اکستنشن مژه

اکستنشن مژه - شادلین بیوتی

اکستنشن مژه 

اکستنشن مژه را می توان از جمله راحت ترین و کاربردی ترین روش ها برای پرپشت کردن مژه ها و زیباتر شدن چشم ها دانست. همان طور که می دانید چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خواهند داشت. به همین دلیل افراد سعی می کنند با استفاده از راه های مختلف به افزایش جذابیت چشم ها کمک کنند. یکی از پرطرفدار ترین این روش ها انجام اکستنشن مژه می باشد.

به طور کلی افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش مژه شده ‌اند یا حتی افرادی که به صورت ژنتیکی مژه های کم پشتی دارند می توانند با انجام اکستنشن مژه به پرپشت شدن یا بلندتر شدن مژه های خود کمک کنند. همچنین اکستنشن در سایز ها، جنس ها و همچنین رنگ های متفاوتی تولید شده است. این موضوع باعث خواهد شد تا افراد بتوانند به سادگی و با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. البته چگونگی فرم چشم ها نیز در هنگام انتخاب اکستنشن باید مورد توجه قرار بگیرد تا اکستنشن مژه مطابق با فرم آن ها انتخاب شود. در کل اکستنشن ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هرکس می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود آن ها را انتخاب نماید. از جمله  پرطرفدارترین انواع اکستنشن مژه می توان به مدل گربه ای، عروسکی و..‌ اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد اکستنشن مژه در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید. 

اکستنشن مژه چیست؟ 

 

یکی از موضوعات مهم در زمان آرایش کردن چگونگی شکل یا حالت چشم ها می باشد. زیرا آن ها می توانند تاثیر زیادی در زیباتر شدن چهره داشته باشند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از اکستنشن مژه برای چشم های خود استفاده می کنند. زیرا این ترفند تاثیر بسیار زیادی در پرپشت کردن مژه ها و چشم ها خواهد داشت. در یک تعریف کلی می توان گفت اکستنشن مژه نوعی الیاف مصنوعی می باشد که به صورت تارهای به شکل موهای مژه ساخته می شود و با استفاده از یک چسب مخصوص در بین مژه ها جایگذاری خواهد شد. 

در واقع زمانی که از اکستنشن مژه استفاده می کنید دیگر نیاز به مژه مصنوعی نخواهید داشت. همچنین بهتر است بدانید که اکستنشن‌ ها در اندازه های متفاوت ۶ میلی متری تا ۱۸ میلی متری تولید می شوند. بنابراین شما می توانید با توجه به فرم چشم ها اکستنشن مناسب را نصب کرده و چشم هایی کشیده تر و بازتر داشته باشید. توجه داشته باشید که علاوه بر تمام این موارد انجام اکستنشن مژه توسط یک مژه کار ماهر و با تجربه اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین شما می توانید برای انجام اکستنشن مژه غرب تهران به سالن شادلین بیوتی مراجعه نمایید. 

اکستنشن مژه - شادلین بیوتی

انواع اکستنشن مژه: 

یک نکته دیگر که در مورد اکستنشن مژه باید بدانید آن است که اکستنشن ها دارای انواع متفاوتی هستند. بنابراین برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید ابتدا طرحی که برای این کار انتخاب کرده اید را به مژه کار خود نشان دهید. در این زمان مژه کار دقیقا می داند که شما نیاز به چه مدل اکستنشنی خواهید داشت. در زیر انواع اکستنشن مژه را به صورت جداگانه توضیح داده ایم. 

اکستنشن والیوم: 

اکستنشن مژه والیوم معمولا برای افرادی که دارای مژه های کم پشتی هستند گزینه بسیار عالی به شمار می رود. زیرا باعث حجم دهی بالا به مژه ‌ها خواهد شد. این مدل از اکستنشن مژه را معمولاً به دو صورت والیوم و همین

طور مگاوالیوم انجام می ‌دهند. به طور کلی والیوم را می توان مدلی دانست که در آن به هر تار مژه حدود ۲ تا ۵ عدد تار اکستنشن اضافه خواهد شد. اما مگاوالیوم روشی است که تعداد تارهای اکستنشن متصل شده به مژه ها بین ۵ تا ۷ تار خواهد بود. در نتیجه مژه‌ های فرد پر پشت تر و همچنین پررنگ تر از قبل به نظر می رسد. 

اکستنشن کلاسیک: 

اکستنشن مژه مدل کلاسیک را می توان از ساده ترین مدل های این ترفند دانست. در واقع اکستنشن مژه کلاسیک به گونه ایی انجام می شود که در آن طول مژه های شخص تغییری نخواهد کرد و بلندترین تار مژه ایی که استفاده می شود بر روی قوس چشم ها خواهد بود. اکستنشن مژه مدل کلاسیک موجب ایجاد حالت طبیعی در چشم ها می شود. به همین دلیل به عنوان اکستنشن طبیعی نیز شناخته خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که اکستنشن کلاسیک باعث ایجاد حالت طبیعی در چشم ها می شود. پس گزینه مناسبی برای همه افراد به شمار می‌ رود. اما نمی تواند تغییر زیادی در چشم ها ایجاد کند. بنابراین اگر به دنبال ایجاد تغییر در حالت چشم ها هستید باید مدل های دیگری را انتخاب نمایید. 

اکستنشن مدل گربه ای: 

اکستنشن مژه مدل گربه ای به شکلی انجام می‌ شود که تارهای اکستنشن در گوشه داخلی چشم ها کوتاه تر باشند. سپس به تدریج از تارهای بلندتری استفاده می شود و آن ها را به سمت گوشه خارجی چشم می برند. این مدل را می ‌توان همچون مدل خط چشم گربه ای دانست.  زیرا حالت کشیده تری به چشم های شما خواهند داد. معمولا افرادی که دارای چشم های گرد هستند یا حتی افرادی که می خواهند حالت چشم های خود را کمی متعادل ‌تر از قبل نمایند، یعنی این که فرم کشیده تری به چشم هایشان بدهند می ‌توانند از اکستنشن مژه مدل گربه ای استفاده نمایند. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اکستنشن نامنظم: 

اکستنشن مژه نامنظم از جمله مدل هایی است که به دلیل جذابیت بالا محبوبیت بسیار زیادی نیز پیدا کرده است. در این مدل از تارهای اکستنشن به صورت نامنظم یعنی کوتاه و بلند در کنار یکدیگر استفاده می ‌کنند که زیبایی خاصی را به چشم ها می بخشد. به طور کلی اکستنشن نامنظم را می توان یک گزینه عالی برای تمامی افراد دانست. زیرا موجب می شود تا چشم حالت دراماتیک تری داشته باشند. این مدل اکستنشن مژه بیشتر توسط سلبریتی هایی همچون کیم کارداشیان استفاده خواهد شد. 

اکستنشن عروسکی: 

یکی دیگر از مدل های اکستنشن مژه مدل عروسکی می باشد. در این مدل اکستنشن استفاده شده در گوشه های خارجی یا داخلی چشم ها کوتاه تر هستند. سپس از مژه های بلند تری در قوس چشم ها استفاده شده است. این مدل از اکستنشن به گونه ایی انجام می شود که کار ابتدا از گوشه داخلی چشم ها شروع شده و به سمت قوس وسط چشم ها هدایت می شود و تارهای استفاده شده به تدریج بلند تر خواهند شد. سپس دوباره از ناحیه قوس چشم ها کار تا گوشه خارجی چشم ها ادامه خواهد داشت و تارها به تدریج کوتاه تر می شوند. اکستنشن مژه مدل عروسکی معمولاً برای افرادی که دارای چشم های بادامی هستند گزینه بسیار عالی به شمار می رود. زیرا می ‌تواند موجب بازتر شدن یا حتی شاداب تر نشان دادن چشم‌ ها گردد. 

اکستنشن اسپایکی: 

اکستنشن مژه اسپایکی از جمله اکستنشن هایی است که از ابریشم، موی سمور یا حتی موی انسان ساخته می شود. این مدل اکستنشن دارای رنگ، ضخامت و همچنین طول های متفاوتی خواهد بود. جالب است بدانید که در مدل اکستنشن مژه اسپایکی شما می توانید بدون این که به مژه هایتان فشاری وارد شود تا هر میزانی که می خواهید مژه ها را بلند و پرپشت نمایید. همچنین بهتر است بدانید که در اکستنشن اسپایکی از فن سازی استفاده نمی شود و تارهای اکستنشن بر روی مژه های شما به صورت بسته قرار خواهند گرفت‌.

تفاوت کاشت و اکستنشن مژه: 

حال شاید این سوال برای شما ایجاد شود که تفاوت کاشت و اکستنشن مژه در چیست؟ بهتر است بدانید که کاشت مژه با استفاده از تارهای موی طبیعی انجام خواهد شد. به همین دلیل این روش نیاز به جراحی دارد و نوعی پیوند مو نزدیک چشم می باشد. البته همه افراد قادر به انجام آن نخواهند بود. جالب است بدانید که در کاشت مژه تارهای کاشته شده در کنار مژه های طبیعی رشد خواهند کرد. اما در روش اکستنشن از تار های مصنوعی استفاده می شود که حدود ۶ ماه ماندگاری خواهند داشت. البته این کار نیاز به ترمیم نیز دارد. بنابراین افرادی که اکستنشن انجام می‌ دهند باید هر دو هفته یک بار آن ها را ترمیم نمایند. 

ماندگاری اکستنشن مژه: 

یکی از موضوعاتی که معمولاً توسط مراجعه کنندگان مطرح می ‌شود میزان ماندگاری اکستنشن مژه می باشد. بهتر است بدانید که میزان ماندگاری اکستنشن مژه به چگونگی کاشت، استفاده از مواد با کیفیت و همچنین نحوه مراقبت شما بستگی خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال یک کار با کیفیت و ماندگار هستید می توانید اکستنشن مژه غرب تهران را در سالن شادلین بیوتی به صورت خصوصی انجام دهید. به طور کلی می ‌توان گفت در صورتی که اکستنشن توسط افراد متخصص انجام گردد و به بهترین شکل ممکن از آن ها مراقبت شود حدود ۵ تا ۶ هفته ماندگاری خواهد داشت. 

هزینه اکستنشن مژه: 

همان طور که گفته شد اکستنشن مژه به روش های مختلفی انجام می شود. بنابراین مدلی که شما انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی در قیمت اکستنشن خواهد داشت. همچنین موارد دیگر مانند جنس و میزان مژه های استفاده شده نیز در تعیین قیمت نهایی تاثیر گذار هستند. علاوه بر آن میزان مهارت مژه کار نیز در تعیین قیمت  تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال دریافت هزینه های اکستنشن مژه غرب تهران هستید می توانید با سالن شادلین بیوتی تماس گرفته و با توجه به مدل موردنظر خود، هزینه اکستنشن را دریافت نمایید. 

ریموو اکستنشن مژه: 

ممکن است بعضی از افراد پس از انجام اکستنشن مژه به دلایل مختلف مجبور به ریموو آن ها گردند. از جمله دلایلی که باعث پاک کردن مژه‌ ها می‌ شود می‌ توان به بروز حساسیت، سوزش یا خارش چشم ها اشاره کرد. همچنین ممکن است افراد از مدل اکستنشن مورد نظر راضی نباشد که در این زمان نیز از روش ریموو اکستنشن استفاده می شود. از جمله روش هایی که برای ریپوو اکستنشن مژه غرب تهران استفاده می شود می توان به استفاده از روغن و بخار و یا استفاده از وازلین اشاره کرد.

برای پاک کردن مژه ها با استفاده از روغن و بخار ابتدا باید آرایش چشم ها رو به صورت کامل تمیز نمایید‌. زیرا قرار است به ناحیه چشم ها و همچنین مژه ‌ها بخار داده شود. سپس به مدت ۱۵ دقیقه از بخار آب جوش استفاده کنید. پس از آن یک گوش پاک کن که به روغن نارگیل یا روغن زیتون آغشته شده است را به آرامی بر روی مژه ها بکشید. این کار باید تا جای انجام گردد که تمامی مژه ها ریموو گردند. در نهایت باید چشم ها را با صابون و همین طور آب گرم بشویید.

یکی دیگر از روش‌های ریموور اکستنشن مژه استفاده از وازلین می باشد. در این زمان باید ابتدا آرایش چشم ‌ها تمیز گردد. سپس از گوش پاک کنی که به وازلین آغشته شده است استفاده نمایید و آن را بر روی مژه های کاشته شده بکشید تا تمام مژه ها جدا گردند. البته می توانید از پماد استریل آ چشمی نیز به جای وازلین استفاده نمایید. 

ترمیم اکستنشن مژه: 

همان طور که در بالا بیان شد اکستنشن مژه از جمله روش هایی است که اگر با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود و به خوبی از آن ها مراقبت گردد حدود شش ماه ماندگاری خواهد داشت. اما در این زمان اکستنشن ها هر دو تا چهار هفته نیاز به ترمیم خواهند داشت‌. البته عوامل دیگری نیز در تعیین زمان مناسب برای ترمیم تاثیر گذار هستند. از جمله این عوامل می توان میزان تارهای کاشته شده اشاره کرد. یعنی هرچه تعداد تارهای کاشته شده بیشتر باشد زمان ترمیم نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر آن چگونگی مراقبت از اکستنشن ها نیز در مشخص کردن زمان ترمیم تاثیر گذار می باشد. در واقع هر چقدر که بتوانید بهتر از مژه ها نگهداری کنید، نیاز کمتری به ترمیم خواهید داشت. 

اکستنشن مژه طبیعی: 

اکستنشن مژه طبیعی در واقع همان کاشت مژه می باشد که تحت جراحی و پیوند مژه انجام می شود. معمولا تارهایی که برای پیوند استفاده می شوند زنده هستند و مانند دیگر تارهای مژه رشد می کنند. همچنین بهتر است بدانید که اکستنشن مژه طبیعی دارای ماندگاری دائمی می باشد و نیازی به ترمیم نخواهد داشت. یعنی این که یک بار برای همیشه کاشت می شوند. البته بهتر است بدانید که اکستنشن طبیعی به دلیل این که نیاز به جراحی در ناحیه نزدیک به چشم دارد کار بسیار حساسی است و ممکن است عوارض زیادی به همراه داشته باشد. 

مرکز تخصصی اکستنشن مژه غرب تهران: 

قطعا با توجه به توضیحاتی که تاکنون ارائه داده شد متوجه شده ‌اید که باید حتماً اکستنشن مژه را در مراکز معتبر و تحت نظر مژه کار با تجربه انجام دهید. زیرا اگر این کار توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود می تواند باعث آسیب رسیدن به پوست پلک و زخم شدن آن گردد. بنابراین برای جلوگیری از عوارض احتمالی مانند زخم شدن پلک، چسبیدن دو پلک به یکدیگر، کنده شدن مژه های طبیعی و… باید حتماً به مراکز تخصصی مراجعه نمایید. به همین دلیل می توان بهترین و معتبر ترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه غرب تهران را سالن شادلین بیوتی دانست. زیرا در این سالن اکستنشن مژه با مواد بسیار با کیفیت و تحت نظر مژه کاران بسیار حرفه ای و با تجربه انجام می شود. 

ویژگی های مرکز اکستنشن مژه غرب تهران: 

قبل از این که مرکزی را برای انجام اکستنشن مژه انتخاب کنید ابتدا باید ویژگی های آن را بررسی کنید. در واقع مهم ترین ویژگی های مرکز اکستنشن مژه غرب به تهران را می توان شامل موارد زیر دانست. 

  • وجود وسایل و تجهیزات به روز
  • استفاده از پوشش یکبار مصرف
  • وجود محیطی سالم و ایمن
  • استفاده از وسایل و تجهیزات استریل شده
  • وجود نور و روشنایی مناسب
  • داشتن سیستم تهویه هوا عالی
  • امکان پخش موسیقی آرامبخش
  • بکارگیری متخصصین با تجربه
  • استفاده از وسایل و تجهیزاتی که دارای تاییدیه و استانداردهای بهداشتی هستند.
  • استفاده از محصولات با کیفیت و فوق العاده

سوالات متداول اکستنشن مژه

یکی از موضوعات مهم در زمان آرایش کردن چگونگی شکل یا حالت چشم ها می باشد. زیرا آن ها می توانند تاثیر زیادی در زیباتر شدن چهره داشته باشند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از اکستنشن مژه برای چشم های خود استفاده می کنند. زیرا این ترفند تاثیر بسیار زیادی در پرپشت کردن مژه ها و چشم ها خواهد داشت. در یک تعریف کلی می توان گفت اکستنشن مژه نوعی الیاف مصنوعی می باشد که به صورت تارهای به شکل موهای مژه ساخته می شود و با استفاده از یک چسب مخصوص در بین مژه ها جایگذاری خواهد شد. 

ممکن است بعضی از افراد پس از انجام اکستنشن مژه به دلایل مختلف مجبور به ریموو آن ها گردند. از جمله دلایلی که باعث پاک کردن مژه‌ ها می‌ شود می‌ توان به بروز حساسیت، سوزش یا خارش چشم ها اشاره کرد. همچنین ممکن است افراد از مدل اکستنشن مورد نظر راضی نباشد که در این زمان نیز از روش ریموو اکستنشن استفاده می شود. از جمله روش هایی که برای ریپوو اکستنشن مژه غرب تهران استفاده می شود می توان به استفاده از روغن و بخار و یا استفاده از وازلین اشاره کرد.

اکستنشن مژه اسپایکی از جمله اکستنشن هایی است که از ابریشم، موی سمور یا حتی موی انسان ساخته می شود. این مدل اکستنشن دارای رنگ، ضخامت و همچنین طول های متفاوتی خواهد بود. جالب است بدانید که در مدل اکستنشن مژه اسپایکی شما می توانید بدون این که به مژه هایتان فشاری وارد شود تا هر میزانی که می خواهید مژه ها را بلند و پرپشت نمایید. همچنین بهتر است بدانید که در اکستنشن اسپایکی از فن سازی استفاده نمی شود و تارهای اکستنشن بر روی مژه های شما به صورت بسته قرار خواهند گرفت‌

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری