آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن - شادلین بیوتی

آموزش انواع کاشت ناخن در تهران

این روزا بیشتر خانم ها علاقه زیادی به کاشت و فرم دهی ناخن پیدا کرده‌اند و همین مورد دلیلی شده تا برخی افراد به فکر کسب درآمد از این راه باشند. آموزش کاشت ناخن به این افراد کمک می‌کند تا صفر تا صد این مهارت را فرا گرفته و به عنوان یک منبع درآمد برای آنها تبدیل گردد؛ همچنین می توانید از انواع مدل های کاشت ناخن دیدن کنید.

از طرفی کاشت ناخن یکی از فعال ترین لاین های زیبایی محسوب می‌شود. دلیل آن استقبال اغلب بانوان از دختران جوان گرفته تا خانم های مسن است. یکی دیگر از دلایل آن نیز ورود مدل ها، متدها و مواد جدیدتر می‌باشد که سبب شده تا محبوبیت بیشتری پیدا کند. در واقع طرح و مدل های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که سبب می‌شود تا سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را راضی نگه دارد. بنابراین اگر قصد دارید از این راه کسب درآمد کنید، باید نسبت به آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای اقدام کرده و اصولی این حرفه را بیاموزید. اینکار موجب می‌شود تا میزان موفقیت شما بیشتر شده و همواره مشتریان زیادی داشته باشید.

آموزش کاشت ناخن با تیپ

آموزش کاشت ناخن با تیپ راحت و آسان است. مراحل کاشت ناخن به همان شکل بوده و تنها موردی که باید نسبت به آن دقت کنید، نحوه چگونگی تیپ گذاشتن است. به این دلیل که قرار دادن غیر اصولی و نادرست تیپ بر روی ناخن باعث می‌شود با کوچکترین ضربه، از روی ناخن جدا یا شکسته شود. در این نوع از آموزش کاشت ناخن پس از گذراندن مراحل اول و دوم، نوبت به تیپ گذاری است. دقت کنید که سایز تیپ دقیقا به اندازه ناخن باشد. انتهای تیپ را با چسب به اندازه یک میل آغشته کرده و به فاصله یک سوم از ناخن قرار می‌دهیم. پس از آنکه چسب خشک شد، با استفاده از سوهان انتهای (خط تیپ) آن را محو کرده و شروع به فرم دادن می‌کنید. در آخر نیز طرح دلخواه را ایجاد کنید.

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر به دو شکل کاشت با استفاده از پودر و یا کاشت با استفاده از ژل صورت می‌گیرد. در حالت کلی این روش کاشت بسیار ساده و زیبا است؛ به این دلیل که ترکیب پودرها تنالیته رنگی زیبایی را بوجود می‌آورد. در آموزش کاشت ناخن به این روش شما می‌توانید از تیپ یا فرمر استفاده کنید. پس از مانیکور خشک و چسباندن تیپ، پودر سفید گچی را برداشته و از پایین ناخن تا وسط آن می‌کشیم. بهتر است دو تا سه بار این کار را انجام دهید. پس از آن پودر هلویی را برداشته و از قسمت پایین ناخن یک میل مانده به کوتیکول مواد گذاری هلویی را انجام ‌دهید. این دو پودر محو شده و در نهایت خشک می‌شوند. پس از آن می‌توانید سوهان کشی، دورگیری، فرم دهی و بافر را انجام دهید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

آموزش کاشت ناخن با ژل

برای کاشت این مدل ناخن شما می‌توانید از انواع ژل که به شکل پلی ژل و ژل کاسه‌ای موجود هستند؛ استفاده کنید. در ادامه روش کاشت ناخن با ژل پلی ژل را به شما آموزش خواهیم داد. پلی ژل ماده‌ای است که در رنگ های مختلف و به شکل تیوپی موجود می‌باشد. برای کاشت ناخن به این شیوه می‌بایستی از قالب کاشت ناخن استفاده شود. ابتدا ابزارهای لازم را عنوان می‌کنیم، سپس به نحوه کاشت می‌پردازیم.

وسایلی که نیاز دارید شامل قلم مخصوص ژل، پلی ژل در رنگ دلخواه، کلینزر و الکل، بیس ژل و تاپ کات شاین ژل، دستگاه uv، پد مخصوص کلینزر، سوهان ناخن و کاردک مخصوص جدا کردن ژل، می‌باشد. مراحل انجام به این صورت است که ابتدا باید زیرسازی کار که شامل مانیکور و سوهان کشی می‌باشد، انجام دهید. اگر نیزا به تیپ گذاری یا فرمر بود، طبق اصول پیش بروید. سپس با استفاده از پدهای مخصوص و کلینزر سطح ناخن را تمیز کرده تا چربی های روی ناخن از بین برود.

حال بیس کات ژل را مانند لاک روی ناخن زده و ناخن را داخل دستگاه UV قرار دهید، پس از آن به اندازه مورد نیاز از ژل پلی ژل بر روی ناخن قرار دهید. با استفاده از قلم مخصوص که آغشته به کلینزر است، مواد را به صورت یکدست روی ناخن پخش کنید. پس از آن دوباره ناخن را به مدت ۲ دقیقه در دستگاه UV بگذارید. اگر چسبنده بود با پد آغشته به کلینزر رو سطح ناخن بکشید و سپس با سوهان فرم دهید. مرحله آخر تاپ کات شاین ژل می‌باشد. تاپ کات را مانند لاک روی ناخن زده و در دستگاه قرار دهید.

برای بازدید کاشت مژه سالن زیبایی شادلین کلیک کنید : کاشت مژه

آموزش کاشت ناخن با پودر در بلوار فردوس

معمولا در این نوع کاشت از پودر اکریلیک استفاده می‌شود که دارای انواع مختلفی مانند پودر کلیر یا کریستالی، پودرهای صورتی یا پینک، پودرهای پوشاننده یا کاور و پودرهای رنگی است که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. لوازم مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن با پودر شامل پودر کاشت، جا پودری یا گوده، لیکوئید، پمپ لیکوئید، پرایمر، لاک مانیکور، ضد قارچ، قلم پودر، روغن، تیپ، چسب، پوشر یا عقب زن، نیپر یا گوشت گیر، کاتر سرگرد یا صاف، ناخن گیر، بافر و برق و لاک ناخن جهت دیزاین.

قبل از اینکه مراحل انجام کار را توضیح دهیم، بایستی بدانید که کاشت ناخن با پودر دارای انواع گوناگون هلویی، گریم، بیبی بومر، ماربل، فرنچ و پودر کلییر است و آنچه که مهم است اصول همه آنها به یک شکل بوده و این اصل کاشت مادر می‌باشد. برای کاشت مناسب، ابتدا باید زیرسازی به خوبی آماده شود تا مواد گذاری انجام گیرد. اولین قدم برای زیرسازی، مانیکور خشک است. دقت داشته داشته باشید که بایستی عقب زن را با حالت شیب دار بگیرید و اصلا روی صدف ناخن فشار نیاورید. پس از آن کوتیکول های روی سطح ناخن را برداشته و از سوهان برقی با از سرسوهان های شنی یا سرسوهان های مانیکور برای این کار استفاده می‌کنید. پس از آن خراش هایی در ناخن ایجاد می‌شود تا چسبندگی و درگیری مواد بیشتر گردد. حال نوبت به ضد قارچ می رسد و پس از آن مواد گذاری را انجام دهید.

در گذاشتن مواد دقت کنید که مواد را نه آنقدر نازک بگذارید که در مرحله سوهان کشی کل مواد تراشیده شود و نه آنقدر ضخیم که مجبور به سوهان کشی طولانی شوید. پس از آن با استفاده از سر سوهان های مخروطی یا گرد سوهان کشی را انجام داده و همچنین دورگیری ناخن نیز انجام دهید. سپس به سراغ سرسوهان استوانه ای الماسه رفته و شکل نهایی را ایجاد کنید. ناهمواری های روی ناخن را از بین برده و در آخر از لاک مد نظری مشتری استفاده کنید.

آموزش کاشت ناخن پا

معمولا ناخن های دفرمه و دارای نواقصی است که با استفاده از کاشت ناخن این نواقص رفع خواهند شد. برای آموزش کاشت ناخن پا مراحل زیرسازی، تیپ گذاری، موادگذاری، سوهان کشی و از بین بردن ناهمواری ها می‌باشد. در مرحله اول نیاز است تا پدیکور خشک انجام گیرد که این مورد در بالا برای ناخن های دست توضیح داده شده است. برای کاشت می‌بایستی از تیپ گذاری مناسب با سایز ناخن انجام گرفته و برای این کار نیز چسب ناخن را به قسمت داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخن بخوابانید. تیپ را تا زمانی که چسب خشک می شود نگه دارید. پس از آن با سوهان دستی تیپ را فرم دهی کرده و پس از آن مواد گذاری را انجام دهید. موادگذاری کاشت ناخن پا هیچ تفاوتی با موادگذاری ناخن دست نداشته و مراحل موادگذاری مانند ناخن دست انجام می‌گیرد. پس از موادگذاری بوسیله سوهان ناهمواری های روی ناخن را ازبین برده و و در نهایت ناخن آماده لاک زدن خواهد بود.

آموزش کاشت ناخن با قالب

برای آموزش کاشت ناخن با قالب معمولا از قالب ها مخصوص، پودر و ژل استفاده می‌شود. همچنین این روش بسیار سریع و آسان بوده و برای مواقعی که زمان کافی ندارید مناسب خواهد بود. برای این نوع کاشت مراحلی شبیه به کاشت ناخن با پودر و ژل انجام می‌گیرد و تنها تفاوت آن استفاده از قالب مناسب سایز ناخن بوده و مواد گذاری بر روی آن صورت خواهد گرفت. این نوع آموزش کاشت ناخن ساده بوده و با دانستن مهارت های ابتدایی نیز قابل انجام می‌باشد.

آموزش کاشت ناخن ژله ای

در این کاشت تمام مراحل زیر سازی مانند آنچه که در قسمت های قبل گفته شد، انجام می‌شود. در واقع با این نوع از آموزش کاشت ناخن در منزل نیز می‌توانید به راحتی ناخن های خود را زیبا کنید. پس از زیرسازی یک لایه خیلی نازک ژل بیس روی ناخن زده و پس از خشک شدن با پد آغشته به کلینزر چسبندگی ژل را بگیرید. در مرحله بعد، ژل پرمیوم را که سفت تر هست با قلم زبان گربه ای یا قلم سر تخت به حالت دورانی روی سطح ناخن پهن می‌کنیم. این مراحل را تکرار کنید تا به ضخامت ایده‌آل برسید. بعد از اینکه مرحله پرمیوم به ضخامت دلخواه رسید، تاپ شاین را یک لایه نازک زده بعد در دستگاه قرار دهید. سپس کلینزر و درآخر یک لایه هم یک لایه ژل بزنید و مجددا در دستگاه قرار دهید و کاشت به پایان می‌رسد.

برای آموزش کاشت ناخن در تهران ما با کادری مجرب در شادلین بیوتی در کنار شما عزیزان هستیم.

قیمت آموزش کاشت ناخن

برای افرادی که قصد دارند این حرفه را به عنوان شغل انتخاب کنند، قیمت آموزش کاشت ناخن از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. نکته ای که در مورد کاشت ناخن وجود دارد، این است که هر چقدر در کار حرفه ای تر باشید و تمیز کار کنید، موفق تر خواهید بود. در نتیجه مشتریان بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. بنابراین در آموزش کاشت ناخن اقتصادی عمل نکرده و به یک مجموعه معتبر و حرفه ای مراجعه کنید. چرا که توجه به کلیه نکات و نحوه یادگیری تاثیر زیادی در عملکرد شما خواهد گذاشت. مجموعه شادلین سابقه و تجربه طولانی در این زمینه داشته و مربیان حرفه ای را برای آموزش دارد. بنابراین می‌توانید برای فراگیری این حرفه با سالن زیبایی شادلین تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

نمونه کار آموزش کاشت ناخن

سوالات متداول آموزش کاشت ناخن

این روزا بیشتر خانم ها علاقه زیادی به کاشت و فرم دهی ناخن پیدا کرده‌اند و همین مورد دلیلی شده تا برخی افراد به فکر کسب درآمد از این راه باشند. آموزش کاشت ناخن به این افراد کمک می‌کند تا صفر تا صد این مهارت را فرا گرفته و به عنوان یک منبع درآمد برای آنها تبدیل گردد.

برای آموزش کاشت ناخن با قالب معمولا از قالب ها مخصوص، پودر و ژل استفاده می‌شود. همچنین این روش بسیار سریع و آسان بوده و برای مواقعی که زمان کافی ندارید مناسب خواهد بود. برای این نوع کاشت مراحلی شبیه به کاشت ناخن با پودر و ژل انجام می‌گیرد و تنها تفاوت آن استفاده از قالب مناسب سایز ناخن بوده و مواد گذاری بر روی آن صورت خواهد گرفت. این نوع آموزش کاشت ناخن ساده بوده و با دانستن مهارت های ابتدایی نیز قابل انجام می‌باشد.

معمولا در این نوع کاشت از پودر اکریلیک استفاده می‌شود که دارای انواع مختلفی مانند پودر کلیر یا کریستالی، پودرهای صورتی یا پینک، پودرهای پوشاننده یا کاور و پودرهای رنگی است که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. لوازم مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن با پودر شامل پودر کاشت، جا پودری یا گوده، لیکوئید، پمپ لیکوئید، پرایمر، لاک مانیکور، ضد قارچ، قلم پودر، روغن، تیپ، چسب، پوشر یا عقب زن، نیپر یا گوشت گیر، کاتر سرگرد یا صاف، ناخن گیر، بافر و برق و لاک ناخن جهت دیزاین.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری