فیبروز ابرو

فیبروز ابرو - شادلین بیوتی

آشنایی با فیبروز ابرو

فیبروز ابرو از تکنیک های بسیار حرفه ای برای پرتراکم دیده شدن ابروها می باشد که مهم ترین ویژگی آن، طبیعی بودن چهره بعد از اجرا است. در این روش خطوط بسیار ظریف و کاملا مشابه با ابروهای فرد با قلم مخصوص ایجاد شده و رنگ در لایه های رویی پوست تزریق می گردد. به همین دلیل نسبت به تاتو ابرو جلوه بهتری داشته و مورد توجه دختران جوان و خانم ها در گروه های سنی مختلف قرار گرفته است. مزایا، معایب، ماندگاری، قیمت و مراحل فیبرزو ابرو و تفاوت های آن با تاتو و میکروبیلدینگ را در ادامه بررسی خواهیم کرد. با ما در شادلین بیوتی همراه باشید.

فیبروز ابرو چیست؟

ابرو یکی از مهم ترین اعضای بدن می باشد و یکی از بزرگترین نگرانی های اغلب خانم ها، تراکم کم تارهای ابرو و نامتقارن بودن آنها می باشد. به همین دلیل از روش های مختلف از قبیل رنگ کردن، استفاده از مداد ابرو و تاتو برای رفع این نواقص استفاده میشود. فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار حرفه ای می باشد که توسط استایلیست معروف صربستانی معرفی و با سوزن های مخصوص اجرا می گردد. در این روش خراش های بسیار جزئی روی پوست ابرو ایجاد و رنگ به آنها وارد میشود. حالت هاشورهای ایجاد شده روی پوست ابرو اگر این کار توسط افراد متخصص انجام شود، کاملا شبیه به تار موی طبیعی ابرو است. علاوه براین، رنگی که در آن استفاده میشود نیز باید کاملا مشابه با رنگ ابروهای طبیعی فرد باشد. در نهایت نتیجه ای که از فیبروز ابرو دریافت میشود، چهره ای بسیار زیبا و نچرال با ابروهایی متقارن و بدون نقص است.

مراحل فیبروز ابرو

برای درک بهتر این تکنیک، لازم است مراحل اجرای فیبروز را بررسی کنیم. البته لازم به ذکر است به دلیل استفاده از سوزن های مخصوص و تزریق رنگ این تکنیک فقط باید توسط افراد متخصص و در سالن های زیبایی با رعایت بهداشت انجام شود. لذا پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان فیبروز در خانه را انجام ندهید، چون می تواند آسیب های جدی به سلامتی تان وارد کند. به طور خلاصه و بدون در نظر گرفتن جزئیات، مراحل فیبروز ابرو شامل موارد زیر می باشد:

به عنوان اولین مرحله، بهتر است اطراف ابرو مرتب شود و تارهای اضافه چیده شوند.

سپس با برس ابروها مرتب شده و با خط کش مخصوص حالت مورد نظر برای ابرو روی صورت طراحی شود. این مرحله اهمیت زیادی دارد و باید ابروها کاملا متقارن باشند و تا حد امکان از اضافه کردن پهنای ابرو به صورت غیر طبیعی خودداری کنید. چون فیبروز ابرو باید چهره را طبیعی جلوه دهد.

رنگ مورد نظر را روی ابروها قرار دهید و حدود ۳ الی ۴ دقیقه صبر کنید.

بعد از رنگ گرفتن ابروها، مواد بی حس کننده روی تمام بخش های ابرو قرار گیرد. بعد از آغشته شدن ابروها با مواد بی حس کننده، با یک لایه سلفون روی ابرو را بپوشانید تا به مرور مواد اثر خود را ایجاد کنند.

بعد از بی حس شدن پوست ابروها، با سوزن مخصوص هاشور هایی متناسب با مدل و طرح انتخابی را روی پوست ایجاد کنید. هر اندازه در این مرحله دقت بیشتری داشته باشید، به همان نسبت نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. خطوط تا حد امکان ظریف با حالت طبیعی باشند و نواقص ابروهای طبیعی را کاملا با آن پر کنید.

پس از پر شدن تمام بخش های ابرو، کار به اتمام میرسد اما نتیجه فیبروز ابرو حدود یک هفته بعد مشخص خواهد شد. در ابتدای کار ابروها پهن و تیره و البته غیر طبیعی هستند، اما با گذشت حدود ۳ الی ۴ روز و مراقبت از ابروها زخم ها بهبود پیدا کرده و چهره طبیعی میشود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مراقبت بعد از فیبروز ابرو

بعد از اجرای فیبروز ابرو لازم است از آنها مراقبت شود، در غیر این صورت ماندگاری رنگ بین تارهای ابرو تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. از جمله مراقبت های فیبروز ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای بهبود زخم ها حدود ۳ الی ۴ روز نباید استحمام کنید. رسیدن نم و رطوبت به ابرو در این مدت باعث کاهش اثر رنگ در لایه های پوست میشود.
  • برای جلوگیری از خشکی زیاد زخم ها، بهتر است یک الی دو روز به مقدار کم پماد ویتامین A چشمی روی ابروها استفاده کنید. البته مقدار پماد نباید زیاد باشد چون چرب بودن پوست باعث کاهش اثر ماندگاری فیبروز ابرو میشود.
  • شنا و استفاده از سونا تا یک هفته بعد از فیبروز ممنوع می باشد.
  • تا حد امکان تا یک هفته بعد از فیبروز برای مدت طولانی مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید
  • دو تا سه هفته بعد از فیبروز بهتر است لایه برداری پوست و بوتاکس انجام ندهید
  • استفاده از مواد آرایشی و قرار گرفتن آنها روی ابروها تا ۱۰ روز ممنوع می باشد.

مزایای فیبروز ابرو چیست؟

برخلاف تکنیک هایی مانند تاتو، فیبروز به شدت مورد توجه دختران جوان قرار گرفته است و دلیل آن مزایای متعدد این روش می باشد. چند مورد از مهم ترین مزایای فیبروز ابرو عبارتند از:

  • به دلیل ایجاد خراش های جزئی رنگ به لایه های ابتدایی پوست نفوذ کرده و ریمو یا پاک کردن آن آسان است.
  • خراش های ایجاد شده در لا به لای ابروها کاملا طبیعی و شبیه به ابروهای فرد می باشد. به همین دلیل چهره طبیعی میشود
  • با فیبروز می توان براحتی نقص ابروها را بدون تغییر رنگ پوست ابروها به صورت غیر طبیعی پنهان کرد.
  • این روش نیمه دائمی بوده و به همین دلیل می توان با یک مرتبه اجرای آن در سال به طور کامل رنگ ابرو و استفاده از مداد را کنار گذاشت
  • رنگ در فیبروز به لایه های زیرین پوست نفوذ نمی کند و به همین دلیل عوارض آن بسیار ناچیز است
  • اجرای فیبروز در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام شده و سوزش و درد و التهاب در آن کم است.

لذا می توان گفت، اگر ابروهای ناقص با تراکم کم دارید، می توانید با این تکنیک به زیباتر شدن خود کمک کنید. دختران جوان نیز می توانند با فیبروز نچرال دخترانه برای مدت طولانی نقص ابروهای خود را پنهان و با اعتماد به نفس بیشتر از زندگی لذت ببرند.

معایب فیبروز ابرو

در حالت کلی می توان گفت این تکنیک عوارض بسیار ناچیزی دارد و در اغلب مواقع فرد هیچ اثر منفی از آن مشاهده نمی کند. عوارض اصلی این تکنیک به تخصص اجرا کننده بیشتر ارتباط دارد. چون فیبروز ابرو بدون دستگاه و با ابزارهای دستی انجام میشود، به همین دلیل ممکن است دست فرد خسته شده و ابروها نامتقارن شوند. علاوه براین، برخی از افراد ممکن است به رنگ ها آلرژی داشته باشند.

قیمت فیبرو ابرو

قیمت فیبروز ابرو مانند سایر خدمات زیبایی پوست و مو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد. نوع رنگ و برند تولید کننده آن از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت فیبروز ابرو می باشد. علاوه براین، تعداد خراش های ایجاد شده در ابرو، مدل انتخاب شده توسط مشتری و تخصص فرد اجرا کننده کار همگی می توانند در این زمینه موثر باشند.

سوالات متداول فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار حرفه ای می باشد که توسط استایلیست معروف صربستانی معرفی و با سوزن های مخصوص اجرا می گردد. در این روش خراش های بسیار جزئی روی پوست ابرو ایجاد و رنگ به آنها وارد میشود.حالت هاشورهای ایجاد شده روی پوست ابرو اگر این کار توسط افراد متخصص انجام شود، کاملا شبیه به تار موی طبیعی ابرو است.

  • برای بهبود زخم ها حدود ۳ الی ۴ روز نباید استحمام کنید. رسیدن نم و رطوبت به ابرو در این مدت باعث کاهش اثر رنگ در لایه های پوست میشود.
  • برای جلوگیری از خشکی زیاد زخم ها، بهتر است یک الی دو روز به مقدار کم پماد ویتامین A چشمی روی ابروها استفاده کنید. البته مقدار پماد نباید زیاد باشد چون چرب بودن پوست باعث کاهش اثر ماندگاری فیبروز ابرو میشود.
  • شنا و استفاده از سونا تا یک هفته بعد از فیبروز ممنوع می باشد.
  • تا حد امکان تا یک هفته بعد از فیبروز برای مدت طولانی مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید
  • دو تا سه هفته بعد از فیبروز بهتر است لایه برداری پوست و بوتاکس انجام ندهید
  • استفاده از مواد آرایشی و قرار گرفتن آنها روی ابروها تا ۱۰ روز ممنوع می باشد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه
جهت اطلاع از رویدادهای جدید، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید

اولویت ما کیفیت ، ارایه خدمات، توجه به سلیقه و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.
ارتباط با ما
شعبه ستاری