تاتو ابرو

تاتو ابرو - شادلین بیوتی

تاتو ابرو

تاتو ابرو یکی از خدمات زیبایی می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کار که باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام گردد معمولا با استفاده از سوزن ها و رنگ های مخصوصی انجام می شود. در این روش رنگ مخصوص به وسیله سوزن ها به لایه سطحی پوست تزریق خواهد شد توجه داشته باشید که سوزن مورد استفاده برای تاتو ابرو باید حتماً استریل باشد و به ساده ترین شکل ممکن بر روی پوست حرکت کند. در واقع افراد از این روش درمانی برای پر کردن ابروها، رفع مشکلات و نواقص ابرو، حالت دادن ابروها و… کمک می گیرند.

تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

به طور کلی انجام تاتو ابرو باید با دقت و ظرافت بالایی انجام گردد تا ابروها جلوه طبیعی پیدا کنند. علاوه بر آن طرح تاتو باید دقیقاً مطابق با فرم صورت شخص باشد تا زیبایی چهره حفظ گردد. البته برای آن که بتوانید بهترین طرح تتو را انتخاب کنید ابتدا باید به فرم چهره خود توجه نمایید. همچنین برای انجام تاتو ابرو باید به نکات دیگری مانند رنگ پوست و سن افراد نیز دقت گردد. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد تاتو ابرو در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

تاتو ابرو چیست؟

امروزه انجام آرایش های دائمی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. زیرا باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان افراد خواهد شد. یکی از محبوب ترین آرایش های دائمی را می توان تاتو ابرو دانست. معمولا افرادی که دارای ابروهای نازک و کم پشت هستند یا حتی افرادی که ابروهای آن ها بدون حالت است از این روش استفاده می کنند. برای انجام تاتو ابرو رنگ تتو با کمک سوزن مخصوصی وارد پوست خواهد شد. البته برای این که تتو با توجه به فرم دلخواه انجام شود باید سلیقه فرد نیز در نظر گرفته شود. امروزه از روش های جدیدی برای این کار استفاده می شود که موجب خواهد شد تا ابرو حالت طبیعی تری داشت باشد. همین موضوع باعث گردیده تا تتو ابرو طرفداران زیادی پیدا کند. یک نکته مهم دیگر که در این مورد باید بدانید آن است که اگر تاتو ابرو توسط افراد متخصص و با هدف مشخص انجام نگردد حالت مصنوعی پیدا کرده و نمی تواند باعث زیباتر شدن چهره گردد‌.

تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

روش های تاتو ابرو

همان‌ طور که می ‌دانید ابرو در زیبایی اشخاص نقش بسیار زیادی خواهد داشت و باعث می گردد تا چهره افراد مرتب و آراسته به نظر آید. به همین دلیل بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از روش های مختلف تتو  برای زیبایی بیشتر ابروهایشان استفاده کنند. در واقع خواب علم و تکنولوژی در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی نیز پیشرفت های زیادی داشته است و سبک های جدید از تاتو ابرو ابداع شده که نسبت به روش ‌های قدیمی دقت و ظرافت بالاتری خواهد داشت. در نتیجه انجام این نوع از تتو باعث خواهد شد تا افراد بتوانند ابروهای زیباتری داشته باشند و جذابیت چهره خود را افزایش دهند. همچنین روش های جدید تاتو می تواند به شما کمک کند تا هر طرح یا مدلی که متناسب با چهره تان است را انتخاب نمایید. بهتر است بدانید که روش های تاتو ابرو را به دو دسته کلی موقت و دائمی تقسیم کرده اند. در زیر سعی کرده ایم انواع تاتو ابرو را به صورت جداگانه توضیح دهید.

انواع تاتو ابرو

انواع تاتو ابرو را می توان شامل تاتو معمولی، شیدینگ، میکروبلدینگ، هاشور، سایه ابرو، فیبروز و… دانست که در زیر اطلاعات مختصر در مورد هریک از انواع آن ها ارائه شده است.

تاتو معمولی

یکی از انواع تاتو ابرو تتو معمولی است که از جمله روش های سنتی و قدیمی می باشد. این مدل از تاتو را به عنوان یکی از روش های دائمی می دانند که ماندگاری آن چند سال خواهد بود. در این تتو با استفاده از رنگ های تیره کل قاب ابرو رنگ خواهد شد. در این روش ابروها حالت طبیعی نخواهند داشت و پررنگ تر و برجسته تر نسبت به قبل دیده می شوند. این مدل از تاتو ابرو در گذشته طرفداران زیادی داشته ما با پیدایش روش های جدید محبوبیت خود را از دست داد و کمتر از آن استفاده می شود‌.

تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

تاتو سایه دار

تاتو سایه دار نیز یکی از انواع تاتو ابرو می باشد که شباهت بسیار زیادی به تاتو معمولی دارد. به طور کلی تاتو سایه دار را می توان همان تاتو معمولی با رنگ روشن تر دانست. همین موضوع باعث می ‌گردد تا ابرو طبیعی تر جلوه کند. به همین دلیل تاتو ابرو سایه دار نسبت به نوع معمولی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. معمولا از تتو سایه دار برای قسمت هایی از ابرو که موهای آن ریخته است استفاده می شود تا باعث کامل شدن ابرو گردد. اما در این روش هیچ گونه قابی ایجاد نخواهد شد. البته دوام و ماندگاری سایه ابرو نسبت به تاتو معمولی کمتر می باشد. یعنی شما می توانید پس از گذشت چند ماه آن را ترمیم نمایید. همچنین می ‌توان گفت این مدل از تاتو ابرو دارای انواع مختلفی می باشد که شامل سایه مخملی، ابرو سایه دائمی ساده و همچنین سایه طبیعی ابرو می باشد‌.

شیدینگ

یکی از کارآمدترین و نوین ترین روش های تاتو ابرو شدینگ یا سایه زدن می باشد‌ در واقع این روش باعث می گردد تا ابروها دارای حالت طبیعی و همچنین پرپشت باشند. در روش شدینگ کادری مشخص و همچنین پر از رنگ برای ابروها ایجاد می شود. همچنین بعضی از قسمت های ابرو که کم پشت تر هستند به روش کاملاً طبیعی پر می شوند. این روش برای افرادی که می ‌خواهند ابرو های فانتزی داشته باشند اما در عین حال حالت ابروها طبیعی باشد مناسب است.

تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

فیبروز ابرو

یکی دیگر از مدل های جدید تاتو ابرو را فیبروز می دانند. فیروز ابرو از جمله روش های موقتی تتو می باشد که بیشتر برای ایجاد قرینگی بین ابروها انجام می شود. در فیبروز حالت آرک و همین طور تاج ابرو ها را به بهترین و طبیعی ترین شکل ممکن فرم داده می شود. همچنین بهتر است بدانید که در این روش مانند گذشته رنگ ها به صورت عمقی به پوست تزریق نخواهد شد. یعنی رنگ ها به لایه نازکی از سطح پوست تزریق می گردند. به همین دلیل است که آن را به عنوان یک روش موقتی می ‌دانند. زیرا رنگ ها خیلی سریع تر از قبل پاک خواهند شد.

فیبروز با استفاده از نوعی قلم مخصوص انجام می گردد به همین دلیل ابروها بسیار ظریف و ماهرانه ترسیم خواهد شد. در نتیجه کسی متوجه تاتو ابرو شما نخواهد شد. این مدل تاتو ابرو معمولاً بین یک ماه تا ۱۲ ماه ماندگاری خواهد داشت.

تاتو ابرو هاشور

هاشور ابرو یکی دیگر از انواع تاتو ابرو می باشد که در آن خطوطی مانند تارهای ابرو بر روی پوست کشیده می‌ شود. این کار بیشتر برای خوش فرم کردن یا ایجاد قرینه بین ابروها انجام خواهد شد. اکثرا افرادی که دارای ابرهای پراکنده یا کم پشت هستند از هاشور ابرو استفاده می کنند. بهتر است بدانید که هاشور ابرو نیز از جمله روش های دائمی ابرو می باشد. اما نسبت به تاتو ابرو معمولی و تاتو سایه دار حالت طبیعی تری خواهد داشت. به طور کلی هاشور ابرو در انواع مختلفی انجام می شود که شامل هاشور ابرو خطی، هاشور سه بعدی، هاشور دو بعدی، هاشور طبیعی، هاشور کرکی، هاشور تیغ ماهی و همچنین هاشور هایلایت می باشد.

تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تاتو ابرو میکرو

تاتو ابرو میکرو که همان روش میکروبلیدینگ می باشد با استفاده از رنگ ‌های مختلف ارگانیک انجام می ‌شود. معمولاً میکروبلیدینگ برای افرادی که دارای ابروهای نازک هستند و می ‌خواهند ابروهای پرپشت تر داشته باشند مناسب می باشد. این روش به عنوان یکی از روش های تاتو ابرو نیمه دائمی یا موقت شناخته می شود. معمولا افرادی که می ‌خواهند ابرو های دخترانه،  روشن تر و پهن تری داشته باشند از روش میکروبلیدینگ استفاده می کنند.

میکروبلیدینگ توسط متخصصان زیبایی با استفاده از وسایل ویژه انجام می شود و رنگ دانه ها به شکل مو های واقعی وارد پوست خواهند شد. میکروبلیدینگ را می توان از جمله روش ‌های تاتو ابرو دانست که دارای ظاهری کاملا طبیعی می باشد. البته یک نکته مهم که باید بدانید آن است که پس از پایان میکروبلدینگ ابرو های شما بسیار تیره خواهند بود. اما با گذشت چند هفته تیرگی ها از بین رفته و ابروها نیاز به اصلاح دوباره خواهند داشت.

تاتو ابرو موقت

در روزگاری که زندگی می کنیم خیلی از افراد وقت کافی برای آرایش کردن یا خودآرایی را نخواهند داشت.  به همین دلیل سعی می‌ کنند از روش ‌هایی مانند تاتو ابرو برای حالت دهی ابروهای خود استفاده نمایند. اما به هر حال تاتو ابرو می ‌تواند خسته کننده باشد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند که مدل های ابروی خود را تغییر دهند یا حتی ممکن است پس از انجام تتو پشیمان شوند. در این زمان باید راهی برای بازگشت باشد. بنابراین بهتر است از تاتو موقت استفاده شود.

همان طور که گفته شد یکی از روش های تاتو ابرو، تاتو موقت می باشد. این روش با استفاده از رنگ های موقتی انجام می شود که دارای مزایای زیادی است. از جمله بهترین مزایای آن می ‌توان به پاک شدن آن ها در زمان کوتاه تر اشاره کرد. به طور کلی تاتو موقت را از جمله روش های آرایشی ابرو می دانند که به چند روش مختلف انجام می می شود. از جمله روش های تاتو موقت یا تاتو نیمه دائمی می توان به میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، هاشور ابرو و….  اشاره نمود. همچنین تاتو ابرو موقت که با استفاده از متد های روز جهان انجام می شود دارای چند ماه ماندگاری خواهد بود.

تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

مراقبت بعد از تاتو ابرو

  • معمولا افرادی که تاتو ابرو انجام می ‌دهند برای آن که به نتیجه دلخواه برسند باید مراقبت های بعد از تاتو را بدانند و آن ها را به درستی انجام دهند. در زیر مراقبت های مربوط به بعد از تاتو ابرو را توضیح داده ایم‌
  • بعد از انجام تتو باید به مدت سه روز از شستن، حمام رفتن یا حتی آب زدن به محل زخم ها خودداری نمایید‌
  • سعی کنید پس از پایان تتو ناحیه ابروها را با کمک وازلین به خوبی چرب نمایید و از خشک شدن آن ها جلوگیری کنید.
  • پس از پایان تاتو باید به مدت ۱۴ روز ابرو ها را با استفاده از ویتامین آ چشمی و همچنین با کمک از یک گوش پاک کن چرب نمایید‌. این موضوع می ‌تواند از پوسته پوسته شدن ابرو جلوگیری نماید.
  • همچنین بهتر است از پماد هیدروکورتیزون چشمی به مدت ۷ روز و روزانه یک مرتبه بر روی زخم ها استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید پس از آن که تاتو ابرو انجام شد به مدت ۳۰ روز از قرار گرفتن در برابر نور خورشید بپرهیزید.
  • همچنین توجه داشته باشید که به مدت ۳۰ روز از رفتن به استخر یا سونا خودداری نمایید.
  • یک مهم دیگر آن است که از خاراندن یا مالش ناحیه تاتو شده به شدت بپرهیزید.
  • همچنین بعد از انجام تاتو ابرو پوست دچار زخم یا دلمه خواهد شد. توجه داشته باشید که دستکاری آن ها می‌ تواند باعث ایجاد عفونت گردد. بنابراین از انجام این کار خودداری نمایید.
  • علاوه بر تمامی موارد یک موضوع مهم دیگر که باید پس از انجام تاتو ابرو به آن دقت داشته باشید آن است که استفاده از وسایل آرایشی به مدت ۳۰ روز ممنوع می باشد.
تاتو - ابرو - شادلین - بیوتی

ماندگاری تاتو ابرو

در واقع ماندگاری تاتو ابرو به نوع آن بستگی دارد. همان طور که گفته شد تتو ابرو به دو روش دائمی و نیمه دائمی انجام می شود. بنابراین مدت ماندگاری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی میزان ماندگاری تاتو ابرو به نوع جوهر و همچنین میزان جوهر تزریق شده بستگی خواهد داشت. در واقع هر چقدر که جوهر به صورت عمقی ‌تر وارد پوست گردد. مدت زمان بیشتری در پوست باقی خواهد ماند. همچنین انجام مراقبت های بعد از تتو و نوع پوست نیز در ماندگاری آن تاثیرگذار هستند. اما به طور کلی نتایج تاتو بین یک سال تا پنج سال ماندگاری خواهند داشت.

علاوه بر آن بهتر است بدانید که در ماندگاری تاتو ابرو موارد زیادی تاثیر گذار است که از جمله این موارد می ‌توان به نوع تکنیک مورد استفاده، کیفیت رنگ هایی که استفاده شده است، نوع پوست شخص، میزان قرار گرفتن در برابر نور فرابنفش خورشید، انجام خدمات زیبایی مانند لایه برداری پوست و… اشاره کرد.

روش پاک کردن تاتو ابرو

ممکن است بعضی از افراد پس از انجام تاتو ابرو نسبت به حالت، رنگ یا مدل آن راضی نباشند. در نتیجه پشیمان شده و تصمیم به ریمو و پاک کردن آن بگیرند. همچنین عواملی مانند طراحی نامناسب یا عدم قرینگی نیز می تواند دلیلی برای پاک کردن تتو به شمار آید. همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد در روش تاتو ابرو رنگدانه ها با استفاده از سوزن های مخصوص به زیر پوست انتقال داده می شوند. در نتیجه پاک کردن این رنگدانه ها کمی سخت خواهد بود.

اما به هر حال روش های متفاوتی برای پاک کردن تاتو ابرو وجود دارد. البته بهترین و موثرترین روش پاک کردن تاتو که باعث پاک شدن آن به طور کامل می شود استفاده از لیزر خواهد بود. همچنین دقت داشته باشید که پاک کردن تتو با استفاده از دستگاه لیزر باید حتما در مراکز معتبر و توسط تکنسین با تجربه و آموزش دیده انجام گردد. البته پاک کردن تاتو در یک جلسه امکان پذیر نیست و شما باید برای پاک کردن دائمی آن باید حدود ۸ تا ۱۰ جلسه لیزر داشته باشید.

سوالات متداول تاتو ابرو

امروزه انجام آرایش های دائمی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. زیرا باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان افراد خواهد شد. یکی از محبوب ترین آرایش های دائمی را می توان تاتو ابرو دانست. معمولا افرادی که دارای ابروهای نازک و کم پشت هستند یا حتی افرادی که ابروهای آن ها بدون حالت است از این روش استفاده می کنند. برای انجام تاتو ابرو رنگ تتو با کمک سوزن مخصوصی وارد پوست خواهد شد. 

همان‌ طور که می ‌دانید ابرو در زیبایی اشخاص نقش بسیار زیادی خواهد داشت و باعث می گردد تا چهره افراد مرتب و آراسته به نظر آید. به همین دلیل بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از روش های مختلف تتو  برای زیبایی بیشتر ابروهایشان استفاده کنند. در واقع خواب علم و تکنولوژی در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی نیز پیشرفت های زیادی داشته است و سبک های جدید از تاتو ابرو ابداع شده که نسبت به روش ‌های قدیمی دقت و ظرافت بالاتری خواهد داشت. در نتیجه انجام این نوع از تتو باعث خواهد شد تا افراد بتوانند ابروهای زیباتری داشته باشند و جذابیت چهره خود را افزایش دهند.

تاتو معمولی
شیدینگ
فیبروز ابرو
تاتو ابرو هاشور

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری