شینیون مو اروپایی

شینیون اروپایی - شادلین بیوتی

شینیون مو اروپایی چیست؟

زیبایی هر فرد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از قبیل آرایش و میکاپ صورت و مرتب شدن موها. شینیون یا جمع کردن موها یکی از روش های بسیار مناسب برای زیباتر شدن موها می باشد که به مدل های مختلف قابل انجام است. شینیون مو اروپایی به مدل های جمع کردن موها گفته میشود که مهم ترین ویژگی آنها سادگی است. از دیگر ویژگی های مهم این سبک جمع کردن موها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • استفاده نکردن از موهای مصنوعی و اکستنشن
  • عدم استفاده از پروتز برای افزایش حجم موها
  • قرار گرفتن موهای جمع شده در نزدیکی گردن
  • استفاده زیاد از مدل های باز
  • عدم استفاده زیاد از مروارید و گل برای تزئین موها
شینیون اروپایی- شادلین بیوتی

انواع شینیون مو اروپایی

مدل موی اروپایی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و بر اساس فرم صورت، کشیدگی گردن و قد خود می توانید گزینه های مناسب را انتخاب کنید. بر اساس مدل جمع شدن موها، انواع شینیون اروپایی مو را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

شینیون اروپایی ساده

این مدل بیشترین طرفدار را داشته و برای مجالس مختلف از جمله تولد و دورهمی های ساده و حتی عروسی استفاده میشوند. در این مدل ها به هیچ عنوان از اکستنشن و پروتزهای بزرگ استفاده نشده و قسمت جمع شده موها در نزدیکی شانه قرار میگیرد. در اغلب مواقع در این مدل قسمت جلوی سر موها کاملا صاف و بدون برجستگی و فر حالت داده شده و به همین دلیل مورد پسند دختران جوان می باشد.

شینیون خطی

از دیگر مدل های بسیار جذاب برای شینیون اروپایی موها می توان به مدل خطی اشاره کرد. در مدل های خطی به دلیل ایجاد موج های بسیار زیبا و هنرمندانه برای عروسی و سایر مجالس گزینه ایده آلی به شمار می رود. مدل های شینیون خطی اروپایی بیشتر با موهای هایلایت شده کاربرد دارد و با حرارت دهی می توان خط و شیارهایی با رنگ های متفاوت را روی سر ایجاد کرد. این مدل مو بیشتر برای موهای جلوی سر انجام شده و تا قسمت جمع شده پشت سر ادامه پیدا می کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

شینیون اروپایی ۲۰۲۲

شینیون جمع و باز

به جرات می توان گفت، شینیون های جمع و باز بیشترین طرفدار را در میان انواع مدل شینیون اروپایی مو دارند. چون این مدل ها زیبایی موهای بلند را نیز به خوبی نشان داده و در کنار آن بخش جمع شده نیز جلوه فوق العاده ای دارد. مدل های جمع و باز بیشتر برای موهای بلند و متوسط کاربرد دارد و بای جلوه بهتر قسمت باز موها کمی حالت داده میشود.

استفاده از حلقه و تاج گل های ساده و رنگی در کنار موهای جمع و باز چهره شما را به شدت جذاب تر خواهد کرد.

شینیون اروپایی بافت

اگر به دنبال مدل ساده برای شینیون مو هستید که در کمترین زمان اجرا شود، مدل های بافت یکی از انتخاب های مناسب محسوب میشود. با توجه به قد موها می توانید بافت را در قسمت جلوی سر یا پشت انجام دهید. برای جلوی سر موها را ابتدا باید ببافید و سپس مانند تل و حلقه جلوی سر ثابت کنید. برای زیبایی بیشتر بهت است از چند گل لا به لای بافت ها نیز استفاده کنید. برای افرادی که موهای بلند دارند، قسمت پشت سر ابتدا موها بافته میشوند.

شینیون اروپایی -شادلین بیوتی

سپس بافت موها مانند حلقه در پشت سر جمع شده و با پنس و مویی کاملا ثابت خواهند شد. برای اینکه موها جلوه بهتری داشته باشد، در شینیون اروپایی قسمت جمع موها خیلی در بالای سر قرار نمیگیرد و نزدک شانه ها ثابت میشوند.

شینیون اروپایی دم اسبی

دختران جوان و نوجوان علاقه ویژه ای به موهای دم اسبی دارند و البته انتخاب بسیار مناسبی است، چون باعث میشود چهره جذاب و سرحال دیده شود. در شینیون اروپایی مو مدل دم اسبی ابتدا موها در پشت سر به صورت دم اسبی کاملا ثابت و محکم میشوند. سپس می توان برای قسمت بافت مدل های متنوعی همچون آبشاری یا ترکیبی موهای ساده و بافت را اجرا کرد.

شینیون کلاسیک

شینیون کلاسیک اروپایی همان طور که از نامش مشخص است، از مدل های بسیار قدیمی می باشد که البته همیشه طرفداران خاص خودش را حفظ کرده است. در این مدل موها در پشت سر جمع شده و شبیه به مدل گوجه ای می باشد، با این تفاوت که در نزدیک به شانه ها اجرا میشود.

برای قسمت جلوی سر متناسب با چهره فرد می توان مدل های مختلفی را اجرا کرد. به عنوان مثال، موهای جلوی سر به چند بخش تقسیم شده و سپس فر داده میشوند. فر و حالت ایجاد شده روی موهای کنار صورت چهره را بسیار زیبا و جذاب می کند. این مدل ها بیشتر مورد پسند خانم های دختران جوان و خانم های میانسال می باشد.

شینیون اروپایی- شادلین بیوتی
شینیون اروپایی- شادلین بیوتی

شینیونِ اروپایی بالا

در اغلب مواقع شینیون اروپایی در پایین سر و نزدیک شانه ها اجرا میشود، اما مدل های بالا نیز در این سبک طرفداران زیادی دارند. در این مدل موها به صورت ساده در بالای سر جمع شده و بخش هایی از مو در گوشه های صورت به صورت حالت دار و فر رها میشوند. این مدل برای موهای متوسط و بلند گزینه مناسبی هستند.

شینیون اروپایی موی کوتاه

با توجه به اینکه بسیاری از دختران جوان و خانم ها به موهای کوتاه علاقه مند هستند، به همین دلیل مدل های متنوع و جذابی برای شینیون اروپایی مو آنها ارائه شده است. از مدل های بسیار جذاب می توان به بافت اشاره کرد. همان طور که در طول متن اشاره شد، در این مدل قسمت جلوی موها بافت ایجاد شده و مانند تل روی سر ثابت میشود. علاوه براین می توان موها را در قسمت پایین سر کمی جمع و برای جلوی سر موها را حالت دار در گوشه های صورت رها کرد.

مدل های شینیون اروپایی با متدهای جدید

شادلین بیوتی یکی از مراکز شناخته شده در زمینه ارائه خدمات زیبایی و عروس با متدهای روز می باشد. مدل های شینیون اروپای با متدهای جدید در این مجموعه با بالاترین ماندگاری اجرا شده و تا آخرین لحظه از جشن و مراسم عروسی زیبایی آنها هیچ تغییری نخواهد کرد. برای مشاهده مدل های اجرا شده شینیون اروپایی با متدهای جدید می توانید به سالن زیبایی شادلین بیوتی مراجعه کنید.

شینیون اروپایی- شادلین بیوتی

در شینیون اروپایی ۲۰۲۲ مانند سالهای قبل بیشتر به سادگی توجه شده و حتی برای مدل موی عروس نیز پیچیدگی در مدل ها کاملا حذف شده اند. به عنوان مثال، مدل های خطی کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر گرایش به موهای جمع و باز است. مدل های موی باز با تاج گل های طبیعی نتیجه بسیار زیبایی را می تواند به همراه دارد. این مدل مو بیشتر برای لباس های ساده و بدون پف زیاد نتیجه بهتری خواهد داشت.

برای اجرای شینیون اروپایی ۲۰۲۲ می توانید از خدمات شادلین بیوتی استفاده کنید. این مدل ها بر اساس ویژگی های بدن و گردن و فرم و حالت صورت انتخاب و با بالاترین کیفیت اجرا میشوند.

شینیونِ اروپایی عروس

شینیون اروپایی عروس به دلیل تلفیق زیبایی و سادگی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این مدل ها برای عروس خانم ها با قد بلند و کوتاه می باشد و هیچ محدودیتی در اجرای آنها وجود ندارد. با توجه به تنوع زیاد در مدل های اروپایی برای شینیون موی عروس، بهتر است ابتدا مدل لباس بررسی شود. چون متناسب با یقه و میزان باز بودن آن می توان مدل ایده آل را انتخاب کرد.

علاوه براین، در شینیون اروپایی موی عروس باید به کشیدگی گردن و فرم و حالت صورت نیز توجه شود. اگر گردن کوتاهی دارید، مدل های جمع گزینه مناسبی هستند و در مقابل، افرادی که گردن کشیده دارند، مدل های جمع و باز جلوه بهتری دارند. در واقع می توان گفت، هنر یک آرایشگر و استایلیست این است که بر اساس فرم صورت و ویژگی های بدن و اندام فرد بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کند.

هزینه شینیون اروپایی

هزینه شینیون اروپایی مو در رنج بسیار گسترده ای تغییر می کند، چون به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. از مهم ترین فاکتورهای موثر در تعیین قیمت شینیون اروپایی، قد و تراکم موها می باشد. هر اندازه موهای بلندتر و پرحجم تری داشته باشید، به همان نسبت نیز زمان بیشتری بای جمع شدن موها و حالت دادن آنها نیاز است و به همین دلیل هزینه آن بیشتر میشود.

علاوه براین، مدلی که انتخاب می کنید نیز می تواند بر قیمت تاثیر زیادی داشته باشد. اجرای مدل های خطی زمان بر بوده و در مقابل، مدل های کلاسیک و بافت سریع تر انجام میشوند و بر همین اساس نیز نرخ و قیمت تعیین می شود.

سوالات متداول شینیون اروپایی

به جرات می توان گفت، شینیون های جمع و باز بیشترین طرفدار را در میان انواع مدل شینیون موی اروپایی دارند. چون این مدل ها زیبایی موهای بلند را نیز به خوبی نشان داده و در کنار آن بخش جمع شده نیز جلوه فوق العاده ای دارد.

به جرات می توان گفت، شینیون های جمع و باز بیشترین طرفدار را در میان انواع مدل شینیون موی اروپایی دارند. چون این مدل ها زیبایی موهای بلند را نیز به خوبی نشان داده و در کنار آن بخش جمع شده نیز جلوه فوق العاده ای دارد.

در شینیون اروپایی ۲۰۲۲ مانند سالهای قبل بیشتر به سادگی توجه شده و حتی برای مدل موی عروس نیز پیچیدگی در مدل ها کاملا حذف شده اند. به عنوان مثال، مدل های خطی کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر گرایش به موهای جمع و باز است. مدل های موی باز با تاج گل های طبیعی نتیجه بسیار زیبایی را می تواند به همراه دارد. این مدل مو بیشتر برای لباس های ساده و بدون پف زیاد نتیجه بهتری خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری