مژه والیوم

مژه والیوم - شادلین بیوتی

مژه والیوم

مژه والیوم یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار برای بلند و حجیم تر شدن مژه ها می باشد که با تارهای مژه مصنوعی اجرا میشود. مهم ترین ویژگی این مژه ها حجیم بودن آنها می باشد و به همین دلیل برای افرادی مناسب است که در حالت طبیعی مژه های کم پشت و نازک دارند تا به چشم های خود جلوه بهتری بدهند. برای شناخت بهتر این نوع مژه مصنوعی بهتر است ابتدا با تفاوت های آن با مژه های کلاسیک آشنا شده و مزایا، معایب و انواع مختلف آن را بشناسید.

مژه والیوم چیست؟

 

بخش مهمی از زیبایی و جذابیت چشم ها به مژه ها ارتباط دارد و به همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح می دهند مژه های بلند و حجیم و تیره داشته باشند. اما در حالت طبیعی تعداد کمی از خانم ها مژه های بلند و پرپشت و حجیم دارند و به همین دلیل از مژه مصنوعی استفاده میشود. مژه والیوم نوع خاصی از کاشت مژه می باشد که بر روی هر مژه طبیعی فرد دو یا تعداد بیشتری از تار مژه مصنوعی نصب می گردد.

قرار گرفتن چند تار مژه مصنوعی بر روی هر یک از تارهای مژه طبیعی فرد تاثیر بسیار زیادی بر افزایش تراکم مژه ها دارد. به همین دلیل بعد از اتمام کار، مژه ها بلند، حجیم و خوش حالت تر شده و زیبایی چشم ها بهتر بنظر میرسند. توجه داشته باشید که تارهای مژه مصنوعی با چسب به مژه های طبیعی فرد متصل میشوند و با رشد مژه ها و ریزش آنها، مجدد باید ترمیم انجام شود. لذا می توان گفت این روش زیبایی موقت را به چشم ها میبخشد و باید به صورت مرتب ترمیم انجام شود. تارهای مژه مورد استفاده در این روش ضخامت ۰٫۷، ۰٫۹ درصد داشته و متناسب با چهره فرد مدل های ۲d و ۳d، ۴d، ۵d و ۶d اجرا میشوند.

مژه والیوم - شادلین بیوتی

انواع مژه والیوم

اجرای مژه والیوم در مدل های مختلف با هم تفاوت ندارد، اما نوع تارهای مژه مصنوعی به کار رفته در آنها فرق داشته و بر همین اساس می توان آنها را دسته بندی کرد. از رایج ترین انواع مژه والیوم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • مژه والیوم ابریشمی: والیوم های ابریشمی کیفیت بسیار خوبی داشته و به دلیل ظرافت بالا چهره را کاملا طبیعی نشان می دهد. البته توجه داشته باشید که این مدل قیمت بالاتری دارد.
  • مژه والیوم رنگی: اگر به دنبال چهره ای فانتزی و متفاوت هستید، می توانید از مژه های رنگی والیوم استفاده کنید. تارهای مژه در این مدل رنگی بوده و با قرار گرفتن در کنار مژه های تیره و طبیعی فرد جلوه منحصر به فردی پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم از مژه های رنگی به تعداد کم و ترکیبی با رنگ های تیره استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته و زود خسته نشوید.

مژه مگا والیوم چیست؟

نوع دیگری از مژه های والیوم را اصطلاحا مگا والیوم میگویند و نتیجه کار آنها کمی غیر طبیعی تر است. چون در مژه مگا والیوم از تارهای نازک تری استفاده میشود اما تعداد هر تار در فن ها افزایش پیدا می کند. در این مدل حتی تا ۱۵ تار در هر فن برای نصب روی مژه طبیعی فرد استفاده میشود و به همین دلیل به شدت مژه ها حجیم با تراکم بالا بنظر میرسند. مژه مگا والیوم برای افرادی مناسب است که مژه های طبیعی بسیار کم تراکمی دارند. علاوه براین، این مدل برای چشم های ریز و کوچک با پلک افتاده گزینه مناسبی نیست. در مقابل، افرادی که چشم های درشت دارند با مگا والیوم می توانند چهره جذاب تری را بدست آورند. تارهای مژه مورد استفاده در مگا والیوم ضخامت ۰٫۳، ۰٫۴ و ۰٫۵ درصد دارند که نسبت به والیوم نازک تر هستند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فن سازی مژه والیوم چیست؟

قبل از بررسی نحوه کاشت مژه والیوم، بهتر است فن سازی را شرح دهیم چون مهم ترین کار در کاشت است. فن به تارهای مژه مصنوعی گفته میشود که به هم متصل شده و در نهایت روی مژه طبیعی فرد قرار میگیرد. در این مرحله تارهای تک مژه مصنوعی با چسب مخصوص از قسمت پایین در کنار هم قرار میگیرند. نحوه اتصال این تارها باید به گونه ای باشد که در قسمت بالا و راس از هم فاصله داشته باشند. علاوه براین، چسب باید به گونه ای استفاده شود که باعث کثیفی سایر بخش های مژه نشود، در غیر این صورت نتیجه خوبی روی مژه های طبیعی فرد ایجاد نمی کند.

طریقه کاشت مژه والیوم

کاشت مژه والیوم نیاز به دقت بسیار بالایی دارد، در غیر این صورت ممکن است به مژه های طبیعی فرد آسیب وارد شود. به همین دلیل بهتر است کاشت را تنها به افراد متخصص بسپارید. مراحل کاشت مژه والیوم به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا بر اساس اندازه و حالت چشم و پلک ها و همچنین مژه های طبیعی فرد، ضخامت مژه مصنوعی انتخاب میشود. برای مدل های والیوم از ضخامت های ۰٫۷ و ۰٫۹ درصد استفاده میشود و اگر قصد دارید چهره طبیعی باشد، بهتر است ۰٫۷ درصد را انتخاب کنید.
  • با توجه به تراکم مژه های طبیعی فرد فن سازی را انجام دهید. در این مرحله می توانید مدل های دو بعدی تا ۶ بعدی را انتخاب کنید. (۲ بعدی یعنی دو تار مژه مصنوعی روی هر فن)
  • تمام آرایش روی چشم ها ابتدا باید تمیز شود. ریمل و مداد و خط چشم نباید روی چشم و مژه ها باشد. علاوه براین، بهتر است از مواد ضد قارچ نیز در این مرحله استفاده شود.
  • سپس قسمت انتهایی فن را با چسب مخصوص آغشته نموده و در پایین ترین نقطه یکی از تارهای مژه طبیعی فرد بچسبانید. البته ابتدا تست کنید که به این چسب ها حساسیت دارید یا خیر؟
  • چسباندن فن ها به هر یک از تارهای مژه طبیعی باید با دقت انجام شود. توجه کنید که به هیچ عنوان یک فن به دو تار مژه متصل نشود، در غیر این صورت جلوه بسیار نامرتب و بدی خواهد داشت. بعد از اتمام کار، تا ۲۴ ساعت نباید چشم ها با آب تماس داشته باشند. در غیر این صورت استحکام چسب از بین رفته و خیلی زود دچار ریزش میشود.

نحوه برداشتن مژه والیوم

اگر به دلایل مختلف قصد برداشتن مژه والیوم را دارید، بهتر است بدانید که به هیچ عنوان با کشیدن تارهای مژه نباید این کار را انجام دهید. برای جلوگیری از ریزش مژه های طبیعی بهتر است این کار با مواد مخصوص توسط افراد حرفه ای انجام شود. در حالت کلی نحوه ریمو کردن یا برداشتن مژه والیوم به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا تمام مواد آرایشی روی تارهای مژه و چشم را تمیز کنید.
  • سپس پد ژله ای مخصوص را بین مژه های بالا و پایین قرار داده و چشم ها را ببندید.
  • مواد ریمو کننده مژه را روی برس ریمل بریزید.
  • سپس برس را بسیار آهسته روی تارهای مژه بکشید تا کاملا با مواد آغشته شوند.
  • حدود ۳ دقیقه صبر کنید تا مواد اثر گذاشته و چسب را حل کنند.
  • با برس مجدد روی تارهای مژه بکشید تا از مژه های طبیعی جدا شوند. این مرحله باید با دقت بالایی انجام شود و به هیچ عنوان مژه ها را با فشار نکشید.
  • در نهایت با مواد مخصوص بای پاک کردن لوازم آرایشی، ریمور را از روی مژه ها و چشم تمیز کنید و پد را بردارید.

تفاوت مژه کلاسیک و والیوم

یکی از سوالات بسیار رایج اغلب افراد این است که تفاوت مژه کلاسیک و والیوم کدام است؟ کدام نوع اکستنشن مژه را انتخاب کنیم؟ مهم ترین تفاوت در این دو مدل مژه، فن سازی آنها می باشد. در اکستنشن کلاسیک مژه هر فن شامل یک تار مو می باشد، اما در والیوم ۲ تا ۶ تار ممکن است استفاده شود. به همین دلیل می توان گفت، تراکم مژه ها در والیوم بیشتر از کلاسیک است. اما مدل های کلاسیک حالت طبیعی تری دارند و حجم مژه ها در آنها کم است. با توجه به تراکم فعلی و طبیعی مژه ها می توانید انتخاب کنید که مژه کلاسیک بهتر است یا والیوم.

ماندگاری مژه والیوم چقدر است؟

ماندگاری مژه والیوم مانند سایر روش های اکستنشن مژه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. از مهم ترین آنها می توان به نوع چسب و نحوه اتصال فن ها اشاره کرد. علاوه براین، مراقبت های بعد از کاشت مژه والیوم نیز اهمیت زیادی دارد و استفاده مداوم از ریمل و لوازم آرایشی می تواند ماندگاری را کمتر کند. مهم تر از همه اینکه، تارهای مژه مصنوعی با رشد مژه های طبیعی و ریزش آنها جدا میشوند. به همین دلیل می توان گفت، نوع نامرغوب مژه والیوم تا دو هفته و اجرای درست آنها تا ۴ هفته ماندگاری دارند.

قیمت مژه والیوم

قیمت مژه والیوم تا حد زیادی به برند و کیفیت تارهای مژه مصنوعی استفاده شده در آنها بستگی دارد. علاوه براین، تعداد تارها و فن های استفاده شده نیز می توانند تاثیر زیادی بر قیمت ها داشته باشند و به همین دلیل نرخ ثابتی برای آنها ارائه نمیشود.

اکستنشن مژه والیوم در تهران

شادلین بیوتی یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه خدمات زیبایی می باشد و گزینه ای ایده آل برای کاشت مژه والیوم در تهران محسوب میشود. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال از برندهای شناخته شده دنیا و تلفیق هنر و ظرافت مژه هایی زیبا و چشم هایی گیرا را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

سوالات متداول مژه والیوم

بخش مهمی از زیبایی و جذابیت چشم ها به مژه ها ارتباط دارد و به همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح می دهند مژه های بلند و حجیم و تیره داشته باشند. اما در حالت طبیعی تعداد کمی از خانم ها مژه های بلند و پرپشت و حجیم دارند و به همین دلیل از مژه مصنوعی استفاده میشود. مژه والیوم نوع خاصی از کاشت مژه می باشد که بر روی هر مژه طبیعی فرد دو یا تعداد بیشتری از تار مژه مصنوعی نصب می گردد.

قیمت مژه والیوم تا حد زیادی به برند و کیفیت تارهای مژه مصنوعی استفاده شده در آنها بستگی دارد. علاوه براین، تعداد تارها و فن های استفاده شده نیز می توانند تاثیر زیادی بر قیمت ها داشته باشند و به همین دلیل نرخ ثابتی برای آنها ارائه نمیشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری