پاکسازی صورت - شادلین بیوتی


پاکسازی صورت با دستگاه یا ماسک

اگرچه مراقبت از پوست و پاکسازی صورت در خانه امکان پذیر است اما عده ی زیادی علاقه مندند که توسط یک متخصص، زیبایی و طراوت را به صورت خود هدیه دهند. افراد بنا به دلایل متفاوتی از پاکسازی پوست استفاده میکنند.در شادلین خدمات پوستی با انواع دستگاه پاکسازی صورت انجام می پذیرد. در حالی که بعضی ها میخواهند از شر جوش های زیر پوستی و سر سیاه خلاص شوند عده ی دیگه ای سعی بر این دارند با پاکسازی از پیری پوست خود پیشگیری کنند و عده ای در تلاشند با این کار احساس ریلکسی و آرامش را تجربه کنند. فیشیال یا پاکسازی صورت یکی از بروزترین متدهای مراقبت از پوست می باشد که با مراحل مختلف در نهایت جوانی و زیبایی را برای شما به ارمغان میاورد. ما در سالن زیبایی شادلین با ارائه خدمات در لاین های مختلف مراقبت از پوست این امکان را داریم تا با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد مراقبتی پوست لبخند رضایت را بر روی لب های شما بیاوریم.

فایل صوتی این متن

فواید پاکسازی

پاکسازی پوست آلودگی های ناشی از محیط را از پوست های شما زدوده ،منافذ باز پوست را تمیز ،سلول های مرده پوست را لایه برداری و هچنین مشکلات رایج پوستی را رفع میکند. این مراحل چندگانه در نهایت موجب جوانسازی و تغذیه پوست صورت میشود. فیشیال پوست یک روش مراقبتی ودرمانی از پوست است که در اسپاها و مراکز آرایشی صورت میگیرد. پاکسازی صورت و یا همان فیشال پوست باعث افزایش جریان یا همان گردش خون زیر پوست صورت ،جلوگیری از چروک و حتی افتادگی پوست صورت ،سفت شدن پوست،باعث برداشته شدن لایه های کدر کراتینی روی سطح پوست ،تنظیم چربی سطح پوست، آبرسانی و مرطوب نمودن پوست و در نهایت کمک به بی اثر کردن آلودگی های ناشی از محیط بر روی سطح پوست شما میشود.

زمان پاکسازی پوست

پاکسازی پوست نخستین مرحله و درواقع گام بنیادی مراقبت از پوست و زیبایی آن است. پاک‌سازی پوست سطوح مختلفی دارد و به همین دلیل باید برای هر اقدام، نوعی از زمان‌بندی تعریف شود.

پاکسازی صورت - شادلین بیوتی
پاکسازی صورت - شادلین بیوتی
پاکسازی صورت - شادلین بیوتی

تشخیص زمان پاکسازی پوست

این‌که پوستتان در چه حال است، در درجه‌ی اول از ظاهر آن پیداست. از هر ماده و روشی که برای پاکسازی پوست استفاده کرده باشید، اثر آن تا مدت معینی بر پوست معلوم است و به مرور این اثر از بین می‌رود و نیاز به تجدید دارد. نکته‌ی دیگر این است که برخی از سطوح و روش‌های پاک‌سازی باید به صورت روزانه انجام شوند. برخی دیگر از روش‌ها را باید برای مثال به صورت هفتگی یا ماهانه یا حتی هرچندماه یک‌بار انجام داد. برای این کار بهتر است از یک متخصص پوست نیز مشورت بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

پاک سازی هفتگی در منزل یا آرایشگاه

پوست دائما در حال تجدید و بازسازی است و سلول‌های مرده‌ای بر روی آن به جا می‌ماند که تنها با کمک لایه‌بردارها و اسکراب‌های مخصوص برطرف می‌شود. برای این کار بهتر است همیشه یک ماده لایه‌بردار مناسب پوست خود در منزل داشته باشید و هفته‌ای یک الی دوبار از آن استفاده کنید. زمانی که قصد دارید از منزل خارج شوید، اصلا برای استفاده از اسکراب مناسب نیست زیرا پوست پس از لایه‌برداری بسیار حساس است و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هوای آلوده به آن آسیب بیشتری می‌زند. بنابراین بهتر است روز تعطیل یا شب‌هنگام را برای این کار انتخاب کنید. اگر در آرایشگاه اقدام به لایه‌برداری و پاکسازی پوست می‌کنید نیز باید مراقبت‌هایی انجام دهید. حتما کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده پس از آن استفاده کنید. ضمنا بهتر است به سرعت به منزل بروید و مدت زیادی پس از لایه‌برداری بیرون نمانید.

مراحل پاکسازی صورت

قبل از هر عملیات پاکسازی صورت لازم است با یک متخصص فیشال صورت مشاوره کنید تا بهترین روش پاکسازی و به کار گیری مواد لازم را براساس نوع پوست و مشکلات پوستی شما ارائه دهند این مشاوره پوستی با یک متخصص به این دلیل است که میزان چربی که پوست هر فرد ایجاد میکند متفاوت است ولی به طور کلی مراحل پاکسازی به شرح زیر است:

  • پاکسازی صورت :

در این مرحله به وسیله اسفنج یا پد مخصوص بهمراه یک پاک کننده ی قوی سعی بر پاکسازی پوست از آلودگی های ناشی از محیط و همچنین لوازم آرایشی که درون منافذ باز پوست شما جا خوش کرده اند میکنیم، سپس یه وسیله یک حوله صورت را خشک نموده و آماده ی مرحله بعدی برای پاکسازی پوست میشویم. در بعضی از موارد این کار پاکسازی برای بار دوم و به منظور  اطمینان بیشتر از پاک شدن تمام آلودگی ها انجام میشود و در نهایت به وسیله انداختن نور بر روی صورت و یا ذره بین از درست بودن مراحل پاکسازی مطمئن میشویم.

اگه میخوای با خدمات سالن زیبایی شادلین آشنا بشی کلیک کنید: آرایشگاه زنانه

پاکسازی روزانه

بهداشت مناسب پوست و مراقبت‌های روزانه و شبانه از جمله اقدامات اساسی و اولیه برای سلامت و زیبایی آن است. برای این‌کار حتما باید دست کم روزی یک بار صورت خود را با شوینده و پاک کننده‌ی مناسب بشویید. هرگز شب را با مواد آرایشی بر روی پوست به صبح نرسانید. شب، هنگام تجدید و بازسازی پوست است و وجود آلودگی‌ها و چربی‌ها این روند را با مشکل مواجه ساخته و پوست شما را بیمار می‌کند. اگر از منزل خارج نشده‌اید، بهترین زمان شست‌وشوی پوست پیش از خواب است اما اگر بیرون از منزل بوده‌اید، بهتر است پاکسازی پوست را به محض ورود به منزل انجام دهید تا آلاینده‌های بیرون دراولین فرصت از سطح پوست پاک شوند و به عمق آن نفوذ نکنند. می‌توانید برای پاک‌سازی در منزل، از مواد طبیعی موجود مثل لیمو، جوش شیرین، ماست، محلول سرکه‌ی سیب، انواع ماسک میوه و مانند آن نیز استفاده کنید تا ضمن پاکسازی پوستتان، آن را آب‌رسانی و ویتامین‌رسانی کنید.

  • بخار دادن به پوست صورت:

اگر شما دارای پوست بسیار حساسی باشد قطعا متخصص فیشیال از این روش برای پاکسازی پوست شما استفاده نخواهد کرد.اما به طور کلی این روش باعث خارج کردن جوش های زیر پوستی و سر سیاه پوست شما خواهد شد.بعد از اتمام این دوره وارد مرحله بعدی از فیشیال خواهیم شد. 

  • لایه برداری صورت :

بسته به اینکه شما از چه مرکز زیبایی برای این کار استفاده میکنید ،متخصص پاکسازی شما باید بعد از اتمام دو مرحله قبل عملیات لایه برداری را با استفاده از اسکراب و کرم های مخصوص که شامل آنزیم ها و اسید های مخصوص این کار هستند به منظور لایه برداری پوست های مرده انجام دهند.

اگه میخوای موهاتو صاف و زیبا کنی کلیک کنید: کراتینه کردن مو

  • استخراج:

در این مرحله از پاکسازی صورت به وسیله یک ابزار مخصوص یا در بعضی از موارد به وسیله دست جوش های سر سیاه و جوش های زیر پوستی را با فشار ملایم جوری که به پوست شما آسیبی وارد نشود خارج میکنیم. این مرحله مرحله نهایی برای خارج کردن پوست های مرده و چربی های موجود بر روی پوست شماست.

  • ماساژصورت :

یکی از لذت بخش ترین مراحل ماساژ صورت میباشد زیرا در این مرحله تمام خستگی شما با ماساژی ملایم از پوست صورت شما خارج شده و در نهایت باعث افزایش گردش خون زیر پوست صورت شما خواهد شد در نتیجه شادابی و زیبایی خاصی را به صورت شما هدیه میدهد.

  • گذاشتن ماسک:

تمامی این مراحل پاکسازی در مدت ۶۰ دقیقه صورت میگیرد و در نهایت به وسیله یک کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب مراحل پاکسازی به پایان میرسد.بهترین و ایده آل ترین بازه ی زمانی برای تکرار عملیات پاکسازی ماهی یکبار میباشد اگرچه این یک نسخه واحد برای تمامی افراد نیست و بسته به پوست شما ممکن است متفاوت باشد.توصیه ما این است اگر پوستی حساس دارید و یا از آکنه پوستی رنج میبرید عملیات پاکسازی پوست را به طور مداوم تکرار کنید تا نتیجه معجزه آسای آن را ببینید. پاکسازی پوست به این روش در واقع یک روش آسان و اولیه برای از بین بردن لک های پوستی است.اگر شما از مشکلات جدی و شدید پوستی رنج میبرید باید به این نکته اشاره کنیم که پاکسازی پوست اگرچه باعث بهتر شدن وضعیت پوست شما خواهد شد اما توانایی حل مشکلات شدید پوستی نظیر سوختگی ،چروک و جوش های شدید پوستی را نداشته و بهتر است با مراجعه به دکتر روش درمانی مناسب برای این قبیل مشکلات را دریافت کنید.

اگه دنبال سلامت و زیبایی پاهاتون هستید کلیک کنید: پدیکور



 آیا پاکسازی پوست برای آقایان هم مناسب است؟

بله تعجب نکنید ،فیشیال یا همان پاکسازی پوست برای آقایان هم امکان پذیر است اما با این تفاوت که مواد مورد استفاده برای آقایون از فروملاسیون متفاوتی است و معمولا مشکلات پوستی ناشی از اصلاح صورت و حساسیت های پوستی را برطرف میکند.

در نهایت سخن آخر این که برای اینکه همیشه حس زنده بودن و جوانی را تجربه کنید مراقب پوست های زیبای خودتان باشید اگر چه این روزها تنوع در محصولات پوستی زیاد است با شناخت مناسب از نوع پوست خود از محصولات مراقبتی پوست مناسب استفاده کنید.

خدمات پاکسازی پوست شادلین

رابر ماسک ذغال

رفع لایه های شاخی پوست
رفع سموم و آلودگی های پوست
پاکسازی عمقی منافذ پوست
کوچک کردن منافذ باز
شفاف کننده و صاف کننده پوست
آبرسان و لیفتینگ
طراوت و شادابی

ماسک ویتامین C

آنتی اکسیدان قوی
رفع رادیکال های آزاد
رفع لک ها و التهاب سوختگی
شفاف کننده و رفع کدری
باز سازی کننده
خنک کننده و لیفتینگ
طراوت و شادابی

ماساژ صورت با آیس گلوب

کاهش فوری پف زیر چشم
تحریک گردش خون
کاهش قرمزی و التهاب
تخلیه سیستم لنفاوی
اکسیژن رسانی به پوست
افزایش تولید کلاژن و الاستین
کمک به کاهش میگرن و سر درد

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسطآرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید. اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموعه انواع خدمات شامل  آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

بهترین پاک کننده صورت در خانه چیست؟

شکر یک ماده عالی برای مراقبت از پوست است که به راحتی در هر خانه ای موجود است. شکر می تواند به آرامی پوست شما را لایه برداری و تمیز کند، تنها کاری که شما باید انجام دهید ترکیب قند یا شکر با مقدار کمی آب یا روغن است. سپس این ترکیب را با حرکت دورانی روی صورت خود ماساژ دهید و با آب بشویید

آیا گلاب یا رز واتر پاک کننده مناسبی برای پوست است؟

گلاب به حفظ تعادل pH پوست کمک می کند و همچنین کنترل کننده چربی پوست می باشد .

آیا واقعاً برس پاک کننده صورت برای پاکسازی صورت مناسب است؟

برس های تمیز کننده می توانند با کمک به از بین بردن سموم اضافی، که درمان آکنه کمک کنند. شما فقط باید یک برس مناسب را انتخاب کنید تا با آن کار کنید. برس های پاک کننده می تواند باعث تحریک پوست صورت شود، منجر به ورود باکتری های بیشتر به منافذ پوست شود. بنابراین نوع انتخاب و نحوه استفاده از آن ها حائز اهمیت زیادی است.

نمونه کار پاکسازی صورت

سوالات متداول پاکسازی صورت

فواید پاکسازی صورت چیست؟

پاکسازی پوست آلودگی های ناشی از محیط را از پوست های شما زدوده ،منافذ باز پوست را تمیز ،سلول های مرده پوست را لایه برداری و هچنین مشکلات رایج پوستی را رفع میکند.

در زمان پاکسازی چه اتفاقاتی بر روی پوست شما صورت میگیرد؟

پاکسازی صورت-بخار دادن به پوست صورت-لایه برداری صورت-استخراج-ماساژصورت-گذاشتن ماسک

آیا پاکسازی پوست برای آقایان هم مناسب است؟

بله تعجب نکنید ،فیشیال یا همان پاکسازی پوست برای آقایان هم امکان پذیر است اما با این تفاوت که مواد مورد استفاده برای آقایون از فروملاسیون متفاوتی است و معمولا مشکلات پوستی ناشی از اصلاح صورت و حساسیت های پوستی را برطرف میکند.

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری