کاشت ناخن - شادلین بیوتی

کاشت ناخن

کاشت ناخن روشی برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد، مربعی یا تیز باشد.

آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است. با توجه به اینکه اکثر بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناخن های خود دارند، لاین های کاشت ناخن به یکی از فعال ترین  لاین های زیبایی تبدیل شده است. بنابراین برخی به دنبال کسب درآمد از این راه هستند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا این حرفه را برای رسیدگی به ناخن های خود فرا بگیرند. از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است. ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. بنابراین با ما همراه باشید.

کاشت ناخن - شادلین بیوتی

آموزش کاشت ناخن طبیعی

کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید.

مرحله اول: مانند لاین های دیگر زیبایی، برای آموزش کاشت باید یک سری لوازم را خریداری کنید، چرا که بدون این لوازم آموزش امکان پذیر نخواهد بود. ابزار و مواد معمولا به صورت پک و کامل در بازار وجود داشته و به راحتی می‌توانید خریداری کنید. در حالت کلی می‌توان این لوازم را به سه بخش زیر تقسیم بندی کرد:

  • مواد کاشت ناخن
  • دستگاه های کاشت ناخن
  • ابزار جانبی کاشت ناخن

مرحله دوم: در مرحله بعدی بایستی زیرسازی را فرا بگیرید. زیرسازی بسیار مهم بوده و نتیجه آن در کیفیت نهایی کار تاثیر زیادی به همراه دارد. زیرسازی نیز خود به دو بخش تقسیم بندی می‌شود.

  • مانیکور خشک: با استفاده از ابزار و وسایل مناسب ابتدا روی ناخن و اطراف آن را مرتب و شکل می‌دهند.
  • خراش دادن سطح ناخن: با ایجاد خراش روی ناخن چربی های روی سطح آن را از بین برده و موجب می‌شوید تا چسبندگی بیشتری ایجاد شود. دقت کنید که این مرحله به معنی نازک کاری نبوده و باید تا میزان معینی خراش داده شود.

مرحله سوم: در این مرحله نوبت به مواد گذاری می‌رسد. در آموزش کاشتن ناخن این مرحله مهم بوده و معمولا با یادگیری اصول اولیه می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. کافی است تا مواد را به خوبی شناخته و نحوه ترکیب و استفاده را بدانید.

مرحله چهارم: پس از مواد گذاری باید سوهان کشی انجام شود. در این مرحله ناهمواری های ایجاد شده ناشی از قرارگیری مواد با استفاده از سوهان های برقی و سر سوهان های مخصوص، از بین می‌رود. همچنین دورگیری و ایجاد فرم مناسب نیز در این مرحله انجام می‌شود.

مرحله پنجم: آخرین مرحله طراحی و لاک زدن است. با توجه به رنگ و طرح دلخواه، روی ناخن کار خواهد شد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

آموزش کاشت ناخن در منزل

در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید. با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید. توجه کنید کنید که داشتن اطلاعات و پیش زمینه در این مورد ضروری است. بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید.

انواع کاشت ناخن :

  • کاشت پودری:

یکی از محبوب ترین و معرف ترین مدل ها کاشت پودری است . این مدل متشکل از یک مایع مونومری و یک پودر پلی مری است که روی ناخن های شما قرار گرفته و سپس با سوهان کشی فرم دهی میشود.این نوع از کاشت به دلیل استحکام یکی از سخت ترین مدل و تکنیک کاشت میباشد و همین استحکام بالا باعث ماندگاری سه الی چهار هفته ای ان بر روی ناخن های شما میشود.

این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود.

جدا از مزایای هر کار باید به معایب ان هم اشاره شود ،در اینجا لازم به ذکر است که کاشت ناخن به روش پودری به دلیل سخت و محکم بودنش نیازمند یک ناخن کار حرفه ای برای ریمو کردن است و اگر به طور حرفه ای برای ریمو عمل نشود ممکن آسیب جدی به ناخن های شما بزند.

اگه دنبال راهی برای اصلاح فرم ابروهات هستی این لینک به تو کمک میکنه : هاشور ابرو

  • ژلیش

کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود.

این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش(Uv) و یا یک نور LED  دارد. ژلیش به دلیل وزن سبکی که دارد کمتر باعث ناراحتی شما میشود و همچنین بر خلاف سایر موارد کاشت به دلیل بوی کمتر برای کسانی که حساسیت به بوی مواد شیمیایی دارند مناسب تر است،خیلی طبیعی به نظر میرسد و آسیبی به ناخن های شما نمیزند و در واقع بع عنوان یک محافظ بر روی ناخن های عمل میکند و مناسب برای ناخن های ضعیف و شکننده است.

کاشت ناخن-شادلین بیوتی

مراحل کاشت ناخن

یکی از قسمت هایی که خانم ها علاقه ی زیادی به زیبا نشان دادن آن دارند ناخن ها می باشند. برای این که ناخن ها و در نهایت دست های خود را زیباتر نشان دهند اقدام به کاشت ناخن می کنند. زمانی که شما قصد کاشتن ناخن را دارید باید با یک سری مطالب در این زمینه و همچنین با انواع روش های این کار آشنا شوید. برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. پیش از همه ی اینها تهیه ی لوازم کاشت ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید. این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید. همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. برای این منظور می توانید از استون استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد. برای این کار باید از سوهان استفاده نمود. البته استفاده از سوهان برقی بهتر خواهد بود. در واقع به کمک سوهان برقی سطح ناخن ها را کمی زبر و ناصاف می کنید. این سطح ناصاف برای کاشت ناخن مناسب تر خواهد بود. پس از این کار برای این کار ناخن های مصنوعی بهتر چسبیده شوند باید کوتیکول ناخن را به عقب فشار دهید تا شکل ناخن کاملا قوس دار شود. برای جدا کردن کوتیکول بهتر است ناخن ها را خیس کنید زیرا راحت تر جدا می شود. استفاده از پرایمر ناخن یک مرحله ی بسیار مهم و حساس می باشد. پرایمر رطوبت و چربی باقی مانده روی ناخن را از بین می برد. در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. این کار را برای تک تک ناخن ها انجام دهید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. مقدار چسبی که استفاده می کنید باید به اندازه باشد. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید.

خانم ها چه چیزی را باید قبل از کاشت ناخن بدانند

این روزها در بین خانم ها کمتر کسی را میبینیم که در مورد کاشت ناخن اطلاعاتی نداشته باشد یا حداقل یکبار به فکر انجام آن نیافتاده باشد.حالا می میخواهیم دلیل اینهمه جذابیت این امر را پیدا کنیم و بدانیم قبل از این کار چه اطلاعاتی باید داشته باشیم,مزایا و معایب آن را بدانیم تا در نهایت  مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم.

ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم.

خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند.

در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد.

یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید.

کاشت ناخن - شادلین بیوتی
کاشت ناخن - شادلین بیوتی

کاشت ناخن دخترانه

کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد. از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. یکی از روش های کاشتن ناخن، کاشت ناخن دخترانه می باشد. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند. مثل استفاده از انواع پولک یا مهره.

کاشت ناخن کوتاه

امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید. ناخن ها کوتاه آسیب کمتری می بینند بنابراین نگهداری از آن ها نیز آسان تر می باشد. از طرفی انجام بسیاری از کارهای روزانه با ناخن های بلند کمی سخت خواهد بود. به ویژه زمانی که یک خانم می خواهد آرایش صورت انجام دهد. بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد.

اگه میخوای موهای صاف و زیبا داشته باشی این لینک به تو کمک میکنه : کراتینه مو

کاشت ناخن طبیعی

خانم هایی که علاقه مند به کاشتن ناخن می باشند اما طرفدار سادگی هستند می توانند از کاشت طبیعی ناخن استفاده کنند. انواع روش های گوناگونی برای کاشتن ناخن وجود دارد که برخ از آن ها عبارتند از کاشت قالبی که ساده ترین روش می باشد. کاشت پودری که پر استفاده ترین روش کاشت است و کاشت با فرمر و غیره. برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید. زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.

اگه میخوای نمونه کارهای کاشت ناخن شادلین رو ببینی این لینک به تو کمک میکنه : عکس کاشت ناخن

تکنینک های کاشت چیست و اساس کار آنها چگونه است؟

تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

بیشترین سوالاتی که کاربران در گوگل راجع به کاشت ناخن جستجو میکنند:

ترمیم کاشت ناخن هر چند وقت یکبار لازم است؟

سرعت رشد در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد.

آیا کاشت به ناخن اصلی آسیب می زند؟

بهتر است که در فاصله های زمانی مثلا یک تا دو سال ناخن ها ریموو شود تا ناخن اصلی از نو رشد کند و اگر دچار آسیب یا نازکی شده رفع گردد. رشد کامل ناخن دست حدود ۶ ماه طول می کشد.

نمونه کاشت ناخن

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن روشی برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

تکنینک های کاشت چیست و اساس کار آنها چگونه است؟

تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد.

از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم.

آیا کاشت ناخن برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است؟

در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد.

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری