میکاپ عروس

میکاپ عروس - شادلین بیوتی

نکاتی که در میکاپِ عروس باید در نظر گرفت

میکاپ عروس یا همان آرایش چهره عروس، یکی از موارد بسیار مهم برای مجلس عروسی است. مجلس عروسی مهم ترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی هر فرد می باشد و به همین دلیل تلاش می کنند تا از همه نظر تک و بی نظیر در ذهن ثبت شود. علاوه بر سبکی که میکاپ آرتیست انتخاب می کند، عوامل متعدد دیگری نیز در نتیجه نهایی کار تاثیرگذار هستند. به همین دلیل نه تنها میکاپ آرتیست، بلکه عروس خانم ها نیز باید به آنها توجه داشته باشند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند. برخی از نکات مهم در میکاپ عروس عبارتند از:

  1.  بهترین نتیجه آرایش و میکاپ را می توانید بر روی پوست های سالم و شاداب مشاهده کنید. به همین دلیل عروس خانم ها باید از چند ماه قبل از مراسم عروسی مراقبت های پوستی را آغاز کنند.
  2. در آرایش عروس میکاپ آرتست باید به فرم صورت، رنگ پوست و حالت گردن توجه داشته باشد.
  3.  با توجه به اینکه رضایت عروس بیشترین اهمیت را در میکاپ دارد، لذا باید چند روز قبل از مجلس عروسی عکس مدل های مورد نظر را به میکاپ آرتیست ارائه دهید.
  4. تا حد امکان سبک های شلوغ را انتخاب نکنید، چون سنگینی آرایش چهره را خیلی زود خسته می کند.
  5. کیفیت لوازم آرایشی که برای میکاپ عروس استفاده میشود، ارتباط مستقیم با میزان ماندگاری آن دارد. به همین دلیل حتما از مواد باکیفیت و استاندارد استفاده کنید.
  6. سالن زیبایی را با دقت انتخاب کنید؛ چون سبک کار، میزان تجربه و تخصص آرایشگر و همچنین شرایط محیط در سالن های متفاوت با هم فرق دارد.
میکاپ عروس - شادلین بیوتی
میکاپ عروس - شادلین بیوتی

میکاپ کردن عروس برای مدل های مختلف صورت

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در انتخاب مدل میکاپِ عروس و سایر آرایش های چهره مد نظر قرار دارد، فرم صورت می باشد. چون نوع رنگ های استفاده شده برای رژ گونه، سایه، رژ لب می تواند نواقص موجود در چهره و فرم صورت را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، برای صورت های مختلف در ادامه چند نکته بسیار مهم برای دریافت نتیجه بهتر از آرایش را معرفی می کنیم:

میکاپِ عروس برای صورت گرد

بسیاری از خانم ها از صورت های گرد و تپل و بدون زاویه رضایت ندارند و به همین دلیل ترجیح می دهند این نقص در میکاپ عروس پوشانده شود. در میکاپ برای عروس برای صورت گرد باید در انتخاب رنگ ها دقت بسیا زیادی داشت. چون رنگ های بیش از اندازه روشن باعث میشود صورت گردتر جلوه کند. به عنوان مثال، کرم پودرهای هلویی می تواند کمی گردی صورت را کاهش دهد.

علاوه براین، سایه های کمی تیره از قبیل دودی برای چشم می تواند تاثیر بی نظیری بر صورت های گرد ایجاد کند. سایه های تیره، کرم پودر هلویی و رژ لب های تیره و گرم ترکیبی ایده آلی برای این منظور محسوب میشوند. در نهایت، این هنر میکاپ آرتیست است که بتواند برای آرایش عروس با صورت گرد، کانتورینگ و هایلایتر را به بهترین شکل انجام دهد تا در گوشه های چهره زاویه ایجاد گردد. 

میکاپ کردن عروس برای صورت لاغر

برای صورت لاغر نیز میکاپ آرتیست اصول متعددی را در نظر میگیرد و بر همین اساس رنگ ها را انتخاب می کند. از مهم ترین این اصول می توان به استفاده از رنگ های روشن و شاد اشاره کرد. چون رنگ های روشن چهره را گرد و باز نشان می دهد. در مقابل، تا حد امکان برای این چهره ها نباید از رنگ های تیره استفاده کرد. چون رنگ تیره باعث میشود بخش هایی از صورت با تورفتگی زیاد بنظر برسد و به همین دلیل چهره های لاغر را جذاب نمی کنند. در میکاپ عروس برای صورت لاغر از رژ لب های روشن و جذاب و شاداب استفاده میشود تا نتیجه بهتری را در چهره ایجاد کنند. علاوه براین، ابروها تا حد امکان پهن و رو به بالا مرتب میشوند. چون کشیدگی ابروها به سمت پایین چهره را لاغرتر نشان می دهد و جلوه خوبی نخواهد داشت.

میکاپ عروس با صورت کشیده

برای میکاپ عروس با چهره کشیده، استفاده از روشن کننده‌ ها بر روی نقاط استراتژیک چهره مانند بالای گونه ‌ها بسیار مهم است. همچنینی استفاده از تکنیک‌ های کانتورینگ برای تغییر شکل چهره و ایجاد ابعاد بیشتر بسیار توصیه می شود. برای چهره کشیده، استفاده از رنگ ‌های تیره ‌تر برای کمرنگ‌ کردن برخی نقاط و همینطور رنگ‌ های روشن ‌تر برای برجسته ‌کردن نقاط مورد نظر توصیه می ‌شود.

آرایش لب‌ ها و چشم ‌ها نقش مهمی در توازن دادن به چهره با این ویژگی‌ دارد. استفاده از رنگ‌ های روشن و تکنیک‌ های سبک آرایشی برای ایجاد تعادل و هماهنگی در چهره کشیده می ‌تواند مفید باشد. برای داشتن آرایش جذاب در یک صورت کشیده، از یک آرایشگر متخصص کمک بگیرید. ما در شادلین بیوتی با توجه به نوع صورت شما، تکنیک های آرایشی خود را انتخاب می کنیم. این کار کمک می کند تا زیبایی های طبیعی شما پررنگ تر شوند و در عین حال چهره شما تغییر نکند.

انواع مدل های میکاپ عروس

به دلیل اهمیت بسیار زیاد میکاپ عروس و همچنین تفاوت های بسیار زیاد در چهره افراد، مدل های مختلفی همیشه ارائه و استفاده میشوند. در مدل های میکاپ عروس، علاوه براینکه فرم و حالت چهره مد نظر قرار میگیرد، فرهنگ افراد و سلیقه مشتری نیز اهمیت زیادی پیدا می کنند. به عنوان مثال، در کشورهای عربی بیشتر گرایش به آرایش های سنگین بوده و در مقابل، کشورهای اروپایی میکاپ اروپایی و آرایش لایت عروس را انتخاب می کنند.

برخی از سبک و مدل ها شامل موارد زیر می باشد:

میکاپ عروس لایت

در مل لایت تمرکز اصلی بر سادگی و زیبایی آرایش می باشد. به عبارت دیگر، سایه، رژگونه، هایلایترها و حالت ابرو و خط چشم همگی در کنار هم در میکاپ عروس لایت باعث میشوند تا چهره ساده، طبیعی و در زیبا جلوه کند. به همین دلیل هرگونه اغراق در سایه و خط چشم باید از بین برود و تمرکز بر سادگی و طبیعی بودن باشد.

در میکاپ عروس لایت چیزی که توجه را به خودش جلب می کند، سادگی است. به همین دلیل است که خط چشم های بسیار ظریف و بدون دنباله برای آن استفاده میشود. علاوه براین، اکستنشن مژه و مژه های مصنوعی و بسیار بلند با ریمل زیاد نیز در آن کاربرد ندارد. بلکه با ریمل کم، مژه های طبیعی یا کاشت مژه با قد متوسط حالت داده شده و باعث میشود چشم ها بسیار جذاب جلوه کنند.

میکاپ عروس لایت - شادلین بیوتی

میکاپ عروس اروپایی

میکاپ عروس اروپایی در واقع همان میکاپ لایت است و تفاوتی با هم ندارند. در این میکاپ برای عروس از سایه های روشن از قبیل طلایی و برنزی استفاده شده و در کنار خط چشم باریک و بدون کشیدگی، حالت بسیار زیبایی به چشم ها داده میشود.

رژگونه استفاده شده در مدل اروپایی نیز تفاوت کمی با رنگ طبیعی پوست فرد دارد و بیشتر از رنگ های هلویی و برنزی برای آن استفاده میشود. چون با این رژگونه ها تلاش میشود تا چهره جذاب تر دیده شود و هدف برجسته شدن گونه بیش از اندازه طبیعی نیست. برای رژ لب نیز از رنگ های صورتی و هلویی بیشتر استفاده میشود و رنگ های تیره هیچ کاربردی در این زمینه ندارند.

برای آشنایی با شینیون مو اروپایی کلیک کنید: شینیون مو اروپایی

میکاپِ عروس عربی

در کشورهای خلیج فارس و حتی در ایران، افراد زیادی هستند که میکاپ های عربی را ترجیح می دهند. مهم ترین ویژگی در این سبک آرایش و میکاپِ عروس، اغراق در آرایش چشم ها و استفاده از خط چشم های کشیده و سایه های تیره است. به همین دلیل این مدل آرایش ها بسیار سنگین بوده و چهره کمی غیر طبیعی جلوه می کند. البته اگر هنرمندانه و حرفه ای سبک های عربی بر روی چهره عروس خانم ها اجرا شود، می تواند صورتی بسیار جذاب را ارائه دهد.

در میکاپ سبک عربی بیشتر بر آرایش چشم ها تمرکز میشود و به همین دلیل خط چشم های پهن و کشیده در آن کاربرد دارد. علاوه براین، سایه های تیره در کنار رنگ طلایی می تواند بر جذابیت چشم ها بیفزاید.

میکاپ عروس مات

میکاپ عروس مات می ‌تواند ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کند که در طول روز و در عکاسی به خوبی ظاهر شود. برای ایجاد یک میکاپ عروس مات، می ‌توانید از تکنیک ‌های زیر استفاده کنید:

  1. پایه مناسب: استفاده از یک پایه‌ مات با پوشش دهی بالا برای اصلاح پوست و پنهان کردن هر گونه نقصان.
  2. استفاده از پودر مات: انتخاب یک پودر مات با رنگی مناسب برای پوست خود و استفاده متناسب از آن برای حفظ آرایش مات و کاهش براقیت پوست.
  3. آرایش چشم‌ ها: استفاده از رنگ‌ های مات و نود برای آرایش چشم‌ ها برای ایجاد ظاهری ملایم و طبیعی.
  4. لب مات: انتخاب رژلب مات برای ایجاد ظاهری خاص و ماندگار.
  5. ثابت کننده آرایش: استفاده از اسپری یا پودر ثابت کننده آرایش برای افزایش ماندگاری و ثبات میکاپ مات.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

بهترین میکاپِ عروس

به دلیل تنوع بسیار زیاد در مدل های میکاپ عروس ۲۰۲۲ و سال های قبل و بعد از آن که در آینده ارائه میشوند، انتخاب کمی سخت است. اما بهترین میکاپ بدون در نظر گرفتن مدل هایی که در هر سال بیشتر ترند میشوند، چند ویژگی مهم را باید داشته باشند که عبارتند از:

  • میکاپ عروس باید بر اساس فرم صورت اجرا شود؛ چون رنگ ها و سایه و روشن هایی که روی پوست و چهره استفاده میشود، تاثیر مستقیم بر نقص های چهره دارد. به عنوان مثال، اگر رژگونه به درستی اجرا نشود، صورت لاغر را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد و بالعکس.
  • بهتر است تا حد امکان آرایش های سنگین برای چهره استفاده نشود. چون میکاپ سنگین عروس چهره را خیلی زود خسته می کند. در مقابل، آرایش های ساده و سبک باعث میشود تا بعد از اتمام مراسم چهره جذاب و شاداب جلوه کند.
  • طبیعی بودن چهره در  اهمیت زیادی دارد، چون اغراق در آرایش هر بخش از صورت می تواند نتیجه عکس داشته باشد.
  • بهترین میکاپ علاوه بر زیبایی و طراوت و شادابی چهره، باید ماندگاری خوبی داشته باشد. استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت باعث میشود در هوا گرم سالن عروسی میکاپ تغییر نکند.
  • در نهایت اینکه، بهترین مدل هایی می باشد که بیشتر مورد توجه عروس خانم قرار میگیرد، چون مهم ترین فردی که باید درباره این آرایش تصمیم بگیرید عروس خانم ها هستند و رضایت آنها در بالاترین سطح قرار دارد.

میکاپ عروس ۲۰۲۴

در مدل های میکاپ عروس ۲۰۲۴، بیشترین گرایش به آرایش لایت و اروپایی و ساده است. به طوریکه خبری از خط چشم های پهن و کشیده، مژه های بلند با ریمل بیش از اندازه زیاد، رژگونه های تیره نیست و در مقابل، بیشتر به سادگی توجه شده است. در مدل های ۲۰۲۴ میکاپ عروس ابروها پهن انتخاب شده و متناسب با چهره فرد و رنگ پوست آنها می توان از لنزهای رنگی نیز استفاده نمود. البته لنزهای رنگی نباید تفاوت رنگ زیادی با رنگ چشم های طبیعی فرد داشته باشند.

با انتخاب شادلین بیوتی می توانید جدیدترین مدل های میکاپ ۲۰۲۴ که توسط این مجموعه اجرا شده است را مشاهده و با خیال آسوده برای سبک آرایش خود تصمیم بگیرید.

میکاپ عروس ساده

میکاپ ساده شباهت زیادی به میکاپ لایت دارد و چهره ای طبیعی و زیبا را برایتان به ارمغان می آورد. در این سبک آرایش، چون در انتخاب رنگ ها و نحوه کشیدن خط چشم و رژگونه و غیره افراط نمیشود، به همین دلیل سن افراد کمتر دیده میشود. آرایش های شلوغ باعث میشود سن عروس خانم ها بیشتر از اندازه واقعی بنظر برسد که برای اغلب افراد خوشایند نیست.

برای اینکه زیبایی میکاپ ساده بیشتر جلوه کند، بهتر است شینیون مو نیز متناسب با کشیدگی گردن، فرم صورت و میزان باز بودن یقه لباس و تفاوت قد عروس و داماد اجرا شود. در واقع می توان گفت، میکاپ در کنار سایر عوامل و حتی زیبایی لباس جلوه خودش را بهتر نشان می دهد.

لیست لوازم میکاپ عروس

لیست لوازم میکاپ عروس با توجه به زمان و نیازهای خاص هر عروس متغیر است. اما در کل، لیست برخی از لوازم میکاپ عروس شامل موارد زیر می ‌شود:

  • پایه های آرایش: مانند کرم پودر، کانسیلر و پودر تثبیت کننده.
  • رژ لب و خط لب: برای ایجاد لب‌ های زیبا و جذاب.
  • رژ گونه و برنزر: برای ایجاد رنگ و روشنایی مناسب روی پوست.
  • سایه چشم: برای ایجاد ظاهر زیبا و جذاب برای چشم ها.
  • مداد ابرو: برای ترسیم یا تیره کردن ابروها.
  • ریمل: برای تیره کردن و بلند نمودن مژه‌ ها.
  • اسپری یا فیکساتور آرایش: برای ثابت کردن آرایش و افزایش ماندگاری آن در طول روز.
  • پرایمر: برای آماده ‌سازی پوست قبل از اعمال آرایش و افزایش ماندگاری آن.
  •  براش ‌های آرایش: براش ‌های مختلف برای اعمال فرایندهای مختلف آرایش. از جمله برس ‌های پودر، برس‌ های سایه چشم، برس ‌های رژ لب و غیره.
  • اسفنج آرایش: برای اعمال و ترکیب کردن برخی از محصولات آرایشی بر روی پوست.

ما در شادلین بیوتی با به روزترین ابزار و لوازم آرایش در خدمت شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

اگه میخوای ابروهای پهن و طبیعی داشته باشی لیفت ابرو رو امتحان کن: لیفت ابرو

هزینه میکاپ عروس

یکی از مسائل بسیار مهم برای اغلب زوج های جوان، هزینه میکاپ عروس می باشد. لازم است بدانید که هزینه میکاپ عروس به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد و به همین دلیل رنج های مختلفی برای آن ارائه میشود. سبک میکاپ، نوع و برند مواد آرایشی استفاده شده، روش های جوانسازی پوست که قبل از میکاپ اجرا میشود، تخصص و حرفه ای بودن میکاپ آرتیست و حتی شرایط سالن زیبایی همگی می توانند بر قیمت ها تاثیر بگذارند. این کاملا طبیعی است که هر چه مواد آرایشی بهتر از برندهای باکیفت و معروف تری استفاده شود، به همان اندازه هزینه میکاپ نیز افرایش پیدا خواهد کرد.

علاوه براین، هزینه میکاپ عروس در تهران با سایر شهرها متفاوت بوده و گران تر است. دلیل این تفاوت قیمت ها نیز در هزینه های زیاد شهرهای بزرگ می باشد.

جدیدترین میکاپِ عروس

به روز بودن و تجربه بالا از مهم ترین ویژگی های میکاپ آرتیست عروس می باشد تا بتواند مطابق با خواسته مشتری، جدیدترین تکنیک ها را اجرا کند. اگر شما نیز به دنبال جدیدترین میکاپ عروس در محیطی با بهترین و بروزترین امکانات و تجهیزات هستید، شادلین بیوتی می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

ما در شادلین بیوتی با میکاپ آرتیست حرفه ای با مدارک بین المللی بهترین ها را برای شما ارائه خواهیم داد. هدف ما نشان دادن زیبایی طبیعی چهره شما به بهترین شکل می باشد تا خاطره ای ماندگار و رویایی را در ذهنتان برای همیشه ثبت کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات شادلین بیوتی می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه اقدام کنید.

نمونه کار میکاپ عروس
سوالات متداول میکاپ عروس

یکی از مسائل بسیار مهم برای اغلب زوج های جوان، هزینه میکاپ عروس می باشد. لازم است بدانید که هزینه میکاپ عروس به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد و به همین دلیل رنج های مختلفی برای آن ارائه میشود. سبک میکاپ، نوع و برند مواد آرایشی استفاده شده، روش های جوانسازی پوست که قبل از میکاپ اجرا میشود، تخصص و حرفه ای بودن میکاپ آرتیست و حتی شرایط سالن زیبایی همگی می توانند بر قیمت ها تاثیر بگذارند.

به دلیل تنوع بسیار زیاد در مدل های میکاپ عروس ۲۰۲۲ و سال های قبل و بعد از آن که در آینده ارائه میشوند، انتخاب کمی سخت است. اما بهترین میکاپ عروس بدون در نظر گرفتن مدل هایی که در هر سال بیشتر ترند میشوند، چند ویژگی مهم را باید داشته باشند که عبارتند از:

  • میکاپ عروس باید بر اساس فرم صورت اجرا شود؛ چون رنگ ها و سایه و روشن هایی که روی پوست و چهره استفاده میشود، تاثیر مستقیم بر نقص های چهره دارد. به عنوان مثال، اگر رژگونه به درستی اجرا نشود، صورت لاغر را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد و بالعکس…. 

مجلس عروسی مهم ترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی هر فرد می باشد و به همین دلیل تلاش می کنند تا از همه نظر تک و بی نظیر در ذهن ثبت شود. یکی از نکات بسیار مهم برای این مجلس، میکاپ عروس یا همان آرایش چهره است. علاوه بر سبکی که میکاپ آرتیست انتخاب می کند، عوامل متعدد دیگری نیز در نتیجه نهایی کار تاثیرگذار هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری