احیای مو

احیای مو-شادلین بیوتی

احیای مو را می ‌توان از جمله روش هایی دانست که برای موهای آسیب دیده استفاده می شود تا طراوت و زیبایی را به آن ها بازگرداند‌‌. همان طور که می دانید خانم ها برای زیبایی خود ارزش زیادی قائل هستند. بنابراین زیبایی موها نیز اهمیت زیادی خواهد داشت. به طور کلی افراد برای داشتن موهای سالم، درخشان و زیبا از روش های مختلفی استفاده می کنند تا موهای آسیب دیده خود را ترمیم نمایند. از جمله ساده ترین روش‌ های احیای مو که به شما کمک می کند تا موهایی زیباتر و سالم تر داشته باشید می ‌توان به عدم استفاده از دکلره و رنگ های شیمیایی،  عدم استفاده دائمی از وسایل حرارتی مانند سشوار یا اتو مو، استفاده از محصولات شوینده مناسب و… اشاره نمود.

اما به هرحال ممکن است افراد به دلایل مختلف دچار خشکی مو، شکنندگی مو، وزی و… گردند. در واقع این مشکلات باعث خواهند شد تا زیبایی موها و همچنین زیبایی شما تحت تاثیر قرار بگیرد. اما استفاده از روش های نوین و علمی احیای مو بهترین گزینه برای درمان و بهبودی موها خواهد بود. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد روش ‌های نوین احیای مو در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

احیای مو - شادلین بیوتی

احیای مو چیست؟ 

همان طور که گفته شد خانم ها برای بازگرداندن سلامتی و زیبایی به موهای خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. البته بهترین و موثرترین این روش ها احیای مو می باشد‌. این کار نیز به روش های متفاوتی انجام می شود. هر یک از روش های احیای مو دارای مزایای منحصر به فرد خود می باشند. اما به طور کلی می‌ توان گفت تمامی روش هایی که برای زیبای موها استفاده می ‌شوند غیرتهاجمی و ایمن می باشند. در نتیجه هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت.

در یک تعریف کلی می ‌توان گفت احیای مو در واقع ترمیم کردن ساقه موها می باشد. البته جالب است بدانید بسیاری از افراد با استفاده از روش های مختلف سعی می کنند تا موهای خود را ترمیم نمایند. اما بهتر است بدانید احیای مو که به روش کراتین یا بوتاکس انجام می شود کیفیت بسیار بیشتری خواهد داشت‌. در نتیجه باعث می شود تا موها به صورت عمقی آبرسانی و تقویت گردند. همچنین تاثیری که این روش ها برای بهبود موها دارند مدت زمان بیشتری باقی خواهد ماند. 

علاوه بر این موارد احیای مو می تواند فواید بسیار زیادی برای ما داشته باشد. از جمله این فواید می ‌توان به صافی موها و از بین رفتن وز آن ها، ایجاد موهای زیبا و درخشان، تقویت بافت چربی موها، ایجاد شادابی در موها، عدم نیاز به استفاده از اتو مو یا سشوار، از بین بردن مشکلات ایجاد شده در موها، شانه پذیری راحت تر موها و… اشاره کرد. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

آبرسانی و احیای مو 

یکی از مشکلات رایج در بین خانم ها خشکی و شکنندگی موها می باشد. بهتر است بدانید این مشکل زمانی ایجاد می شود که موها رطوبت خود را از دست می دهند. البته پروتئین موجود در مو نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در حفظ رطوبت داشته باشد. در نتیجه اگر این پروتئین به هر دلیل از بین برود زیبایی موهای شما نیز از بین خواهد رفت. جالب است بدانید که یکی از روش های آبرسانی و احیای مو پروتئین تراپی مو می باشد.

در واقع پروتئین تراپی مو باعث خواهد شد تا رطوبت موها بیشتر گردد و ریزش موها کاهش پیدا کند. همچنین موها حالت ارتجاعی خواهند داشت. به طور کلی موهایی نیاز به احیای مو با پروتئین تراپی دارند که زبر، خشن، کدر و مات، گره خورده و… باشند. همچنین بهتر است بدانید که شانه کردن موهای خیس، استفاده مداوم از وسایل حرارتی مانند سشوار، اتو مو یا حتی وسایل فر کننده و همین طور استفاده از شانه های نامناسب می ‌تواند باعث از بین رفتن پروتئین مو گردد. اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید با مراجعه به سالن شادلین بیوتی از خدمات پروتئین تراپی برای آبرسانی و احیای مو استفاده نمایید. 

احیای مو-شادلین بیوتی

احیای مو بدون صافی

بعضی از افراد به دنبال احیای مو بدون صافی هستند. بهتر است بدانید روشی که برای این کار انجام می ‌شود ویتامینه کردن مو می باشد. در واقع ویتامینه کردن موها باعث می گردد تا ویتامین های مورد نیاز آن ها تامین گردد. در نتیجه ویتامینه کردن به راحتی موجب ترمیم موهای آسیب دیده و احیای مو خواهد شد. علاوه بر آن ویتامینه کردن می ‌تواند باعث جلوگیری از ریزش موها نیز گردد. به طور کلی زمانی که مو ها به دلایلی مانند کمبود مواد معدنی و ویتامین ها دچار آسیب دیدگی می شوند شما می توانید از روش های مختلف ویتامینه برای احیای مو استفاده کنید. از جمله روش های ویتامینه کردن مو می توان به استفاده از شامپوهای ویتامینه، مصرف قرص های خوراکی، استفاده از ماسک های مناسب و… اشاره نمود.

علاوه بر آن می توان گفت موها برای ترمیم و رشد بهتر به مواد معدنی مختلف مانند ویتامین های گروه B، آمینو اسید ها، بیوتین، ویتامین E و… نیاز دارند. همچنین احیای مو با ویتامینه کردن موها می تواند باعث حالت پذیری موها و افزایش درخشندگی و شفافیت آن ها گردد. 

اگه میخوای بدونی بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران کجاست کلیک کن: بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

روش های احیای مو

معمولا زمانی که موهای افراد تحت کشش، حرارت و فشار قرار می گیرند دچار آسیب دیدگی های جدی مانند شکستگی، گره خوردن، وز شدن و… می شوند. در این زمان تار های مو نسبت به حالت قبلی کمی زمخت تر خواهند شد و حالت خشکی پیدا می ‌کنند.‌ در واقع چنین شرایطی باعث می گردد تا موها زیبایی خود را از دست دهند و شما نتوانید آن ها را به راحتی مرتب کنید‌.

امروزه بسیاری از افراد از روش های احیای مو برای ایجاد موهای سالم با ظاهری زیبا استفاده می کنند. در واقع هدف این روش ها آن است که بدون نیاز به کوتاهی، موها ترمیم گردند و شادابی و نرمی قبل را به دست آورند. اما توجه داشته باشید که میزان تغییرات ایجاد شده با این روش ها به میزان آسیب دیدگی موها نیز بستگی دارد. در این جا می خواهیم در مورد انواع روش های احیای مو صحبت کنیم. همان طور که در بالا بیان شد پروتئینه و ویتامینه مو از جمله روش های عالی برای ترمیم و احیای مو به شمار می روند. اما روش های دیگری مانند کراتین مو یا استفاده از بوتاکس مو نیز از جمله روش های پرطرفدار برای احیای مو می باشند. در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد. 

احیای مو-شادلین بیوتی

احیای مو با بوتاکس 

یکی دیگر از روش های احیای مو را می توان استفاده از بوتاکس دانست. معمولا افرادی که به دلیل کاهش رطوبت موها یا نرسیدن آب کافی به موهایشان دچار موهای خشک شده اند بهترین گزینه برای تزریق بوتاکس مو می باشند. به طور کلی احیای مو با بوتاکس می تواند فواید دیگری نیز داشته باشد. از جمله این فواید می‌ توان به افزایش خاصیت ارتجاعی موها یا افزایش ضخامت مو ها اشاره کرد. همچنین بوتاکس باعث می ‌گردد تا رطوبت به صورت عمقی وارد موها گردد. در نتیجه موجب ترمیم شکاف های ایجاد شده در آن ها می شود. در کل احیای مو با بوتاکس را می توان راهی برای زیباسازی و جوانسازی موها دانست.

علاوه بر آن در بوتاکس مو از ترکیبات متفاوتی استفاده شده است. از جمله این ترکیبات می‌ توان به آمینو اسید ها، لیپید ها، کلاژن، املاح، ویتامین ها و همچنین پروتئین های ضروری اشاره کرد. وجود این ترکیبات می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی ترمیم و استحکام موها داشته باشد. همچنین می ‌توان گفت استفاده از بوتاکس برای احیای مو‌ همچون سیمان عمل می کند و تمامی قسمت های آسیب دیده و شکسته شده موها را ترمیم و پر می کند. علاوه بر آن موجب تقویت موها نیز خواهد شد.

البته دقت داشته باشید که احیای مو با بوتاکس مو به عنوان یک کار تخصصی شناخته می ‌شود. پس نمی ‌توان آن را در منزل انجام داد. بنابراین باید برای انجام بوتاکس مو به مراکز آموزش دیده و با تجربه مانند سالن شادلین بیوتی مراجعه نمایید. 

یک نکته مهم دیگر در مورد احیای مو با بوتاکس آن است که مکانیسم تاثیرگذاری این نوع بوتاکس نیز مانند دیگر بوتاکس هایی که برای نقاط مختلف بدن استفاده می شود خواهد بود. همچنین بوتاکس به هیچ عنوان شیمیایی نیست. بنابراین آسیبی به موها وارد نمی کنند و عوارضی به همراه نخواهد داشت. 

احیای مو - شادلین بیوتی

روش احیای مو در آرایشگاه

روش‌ های احیای مو متداول در آرایشگاه ‌ها شامل روش ‌هایی مانند پروتئین تراپی، اوزون تراپی، کراتینه و موارد مشابه است. در زیر به توضیح مختصری از هر یک از این روش‌ ها می ‌پردازیم:

پروتئین تراپی

در این روش، مواد پروتئینی مانند کراتین و سایر پروتئین‌ ها به موها اعمال می ‌شود تا ساختار داخلی موها تقویت شود. این روش می تواند به خوبی موهای آسیب دیده را بهبود بخشد.

مزایا: تقویت و ترمیم ساختار داخلی مو، افزایش حجم و ضخامت موها، کاهش شکنندگی و شکستگی موها.

اوزون تراپی

در این روش، اوزون به عنوان یک عامل آنتی ‌باکتریال و ضد قارچ به موها اعمال می ‌شود. این روش باعث بهبود سلامت و پاکیزگی موها می‌ شود.

مزایا: کاهش قارچ و باکتری‌ های موجود در موها و پوست سر از مزایای آن است. همچنین بهبود وضعیت سلامت مو و پیشگیری از مشکلاتی مانند خارش و قارچی شدن با این روش صورت می گیرد.

کراتینه

در این روش، کراتین یک پروتئین مفید و موجود در ساختار موها، به موها اعمال می ‌شود. این پروتئین به بهبود  ساختار و نرمی موها کمک و آن ها را صاف و درخشان میکند.

مزایا: صاف کردن موهای مجعد، کاهش وزی و پف موها، بهبود یکپارچگی و لخت شدن موها.

این روش ‌ها معمولاً در آرایشگاه‌ ها توسط آرایشگران حرفه‌ ای و با استفاده از محصولات مرغوب و تخصصی اجرا می ‌شوند. قبل از انجام هر یک از این روش‌ ها، مشاوره با آرایشگر و شناخت دقیق وضعیت موها مهم است. از این طریق، روش مناسب برای هر فرد تعیین میشود و نتایج بهینه به دست می آید.

اگه میخوای قبل از احیای موهات یه رنگ جذاب برای موهات انتخاب کنی این مطلب رو بخون: رنگ مو آمبره

فواید و مضرات احیای مو

احیای مو به وسیله روش ‌های مختلفی مانند استفاده از پروتئین‌ ها، کراتینه، ماسک‌ های مو و سایر مواد مغذی صورت می‌ گیرد. این روش‌ ها می ‌توانند فواید زیادی برای موها داشته باشند. اما همچنین ممکن است مضراتی هم داشته باشند. در زیر به شرح فواید و مضرات احیای مو می‌ پردازیم:

فواید احیای مو

  • استفاده از محصولات تقویت کننده و ماسک‌ های مو می ‌توانند به تقویت ساختار داخلی موها کمک کنند. ماسک مو می تواند موها را از داخل بهبود دهد.
  • مواد مغذی مویی مانند پروتئین ‌ها و ویتامین‌ ها می‌ توانند به ترمیم موهای خشک، شکننده و آسیب دیده کمک کنند. این مواد موها را به حالت سالم باز می گردانند.
  • برخی از ماسک ‌ها و محصولات مویی می‌ توانند به موها درخشش و نرمی ببخشند و آن ها را به زیبایی بیشتری برسانند.
  • استفاده از مواد ترمیم‌ کننده می ‌تواند باعث کاهش پف و حجم موها شده و حالتی صاف و مدیریت‌ پذیر به آنها ببخشد.
  • مواد ترمیم ‌کننده می ‌توانند باعث تسهیل در مدیریت موها، کاهش تاری و گره خوردگی آن ها شوند. همچنین از تشکیل الکتریسیته در موها جلوگیری کنند.

مضرات احیای مو

  • برخی از محصولات مراقبتی ممکن است موجب حساسیت و آلرژی در پوست سر یا پوست اطراف آن شوند.
  • استفاده مکرر و بی ‌رویه از محصولات مویی و روش‌ های احیای مو می ‌توانند ساختار موها را آسیب ببخشند. همچنین می توانند باعث شکنندگی و ضعف موها شوند.
  • برخی از روش‌ های احیای مو ممکن است شامل استفاده از مواد شیمیایی مخرب باشند که موجب آسیب به موها شوند.
  • برخی از روش‌ های احیای مو ممکن است منجر به تغییرات غیرمطلوب در رنگ و حالت موها شوند.
  • استفاده از برخی از مواد ممکن است باعث افزایش چربی یا خشکی موها شود که مشکلات دیگری را برای موها ایجاد می‌ کند.
احیای مو - شادلین بیوتی

چرا و چه موقع باید احیای مو انجام دهیم؟

احیای مو معمولاً برای تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده و کاهش پف و حجم موها انجام می ‌شود. احیای مو ممکن است به دلایل زیر انجام شود:

آسیب دیدگی موها

موهایی که به علت استفاده از مواد شیمیایی، حرارت زیاد یا شرایط زندگی نامناسب آسیب دیده ‌اند، نیاز به ترمیم و تقویت دارند. احیای مو در این موارد می ‌تواند بهبود موثری برای وضعیت آسیب دیده موها فراهم کند.

ضعف و نرمی موها

موهایی که به طور طبیعی ضعیف یا نرم هستند، ممکن است نیاز به تقویت داشته باشند. احیای مو با استفاده از محصولات مراقبتی می ‌تواند ساختار داخلی موها را تقویت کند و آن ها را بهبود بخشد.

موهای خشک و ناپایدار

موهایی که به علت خشکی زیاد، کمبود رطوبت یا مشکلات دیگر ناپایدار هستند، نیاز به ترمیم و تغذیه دارند. احیای مو با استفاده از ماسک‌ ها و محصولات مرطوب ‌کننده می‌ تواند به ترمیم موهای خشک و ناپایدار کمک کند.

تغییرات فصلی

تغییرات فصلی مانند آب و هوای گرم و خشک تابستان یا هوای سرد و خشک زمستان می ‌تواند بر سلامت موها تأثیر بگذارد. در این شرایط، احیای مو می ‌تواند موها را در برابر تغییرات محیطی محافظت کند. همچنین آن ها را به حالتی سالم و درخشان بازگرداند.

مزایای احیای مو با بوتاکس مو 

احیای مو با بوتاکس می تواند مزایای زیادی برای افراد به همراه داشته باشد. از مهم ترین این مزایا می‌ توان به ترمیم موهای آسیب دیده اشاره کرد. علاوه بر آن باعث می گردد تا مواد معدنی مورد نیاز مو ها تامین گردد. در نتیجه موجب جلوگیری از ریزش موها نیز خواهد شد. البته انجام احیای مو با بوتاکس می ‌تواند باعث رفع بعضی از مشکلات پوستی همچون شوره سر نیز گردد. از دیگر مزایای که برای احیای مو با بوتاکس بیان کرده ‌اند صاف و نرم شدن موها می باشد.  همچنین این موضوع که بوتاکس کاملا ارگانیک و ایمن است پس آسیبی به موها نمی زنند نیز به عنوان دیگر مزایای آن بیان می شود. 

کراتین و احیای مو 

کراتین را می توان از جمله اصلی ترین قسمت های تشکیل دهنده بافت مو دانست. معمولا افرادی که دارای موهای صاف هستند در ساختار مو کراتین بیشتری خواهند داشت. اما افرادی که موهای وز و فر دارند از کراتین کمتری در موهای خود برخوردار می باشند. بنابراین می توان گفت میزان کراتین در موها با جنس مو و همین طور ساختمان آن رابطه مستقیم دارد. پس میزان کراتین در موهای هر فرد با فرد دیگر نیز متفاوت خواهد بود. اما در بعضی از مواقع ممکن است کراتین مو به دلایل متفاوتی از بین برود. در این زمان موها دچار آسیب دیدگی خواهند شد. معمولا خانم ها که دارای موهای بلند تری هستند اگر کراتین مو در آن ها کاهش پیدا می ‌کند آسیب دیدگی موها به سادگی مشخص خواهد شد. بنابراین سعی می کنند با استفاده از کراتینه مو و احیای مو فرایند ترمیم را شروع کنند و ساختمان موها را ترمیم نمایند. همچنین جالب است بدانید که احیای مو با کراتین می تواند فواید زیادی داشته باشد. از جمله این فواید می ‌توان به حالت پذیری راحت تر، نرم و ابریشمی شدن موها، افزایش ضخامت تارهای مو و… اشاره کرد.  علاوه بر آن بهتر است بدانید افرادی که موهایشان به دلیل استفاده بیش از اندازه از وسایل حرارتی دچار وزی یا سوختگی شده به عنوان بهترین گزینه برای احیای مو با کراتین شناخته می شوند. 

انواع کراتین مو 

جالب است بدانید که احیای مو با کراتین به دو روش متفاوت انجام می شود. اولین روش کراتین را می توان مربوط به تامین رطوبت مو دانست. معمولا آرایشگران برای  هیدراته کردن موها از مواد ویژه ای استفاده می کنند. این مواد علاوه بر آن که باعث آبرسانی موها می شوند تا حد قابل توجهی موجب ترمیم آسیب‌ دیدگی ‌های مو نیز خواهند شد. البته بهتر است بدانید این روش نیز به عنوان یکی دیگر از روش های احیای مو بدون صافی بیان می‌ شود. زیرا تاثیری در حالت موها و صاف شدن آن ها نخواهد داشت. به هر حال به دلیل این که آسیب ‌دیدگی ‌ها بهبود می یابند ساقه مو نیز ترمیم خواهد شد. همین نکته نیز می ‌تواند باعث گردد تا موها کمی صاف تر از قبل شوند. اما صافی موها صد در صدی نخواهد بود.

البته در روش دوم کراتین، صافی اهمیت زیادی دارد که به آن صافی برزیلی یا کراتینه برزیلی گفته می شود. در واقع این روش را از جمله روش‌ های کراتین می دانند که باعث صافی صد در صدی موها خواهد شد. علاوه بر آن تا حدودی به سلامت موها نیز کمک می کند. 

احیای مو-شادلین بیوتی

تفاوت احیای مو با کراتین 

همان طور که در بالا بیان شد کراتین مو به دو روش کراتین صافی و کراتین احیا انجام می شود. البته ممکن است بعضی از افراد تصور کنند که کراتین صافی و کراتین احیای مو یکی می باشند. اما بهتر است بدانید این دو با یکدیگر تفاوت دارند. در واقع کراتین صافی که به آن ریباندینگ یا کراتین برزیلی نیز گفته می‌ شود از جمله روش هایی است که با استفاده از مواد شیمیایی انجام خواهد شد. این روش باعث می گردد تا ساختار موها صاف و شلاقی گردد. البته انجام این روش می ‌تواند باعث از بین رفتن رطوبت ساقه مو نیز گردد. 

اما روش دیگر کراتین احیای مو به صورتی انجام می گردد که موجب ترمیم و تقویت موها می‌ شود. در واقع در این روش کراتین مورد نظر مورد نیاز موها تامین می گردد پس آسیبی به موها وارد نمی شود.

احیای مو با اوزون تراپی

اوزون تراپی مو یک روش موثر برای احیای مو است که از اوزون به عنوان محافظ و تقویت کننده برای موها استفاده می ‌کند. این روش بر پایه استفاده از اوزون، برای بهبود سلامت و زیبایی موها عمل می ‌کند. در زیر توضیحی کاملتر از این روش ارائه شده است:

اوزون یک فرم از اکسیژن است که دارای ساختار سه اتمی (O3) است. این اکسیژن فعال، به دلیل داشتن یک اتم اضافی نسبت به اکسیژن معمولی (O2)، خواص ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهابی دارد.

عملکرد اوزون در احیای مو

  • ضد باکتری و ضد قارچ: اوزون با از بین بردن باکتری‌ ها، قارچ ها و میکروارگانیسم‌ های مضر می ‌تواند به پاکسازی موها و پوست سر کمک کند.
  • تقویت موها: اوزون با فعال ‌سازی مواد مغذی درون مو و تقویت ساختار داخلی موها می‌ تواند به تقویت و ترمیم آن ها کمک کند.
  • حالت دهی به مو: اوزون با بهبود قوام و انعطاف‌ پذیری موها می ‌تواند به حالت دهی موها و ایجاد حالتی نرم و مدیریت ‌پذیر کمک کند.

روش اجرا

  • مرحله اول شستشو: ابتدا موها به طور کامل شسته می ‌شوند تا از مواد آلاینده و مواد موجود در موانع پوستی پاک شوند.
  • مرحله دوم اعمال اوزون: پس از شستشو، اوزون به صورت محلول یا گازی بر روی موها اعمال می‌ شود. به مدت زمان مشخصی (معمولاً ۱۰ تا ۳۰ دقیقه) بر روی موها باقی می ‌ماند.
  • مرحله سوم شستشو مجدد: پس از گذشت زمان مورد نیاز، موها دوباره شسته می ‌شوند تا از اثرات اضافی اوزون خارج شوند.
  • مرحله چهارم خشک کردن: سرانجام، موها به طور طبیعی یا با استفاده از سشوار در حرارت پایین خشک می ‌شوند.

فواید اوزون تراپی

موارد زیر به عنوان فواید اوزون تراپی معرفی می شوند:

  • تقویت موها و افزایش حجم آن ها.
  • کاهش قارچی و باکتری‌ های موجود در موها و پوست سر.
  • بهبود وضعیت سلامت مو و پیشگیری از مشکلاتی مانند خارش و قارچی شدن.
  • ایجاد حالتی نرم و درخشان در موها.

بهترین روش احیای مو 

همان طور که گفته شد موها نقش بسیار زیادی در زیبایی ما خواهند داشت. بنابراین آسیب ‌دیدگی آن ها می تواند تاثیر زیادی در زیبایی شخص داشته باشد. امروزه از روش های متفاوتی برای داشتن موهای خوش حالت، سالم، زیبا و درخشان استفاده می‌ کنند. در واقع موها برای سالم بودن نیاز به توجه و مراقبت دارند. از جمله روش ‌های عالی برای داشتن موهای سالم و زیبا احیای مو خواهد بود. البته احیای مو نیز به روش های مختلفی انجام می شود. در این مطلب سعی کردیم پرطرفدار ترین و تاثیرگذارترین این روش های احیای مو را برای شما بیان کنیم‌. اما اگر بخواهیم بهترین روش احیای مو را بیان کنیم می ‌توان آن را بوتاکس مو دانست. زیرا بوتاکس از جمله موادی است که دارای ترکیبات مختلف مانند لیپیدها، آمینو اسید ها، انواع ویتامین ها، پروتئین ها و … می باشد. در نتیجه به راحتی می تواند تمامی نیازهای مو را تامین کرده و موجب رفع آسیب دیدگی ها و احیای مو گردد. 

سوالات متداول احیای مو

در یک تعریف کلی می ‌توان گفت احیای مو در واقع ترمیم کردن ساقه موها می باشد. البته جالب است بدانید بسیاری از افراد با استفاده از روش های مختلف سعی می کنند تا موهای خود را ترمیم نمایند. اما بهتر است بدانید احیای مو که به روش کراتین یا بوتاکس انجام می شود کیفیت بسیار بیشتری خواهد داشت‌.

بعضی از افراد به دنبال احیای مو بدون صافی هستند. بهتر است بدانید روشی که برای این کار انجام می ‌شود ویتامینه کردن مو می باشد. در واقع ویتامینه کردن موها باعث می گردد تا ویتامین های مورد نیاز آن ها تامین گردد. در نتیجه ویتامینه کردن به راحتی موجب ترمیم موهای آسیب دیده و احیای مو خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری