اپیلاسیون غرب تهران 

اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی

اپیلاسیون غرب تهران :

اپیلاسیون غرب تهران را می‌ توان یکی از متداول ‌ترین و رایج ترین روش ها برای حذف موهای زائد بدن دانست. به طور کلی اپیلاسیون به دلیل این که مزایای بسیاری دارد محبوبیت زیادی نیز هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان پیدا کرده است. در واقع اپیلاسیون را می توان از راحت ترین و آسان ترین روش هایی دانست که موجب می گردد حدود ۵ تا ۶ هفته از شر موهای زائد در امان بمانید. همین موضوع موجب شده است تا هر روز افراد بیشتری مایل به انجام این کار گردند. 

به طور کلی می ‌توان گفت اپیلاسیون غرب تهران فواید و مزایای بسیار زیادی خواهد داشت. به همین دلیل افراد سعی می کنند به صورت مداوم از آن استفاده نمایند. البته توجه داشته باشید که برای انجام اپیلاسیون غرب تهران باید حتماً به مراکزی مراجعه نمایید که این کار به صورت اصولی و با رعایت تمام نکات بهداشتی در آن جا انجام می گردد. سالن شادلین بیوتی را می توان به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین سالن های زیبایی برای انجام اپیلاسیون مطرح کرد که اپیلاسیون به صورت اصولی و با رعایت نکات بهداشتی در آن انجام می شود. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد اپیلاسیون غرب تهران در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

اپیلاسیون چیست؟ 

در واقع اپیلاسیون را از جمله روش های جدید می دانند که موجب حذف موهای زائد بدن خواهد شد. جالب است بدانید که انجام اپیلاسیون غرب تهران باعث می گردد تا موها به طور کامل ریشه کن شوند. معمولا اپیلاسیون غرب تهران با استفاده از موم انجام می گردد که امروزه موم ها به دو شکل سرد و گرم خواهند بود. 

موم گرم را می توان یک روش رایج دانست که نتایج بهتری نیز به همراه خواهد داشت. در این روش باید ابتدا موم را حرارت دهید تا به دمای مناسب برسد. در واقع در این زمان موم باید به گونه ای باشد که به راحتی بر روی پوست پخش گردد. پس از آن از یک پارچه برای برداشتن موم استفاده خواهد شد. 

اما در انجام اپیلاسیون غرب تهران با موم سرد نیازی به گرم کردن موم نیست. در واقع این روش با استفاده از نوارها یا پارچه هایی که به صورت پیش آماده هستند انجام خواهد شد. برای انجام این کار ابتدا نوار ها را بر روی پوست چسبانده، سپس خیلی سریع و با انجام یک حرکت آن را از پوست جدا می کنند‌ در این زمان تمامی موها برداشته می شود. البته استفاده از موم گرم برای انجام اپیلاسیون غرب تهران طرفداران بیشتری خواهد داشت. زیرا در این روش شما می توانید موهای نقاط مختلف بدن را به راحتی از بین ببرید. اما به طور کلی در سالن شادلین بیوتی انجام اپیلاسیون هم با موم سرد و هم با موم گرم انجام خواهد شد. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اپیلاسیون دائم: 

بسیاری از افراد برای انجام اپیلاسیون غرب تهران به سالن های زیبایی همچون سالن شادلین بیوتی مراجعه می کنند. معمولا در این سالن ها انواع موم ها برای انجام اپیلاسیون غرب تهران وجود خواهد داشت. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع اپیلاسیون غرب تهران را می توان اپیلاسیون دائم دانست. شاید از خود بپرسید که اپیلاسیون دائم چه تفاوتی با نوع معمولی آن خواهد داشت. بهتر است بدانید برای انجام اپیلاسیون دائم از نوعی موم استفاده خواهد شد که به آن موم دائم گفته می شود. این موم نسبت به موم های معمولی دارای قیمت بالاتری خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید که موم دائم کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد.

علاوه بر آن می توان گفت که موم دائم دارای قدرت چسبندگی بسیار زیادی است که این موضوع به عنوان یکی از اصلی‌ ترین شاخصه‌ ها در اپیلاسیون غرب تهران بیان شده است. در واقع همین موضوع یعنی قدرت چسبندگی بالای آن است که باعث خواهد شد تا تمامی موهای زائد بدن حتی ریزترین موها به طور کامل از ریشه جدا گردند. ریشه کن شدن تمامی این موها می ‌تواند موجب گردد تا رشد دوباره آن ها بسیار کند گردد. به همین دلیل است که به آن اپیلاسیون دائم گفته می‌ شود.

اما دقت داشته باشید که این روش از اپیلاسیون غرب تهران نیز نمی ‌تواند مانع از رشد مجدد موها گردد، یا این که رشد آن ها را متوقف کند. اما با این حال می ‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی از بین بردن موهای بدن داشته باشد و باعث گردو تا ریزترین موها نیز به طور کامل جدا گردند.  

یک نکته مهم دیگر که درباره اپیلاسیون دائم باید بدانید آن است که موم هایی که در این روش استفاده می شوند دارای چسبندگی بسیار زیادی هستند. بنابراین ممکن است باعث آسیب رساندن به پوست شما گردند. در نتیجه اگر دارای پوست حساسی هستید بهتر است از موم های معمولی برای اپیلاسیون غرب تهران استفاده نمایید. 

اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی
اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی
اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی

تاثیر اپیلاسیون بر رشد مو: 

در واقع انجام اپیلاسیون غرب تهران باعث خواهد شد تا رشد موهای زائد نسبت به روش های دیگر همچون استفاده از کرم موبر، تیغ و…. کمتر گردد. یعنی این که پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران نیاز به تکرار مجدد آن در بازه زمانی کوتاهی نخواهید داشت. علاوه بر آن پس از انجام اپیلاسیون حدود ۴ تا ۶ هفته طول می کشد تا موها دوباره شروع به رشد کنند. البته رشد موها به عوامل دیگری مانند ژنتیک، نواحی مختلف بدن، فصل های مختلف سال، سن افراد، میزان ترشح هورمون ها و… نیز بستگی خواهد داشت.

اما به هر حال انجام اپیلاسیون غرب تهران موجب می گردد تا موها با سرعت و قدرت بسیار زیادی از ریشه کنده شوند. همین موضوع باعث می ‌گردد تا فولیکول های مو آسیب ببینند. در نتیجه پس از چند بار انجام اپیلاسیون متوجه خواهید شد موهای که به صورت مجدد رشد کرده ‌اند دارای تارهای نازک تر و ضعیف تر از قبل خواهند بود.  در نتیجه به مرور زمان رشد موها کمتر خواهد شد. 

آیا اپیلاسیون باعث کم شدن مو میشود؟ 

یکی از سوالاتی که معمولاً افراد با آن مواجه می شوند آن است که آیا انجام اپیلاسیون غرب تهران موجب کاهش موهای زائد می شود یا خیر؟ بهتر است بدانید که حذف موهای زائد با استفاده از وسایلی همچون ژیلت یا تیغ موجب می گردد تا موها خیلی سریع رشد کرده و همچنین ضخیم تر از قبل گردند. علاوه بر آن افرادی که از این وسایل استفاده می کنند باید هفته ای سه تا چهار مرتبه به شیو موهای زائد بپردازند.

اما انجام اپیلاسیون غرب تهران موجب خواهد شد تا موها با سرعت بسیار زیادی از ریشه جدا گردند. همان طور که گفته شد این موضوع باعث خواهد شد تا فولیکول یا همان ریشه موها آسیب ببیند. در نتیجه موهایی که به صورت مجدد رشد می کنند بسیار نازک تر و همین طور ناسالم تر از قبل خواهند بود. زیرا فولیکول آن ها به خاطر آسیبی که دیده است ضعیف شده است. در نتیجه انجام اپیلاسیون غرب تهران می تواند موجب کم شدن موها زائد و حتی از بین رفتن درصدی از آن ها گردد. 

مدت زمان رویش مو بعد از اپیلاسیون: 

یک نکته دیگر که معمولا در مورد اپیلاسیون غرب تهران مطرح می‌ شود سرعت رویش موها یا همان مدت زمان رویش مو بعد از انجام اپیلاسیون می باشد. بهتر است بدانید که میزان سرعت رشد موها پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. از جمله مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

سن افراد: 

یکی از مهم ترین عوامل در زمان رشد موها پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران سن شخص می باشد. معمولا رشد موها در افراد مسن تر نسبت به افراد جوان کمتر خواهد بود. در نتیجه فاصله زمانی که بین تعداد جلسات برای جوان ها مشخص می‌ شود کمتر از افراد مسن می باشد

هورمون ها: 

موضوع بعدی که بر روی میزان رشد موها بعد از اپیلاسیون غرب تهران تاثیر گذار است، مربوط به میزان تولید هورمون ها خواهد بود. در واقع اگر اختلالی در چگونگی ترشح هورمون ها وجود داشته باشد سرعت رشد موها نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین اگر پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران عواملی باعث به هم خوردن هورمون ها گردند این موضوع می ‌تواند بر رشد موها تاثیر گذار باشد و موجب گردد تا موها با سرعت بیشتری رشد نمایند. 

فصل های مختلف سال: 

جالب است بدانید که فصل‌ های مختلف سال نیز بر چگونگی رشد موها پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران تاثیرگذار خواهند بود. یعنی این که میزان گرمی و سردی هوا تاثیر مستقیمی بر چگونگی رشد موها خواهد داشت. البته این موضوع به شرایط بدنی افراد نیز بستگی دارد. 

ژنتیک: 

یک موضوع بسیار مهم دیگر که در میزان رشد موها بعد از اپیلاسیون غرب تهران تاثیر گذار خواهد بود ژنتیک افراد می باشد. زیرا بعضی از افراد به صورت ارثی و ژنتیکی پر مو هستند. در نتیجه سرعت رشد موهای زائد در بدن آن ها نسبت به افراد دیگر بیشتر خواهد بود. همین موضوع باعث خواهد شد تا پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران نیز موهای آن ها با سرعت بیشتری نسبت به افراد دیگر رشد کنند. 

اپیلاسیون غرب تهران چه فوایدی دارد؟ 

در واقع  اپیلاسیون غرب تهران می ‌تواند فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله مهم ترین این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ایجاد پوستی لطیف و بدون مو
  • عدم ایجاد خارش، جوش یا حساسیت پوستی
  • عدم بروز زخم یا بریدگی در پوست
  • نرم شدن پوست بدن
  • کمتر شدن سرعت رشد موها
  • کاهش حجم موهای زائد بدن
اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی
اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی
اپیلاسیون غرب تهران - شادلین بیوتی

نکات مهم قبل از انجام اپیلاسیون غرب تهران 

 

  • دقت داشته باشید که یک هفته قبل از انجام اپیلاسیون غرب تهران از لایه برداری پوست بپرهیزید.
  • به مدت ۴ هفته از شیو کردن موها خودداری نمایید.
  • قبل از انجام اپیلاسیون غرب تهران از دوش گرفتن خودداری نمایند. زیرا باعث حساس تر شدن پوست می شود.
  • اگر در زمان عادت ماهیانه هستید از انجام اپیلاسیون خودداری نمایید.
  • اجازه دهید تا موها بیشتر از ۲۰ میلی متر اندازه داشته باشند.
  • حدود یک هفته قبل از اپیلاسیون غرب تهران از کرم هایی که دارای رتینول می باشند استفاده نکنید.
  • در صورتی که در زمان انجام اپیلاسیون غرب تهران درد شدیدی دارید بهتر است قبل از انجام آن از کمپرس سرد برای روی پوست استفاده کنید.

 

نکات مهم بعد از انجام اپیلاسیون غرب تهران 

 

  • پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران برای جلوگیری از تحریک شدن پوست باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  • پس از انجام آن بهتر است دوش آب سرد بگیرید.
  • همچنین بهتر است بعد از انجام اپیلاسیون غرب تهران از لباس ‌های گشاد و نخی استفاده نمایید.
  • در صورتی که دچار قرمزی پوست شده اید بهتر است از ژل آلوورا استفاده نمایید.
  • همچنین می ‌توانید از کمپرس سرد برای کاهش درد استفاده کنید.
  • البته دقت داشته باشید که حدود یک شبانه روز بعد از انجام اپیلاسیون از رفتن به استخر خودداری نمایید.
  • حدود دو شبانه روز از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید بپرهیزید.

علاوه بر تمام این موارد اگر می خواهید پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران پوستتان جوش نزند بهتر است از روغن ها یا لوسیون هایی که توسط متخصص پیشنهاد می‌ شود استفاده نمایید. 

بهترین اپیلاسیون غرب تهران: 

اگر به دنبال بهترین اپیلاسیون غرب تهران هستید ما به شما سالن شادلین بیوتی را معرفی می‌ کنیم. در این سالن تمامی خدمات مربوط به اپیلاسیون غرب تهران با رعایت نکات بهداشتی و استانداردهای تعیین شده ارائه داده می‌ شوند. همچنین بهتر است بدانید که در سالن شادلین بیوتی اپیلاسیون کل بدن با کمک کاملترین روش ها و همچنین استفاده از بهترین مواد انجام می شود. در نتیجه شما می توانید با خیال راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن با انجام اپیلاسیون غرب تهران در سالن شادلین بیوتی از شر موهای زائد خود خلاص شوید. 

ویژگی های بهترین سالن اپیلاسیون غرب تهران: 

معمولا افراد قبل از این که مرکزی را برای انجام اپیلاسیون غرب تهران انتخاب نمایند ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند بهترین مرکز را انتخاب کنند. در واقع بهتر است بدانید بهترین سالن اپیلاسیون غرب تهران را می توان محلی دانست که دارای مدرک معتبر باشد. این موضوع می ‌تواند باعث گردد تا افراد نسبت به خدماتی که در آنجا ارائه می‌ شود و همچنین تخصص افراد مطمئن گردند. علاوه بر آن در این سالن باید حتماً اصول بهداشتی و استاندارد های تعیین شده رعایت گردد. در واقع رعایت بهداشت مانع از ایجاد عوارض جانبی خواهد شد. مثلاً باید برای تمامی مشتریان از حوله، ملحفه، لیوان و همین طور کاردک چوبی یکبار مصرف استفاده گردد. 

علاوه بر این موارد از دیگر ویژگی ‌های بهترین سالن اپیلاسیون غرب تهران می توان به شیفت کاری مختلف نیز اشاره کرد. در واقع شیفت کاری سالن باید به گونه ای باشد که همه افراد بتوانند در زمان های مختلف مراجعه نمایند. مثلاً افرادی که به صورت شیفت های صبح یا عصر سرکار هستند بتوانند در زمان استراحت خود به این سالن ها مراجعه نمایند. از ویژگی ‌های مهم دیگری که سالن اپیلاسیون غرب تهران دارد می توان به استفاده از مواد و ابزار با کیفیت اشاره نمود. زیرا این موضوع با پوست و سلامت مشتریان ارتباط دارد، بنابراین اهمیت زیادی خواهد داشت. 

البته بهتر است بدانید که در سالن شادلین بیوتی تمامی نکات مربوط به اپیلاسیون غرب تهران به خوبی رعایت شده است. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده اپیلاسیون کل بدن خود را در این سالن توسط افراد متخصص و با تجربه انجام دهید. 

سوالات متداول اپیلاسیون غرب تهران

در واقع اپیلاسیون را از جمله روش های جدید می دانند که موجب حذف موهای زائد بدن خواهد شد. جالب است بدانید که انجام اپیلاسیون غرب تهران باعث می گردد تا موها به طور کامل ریشه کن شوند. معمولا اپیلاسیون غرب تهران با استفاده از موم انجام می گردد که امروزه موم ها به دو شکل سرد و گرم خواهند بود. 

در واقع انجام اپیلاسیون غرب تهران باعث خواهد شد تا رشد موهای زائد نسبت به روش های دیگر همچون استفاده از کرم موبر، تیغ و…. کمتر گردد. یعنی این که پس از انجام اپیلاسیون غرب تهران نیاز به تکرار مجدد آن در بازه زمانی کوتاهی نخواهید داشت. علاوه بر آن پس از انجام اپیلاسیون حدود ۴ تا ۶ هفته طول می کشد تا موها دوباره شروع به رشد کنند. البته رشد موها به عوامل دیگری مانند ژنتیک، نواحی مختلف بدن، فصل های مختلف سال، سن افراد، میزان ترشح هورمون ها و… نیز بستگی خواهد داشت.

اما به هر حال انجام اپیلاسیون غرب تهران موجب می گردد تا موها با سرعت و قدرت بسیار زیادی از ریشه کنده شوند. همین موضوع باعث می ‌گردد تا فولیکول های مو آسیب ببینند. در نتیجه پس از چند بار انجام اپیلاسیون متوجه خواهید شد موهای که به صورت مجدد رشد کرده ‌اند دارای تارهای نازک تر و ضعیف تر از قبل خواهند بود.  در نتیجه به مرور زمان رشد موها کمتر خواهد شد. 

یکی از سوالاتی که معمولاً افراد با آن مواجه می شوند آن است که آیا انجام اپیلاسیون غرب تهران موجب کاهش موهای زائد می شود یا خیر؟ بهتر است بدانید که حذف موهای زائد با استفاده از وسایلی همچون ژیلت یا تیغ موجب می گردد تا موها خیلی سریع رشد کرده و همچنین ضخیم تر از قبل گردند. علاوه بر آن افرادی که از این وسایل استفاده می کنند باید هفته ای سه تا چهار مرتبه به شیو موهای زائد بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری