با استفاده از تکنیک‌ های دستی یا دستگاهی بسیار مینیاتوری شده انجام می ‌شوند. این روش ها طبیعی‌ ترین ظاهر ممکن را به ابروها ببخشند.
  • تأکید بر نقاط کلیدی: تمرکز بیشتر بر ایجاد تراکم در بخش‌ هایی که نیاز به پرپشت شدن دارند، مانند ابتدای ابرو یا ارک نقطه اوج ابرو.
  • شکل ‌دهی: هاشورها با شکل ‌دهی دقیق و متناسب با فرم صورت و ویژگی‌ های دخترانه انجام می‌ شود.
  • نگهداری و ترمیم: هاشورهای دخترانه ممکن است نیاز به ترمیم ‌های منظم‌ تر داشته باشند تا ظاهر زیبا و طبیعی خود را حفظ کنند.

مزایای هاشور ابرو

برطرف کردن مشکلات و نواقص ابرو (که شما در اینصورت از به دست گرفتن دائم مداد ابرو و سایه ابرو راحت میشوید) و یا عوض کردن فرم ابروها به حالت دلخواه و قرینه سازی اصولی راحتی و سرعت در هنگام آرایش روزانه خصوصا برای بانوانی که ابروهایشان نیاز به کشیدن مداد ابرو دارد.علاوه بر آن خانم های شاغلی که در میکاپ روزانه از مداد ابرو استفاده می نمایند ممکن است در اثر تعریق یا شست و شوی صورت برای وضو مداد پاک یا کمرنگ شود. اما با هاشور کردن ابروها این مشکل برطرف می گردد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

معایب هاشور ابرو

هاشور ابرو دائمی بعد از یک مدتی ممکن است دل شما را بزند و دلتان بخواهد که مدل ابروی خود را عوض کنید در اینصورت مجبورید سراغ پاک کننده های تتو بروید که صد در صد صدمات زیادی به پوست وارد خواهند کرد. اگر هاشوری که از ابتدا برای ابروهایتان زده می شود مناسب و باب میل و سلیقه تان نباشد پاک کردن آن مشکل است. پس حتما باید دقت لازم را در انتخاب سالن زیبایی داشته باشید . تا فردی متخصص و متبحر در این زمبنه کار شما را انجام دهد. کیفیت موادی که با آن هاشور انجام میپذیرد نیز بسیار مهم است.

عوارض هاشور ابرو

ممکن است باعث ایجاد عفونت های سطحی پوست شود یا رنگهای مورد استفاده ممکن است باعث ایجاد آلرژی شوند که با استفاده از آنتی بیوتیک ها رفع میشوند وهمچنین هاشور ابرو ممکن است باعث ایجاد عوارض پوستی بعد از چند سال شود.

برای مشاهده نمونه کار هاشور ابرو می توانید به صفحه اینستاگرام شادلین بیوتی مراجعه نمایید : هاشور ابرو

شیوه انجام هاشور ابرو از ابتدا تا انتها

ابتدا فرم ابرو را با مداد ابرو متناسب با صورت روی ابروها میکشند و به آن فرم میدهند در واقع یکجور طراحی به حساب می آید.

بعد با (خط کش مخصوص طراحی ابرو – نخ -کولیس – پرگار و ماژیک )به صورت استاندارد علامت گذاری می کنند.

حالا نوبت بی حسی ابرو ها است برای بی حسی میتوان از ( ژل- پد- قطره و کرم های بی حسی) استفاده کرد. ترجیحا از لیدوکایین استفاده نمیشود چون سبب ریزش رنگ ابرو میشود.

سپس نوبت انتخاب رنگ است رنگی که به پوست صورت شما بیاید بعد از آن یا با دستگاه میکروپیگمنتیشن یا قلم میکروبلیدینگ کار هاشور را شروع میکنند.

بعد از کشیدن  قاب مشخص برای  ابرو را خطوط اصلی زده می شود ایجاد تارهای مو با یکی از دو روش میکروپیگمنتیشن و یا میکروبلیدینگ  انجام میشود.

در اتمام کار ابرو ها به رنگ تیره نشان داده می شوند  اما بعد از مدت ده روز رنگ های اضافه ریخته و رنگ طبیعی و دلخواه ظاهر می شود. اگر در جلسه اول رنگ دلخواه را در ابروهای خود نداشتید یا کمی و کاستی در هاشور مشاهده کردید میتوانید در جلسه ترمیم هاشور این مشکلات را برطرف کنید.

مراقبت های بعد از هاشور ابرو

۱- برای یک هفته سونا و استخر ممنوع

۲- به مدت سه روز شستن ابرو ها ممنوع

۳- کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده شود.

۴- خونابه های ابرو را با استفاده از گوش پاک کن به صورت نرم و ضربه ای تمیز کنید.

۵- تا زمانی که زخم ابرو ها خوب نشده نور مستقیم آفتاب ممنوع

۶- به مدت سه روز تا یک هفته ابروهای خود را چرب نگه دارید. (پمادی را که تتو کار پیشنهاد میکند استفاده کنید)

هاشور ابرو بعد از چند روز طبیعی می شود

پس از انجام هاشور ابرو، زمان لازم برای طبیعی به نظر رسیدن نتیجه می‌ تواند متفاوت باشد. زیرا به عوامل متعددی مانند تکنیک استفاده شده، نوع پوست و روند بهبودی فردی بستگی دارد. با این حال، بیشتر افراد می‌ توانند انتظار تغییرات و بهبودی زیر را داشته باشند:

روزهای اولیه پس از انجام هاشور ابرو:

ابروها ممکن است بسیار پررنگ و حتی متورم به نظر برسند. این پررنگی اولیه ناشی از تورم و زخمی است که به دنبال فرآیند هاشور ابرو به وجود می ‌آید.

یک تا دو هفته پس از هاشور ابرو:

در این دوره، پوست شروع به شفابخشی و پوسته پوسته شدن می ‌کند. اغلب در این مرحله است که پوسته‌ ها کنده شده و رنگ ابروها کمی کاهش می‌ یابد.

یک ماه بعد:

به این مرحله “فاز بهبودی” می ‌گویند. رنگ و شکل نهایی ابروها آغاز به نمایان شدن می ‌کند. پس از پایان زمان بهبودی، ابروها ظاهر نهایی خود را پیدا می ‌کنند.

در حدود ۴ تا ۶ هفته پس از هاشور ابرو:

بیشتر افراد یک جلسه ترمیمی دارند تا هرگونه نقص یا تغییر رنگ که در هنگام بهبود ابرو رخ داده باشد را رفع کنند.

توجه داشته باشید که دستورالعمل‌ های مراقبت پس از هاشور ابرو باید دقیقاً دنبال شوند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. ابروها به طور کامل پس از یک تا دو ماه به جلوه طبیعی خود می رسند.

میدونستید تو سالن زیبایی شادلین میتونید فیشیال و پاکسازی صورت هم انجام بدید؟

چند مدل برای انجام هاشور ابرو

 

مدل تیغ ماهی

این مدل حالت طبیعی ابرو ها را تغییر میدهد و برای کسانی مناسب است که دوست دارند حالت ابرو های خود را تغییر بدهند.

مدل هایلایت

در این مدل از دو رنگ قهوه ای  و قهوه ای  رو شن استفاده می شود قهوه ای روشن برای تارهای مو و قهوه ای برای جاهای خالی که باعث می شوند  ابروها حالت سایه روشن و هایلایتی به خود بگیرند در این مدل هاشور از دو سوزن استفاده می شود.

مدل طبیعی

در این مدل هاشور ابرو فقط در قسمت های خالی ابرو زده می شود و ابرو حالت طبیعی خودش را دارد.

مدل کرکی

این مدل برای کسانی مناسب است که ابرو های کم پشتی دارند در بین تارهای مو خطوطی ظریف ایجاد می کنند تا ابرو حالت پر و کرکی نشان داده شود.

هاشور ابرو طبیعی

هاشور ابرو طبیعی یکی از روش ‌های زیبایی و تاتوی مدرن برای ابروهاست. در این روش به جای استفاده از شیوه‌ های قدیمی ‌تر که معمولا نتایجی سنگین و غیرطبیعی داشتند، ابروها را هاشور می زنند. در هاشور ابرو، به شیوه‌ ای دقیق و با دستگاه‌ های پیشرفته هاشور می ‌زنند تا ظاهری طبیعی و مویی‌ مانند به ابروها بدهد. این روش می تواند پرپشتی و ظاهر بهتری به ابروها ببخشد و مدت زمانی طولانی ‌تر (معمولاً ۱ تا ۳ سال) دوام دارد. با این حال، این روش نیز نیاز به تمدید دوره ‌ای دارد. در این روش، رنگ ‌دانه‌ ها به صورت خطوط بسیار ظریف و شبیه به تارهای موی طبیعی ابرو، زیر پوست کشیده می شوند. در حقیقت همانطور که گفتیم یک تاتوی مدرن است که تنها روش اجرای آن با تاتوی های قدیمی متفاوت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شادلین بیوتی در تماس باشید. یکی از خدمات اصلی ما در سالن شادلین بیوتی، هاشور ابرو است.

انواع هاشور ابرو جدید

انواع هاشور ابرو که امروزه محبوبیت زیادی دارند، شامل روش ‌ها و تکنیک ‌های گوناگونی هستند. هر کدام از این روش ها ویژگی‌ ها و جلوه ‌های متفاوتی دارند. در اینجا به چند نمونه از روش‌ های جدید هاشور ابرو اشاره شده است:

میکروبلیدینگ (Microblading)

  این روش برای خلق ظاهری طبیعی با خطوط باریک که شبیه تارهای مو هستند، استفاده می ‌شود.

میکروشیدینگ (Microshading)

  میکروشیدینگ به جای خطوط دقیق، سایه‌ زنی را برای دادن حجم بیشتر به ابروها به ‌کار می ‌گیرد.

آمبره ابرو (Ombre Brows)

   تکنیک آمبره، سایه ‌روشن ‌تری در ابتدای ابرو و تیره‌ تر در انتها ایجاد می‌ کند، که نتیجه ای ظریف ‌تر و مدرن ‌تر دارد.

هاشور سه‌ بعدی ابرو (۳D Brow Feathering)

   این روش به دنبال بازسازی ابروهای طبیعی با اثر مو بر روی سطح پوست است.

کامبو بروز (Combo Brows)

   ترکیبی از میکروبلیدینگ و سایه ‌زنی برای ایجاد ظاهری بسیار طبیعی و عمیق.

نانو بروز (Nano Brows)

    این روش شبیه به میکروبلیدینگ است اما با استفاده از سوزن‌ های بسیار نازک ‌تر برای دقت بیشترانجام می شود.

از آنجایی که هر فردی صورت منحصر به فردی دارد، توصیه می ‌شود پیش از انجام هاشور ابرو با متخصص زیبایی مشورت شود. به این ترتیب، بهترین روش برای شکل و سبک دلخواه ابروها انتخاب می شود. حتما دقت کنید که برای نتیجه مطلوب و حفظ سلامت پوست، لازم است هاشور ابرو توسط فردی متخصص و دارای مجوز انجام گیرد.

پرتکرارترین پرسش‌ها درباره هاشور ابرو

 

رنگ هاشور ابرو پس از چه مدتی طبیعی می‌شود؟

دراین‌باره هم رنگ پوست شما و هم تخصص آرایشگر مطرح است. هرچه حفظ سلامت پوست پیش و در حین هاشور ابرو بیشتر رعایت شود، این روند طبیعی شدن کمتر طول می‌کشد. معمولا یک الی دو هفته زمان لازم است تا رنگ زیر پوست اکسید شود، نقاط زخم شده ترمیم شوند و پوسته‌ها بریزند. پس از طی این مراحل رنگ اصلی هاشور مشخص می‌شود.

آیا تغییر رنگ هاشور ابرو امکان‌پذیر است؟

رنگ نهایی هاشور، ممکن است درجاتی روشن‌تر شود. این تغییر رنگ از ۲۰ تا ۸۰ درصد متغیر است به همین دلیل آرایشگران معمولا زمانی حدود ۳ هفته بعد را در نظر می‌گیرند تا رنگ ابرو را در صورت نیاز اصلاح و ترمیم‌های لازم را انجام دهند. در موارد دارای پوست‌ چرب، بر تعیین یک مرحله ترمیم تأکید بیشتری می‌شود.

از دیگر دلایلی که ممکن است رنگ هاشور ابرو را متفاوت از رنگ مورد انتظار کند، خروج زیاد آب میان بافتی است که ممکن است بخشی از رنگ‌های تزریقی را خارج نماید.

آیا ممکن است رنگ گیری در برخی افراد صورت نگیرد؟

اصولا توصیه می‌شود خانم‌هایی که در دوران قاعدگی به سر می‌بند جهت هاشور ابرو مراجعه نکنند. چنددلیل برای این مسئله وجود دارد: در دوران قاعدگی آستانه تحمل درد به دلیل تغییر ترشح هورمون‌ها پایین می‌آید. همچنین رگ‌های خونی باز هستند و گردش خون زیاد است که هم سبب کاهش رنگ‌پذیری و هم افزایش خونریزی و ریزش رنگ حین کار می‌شود. هاشور ابرو برای خانم‌های باردار به دلایل گوناگونی از جمله ورود مواد شیمیایی به خون نوزاد، تغییر حالت پوست مادر پس از زایمان و امکان ایجاد عفونت و … ممنوع است.در مورد خانم‌هایی که داروی ضدبارداری مصرف می‌کنند بهتر است از مدتی قبل این مصرف این قرص‌ها را قطع کرده باشند تا هاشور ابرو موفق باشد. در میان بیماران مبتلا به دیابت نیز مواردی مشاهده شده که پوست به رنگ‌گیری مقاومت نشان داده است؛ همچنین برخی داروهای اعصاب نیز این مقاومت را ایجاد می‌کنند. در افرادی که مصرف زیاد سیگار، مواد مخدر یا مشروبات الکلی دارند نیز ممکن است رنگ‌گیری با اختلال مواجه شود.

آیا هاشور ابرو باعث ریزش ابرو می‌شود؟

هیچ‌کدام از روش‌های هاشور (از جمله میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و…) به‌خودی خود تأثیرچندانی روی پیاز مو ندارند و باعث ریزش ابرو نمی‌شوند. در بیشتر موارد، رنگ‌های هاشور ابرو را از مواد گیاهی و معدنی تهیه می‌کنند که بیشترین سازگاری را با پوست و ریشه مو داشته باشد. البته در مواردی ممکن است برخی حساسیت‌های خاص در موارد استثنا وجود داشته باشد. همچنین اگر هاشور ابرو توسط شخصی غیرمتخصص و با ابزار و مواد مضر یا بی‌کیفیت انجام شود، احتمال چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت.

آیا امکان پاک کردن هاشور ابرو وجود دارد؟

هاشور ابرو دوام مناسبی دارد. معمولا دست کم حدود شش ماه ماندگاری دارد و در برخی از افراد این مدت زمان تا یک سال افزایش می‌یابد. ممکن است به دلایلی برخی افراد تمایل به پاک کردن هاشور ابرو زودتر از مدت زمان دوام آن داشته باشند. در چنین شرایطی نیز جای نگرانی نیست. پودرهاو مواد مخصوصی وجود دارند که بدون نفوذ به پوست، رنگدانه‌های تزریق شده در هاشور ابرو را جذب خود می‌کنند و به این ترتیب هاشور ابرو در کوتاه‌ترین زمان پاک می‌شود. هاشور ابرو به طورکلی به افرادی توصیه می‌شود که از کم‌پشت بودن ابروهای خود ناراضی هستند و به عللی آرایش هرروزه یا چندبار تجدید آرایش در روز برایشان دشوار است، افرادی که مدل ابروی خود را دوست ندارند یا به هردلیلی تمایل دارند شکل آن را برای مدت زمان طولانی تغییر دهند. برخی از افراد که مشکلشان نامنظم بودن خط ابروست، می‌توانند فقط به کشیدن قاب ابرو اکتفا کرده و داخل آن را خود با مداد و سایر لوازم آرایش ابرو پر کنند. اگر قصد انجام هاشور ابرو را دارید، همه‌ی موارد را بسنجید و پرسش‌های لازم را از افراد متبحر و کاردان بپرسید. همچنین اگر درمورد عوارض احتمالی هاشور ابرو نگرانی هستید، در این مورد نیز تحقیق کنید تا با خیال راحت این کار را انجام دهید.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید.  اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز میباشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس، هاشور ابرو، لیفت ابرو، کاشت مژه ،کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

نمونه کارهای هاشور ابرو شادلین بیوتی

سوالات متداول هاشور ابرو

هاشور ابرو یکی از روش های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو است.هاشور ابرو یکی از جدید ترین متد های قرینه سازی ابرو هاست که طرفداران بسیاری در بین بانوان و خانم های جوان ایرانی دارد که باعث اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود.

در روش میکروپیگمنتیشن از دستگاهی برقی استفاده میشود که در آن از پیگمنت ها (رنگدانه ها)  استفاده شده و به وسیله سوزن پیگمنت ها وارد لایه های زیر پوست میشود اما در میکروبلیدینگ بر خلاف روش میکروپیگمنتیشن از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود و تنها به وسیله یک قلم عملیات هاشور ابرو آغاز میگردد.اما تفاوت اصلی بین دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در میزان ماندگاری آنهاست.

برای یک هفته سونا و استخر ممنوع-به مدت سه روز شستن ابرو ها ممنوع-کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده شود-خونابه های ابرو را با استفاده از گوش پاک کن به صورت نرم و ضربه ای تمیز کنید.

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری